تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/20 - 16:34
کد خبر: 516000

وزارت علوم، دستگاه برگزیده دهمین جشنواره ملی ارتباطات کشور

وزارت علوم، دستگاه برگزیده دهمین جشنواره ملی ارتباطات کشور

وزارت علوم به عنوان دستگاه برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک و دولت هوشمند با کسب مقام دوم انتخاب و معرفی شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر اساس نظر کمیته تخصصی دهمین جشنواره ملّی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور که در چهار محور «شبکه ملی اطلاعات»، «دولت هوشمند»، «صنعت فضایی»، «اقتصاد دیجیتال» برگزار شده است، از بین ۲۱۴ شرکت‌کننده، بعد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان دستگاه برگزیده در حوزه فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک و دولت هوشمند با کسب مقام دوم انتخاب و معرفی شد.

براساس نتایج نهایی ارزیابی دوره دهم پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پورتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در میان وزارتخانه‌ها، بانک مرکزی و قوه قضائیه از رتبه نوزدهم در ارزیابی دوره هشتم به رتبه دوم در دوره دهم ارتقاء جایگاه داشته است و پروژه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی نیز به عنوان ۲ پروژه برتر ملی به رویداد جهانی جامعه اطلاعاتی WSIS۲۰۲۴ راه یافت.

محمدهادی زاهدی، مدیرکل فناوری اطلاعات و هوشمندسازی وزارت علوم با بیان این مطلب گفت: هم‌اکنون ۲۹۶ دانشگاه، پژوهشگاه و موسسه آموزشی، پژوهشی و فناوری با بیش از ۵۴۰ سامانه به این پنجره متصل هستند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top