تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/06/21 - 12:44
کد خبر: 516078

فرمانده کل سپاه: مرزها باید در امنیت باشد

فرمانده کل سپاه: مرزها باید در امنیت باشد

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت، پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و ملزم به توسعه کمی و کیفی در همه زمینه‌ها هستیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در ‌مراسم افتتاح پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه اظهار کرد: همه راهبردها باید یک ما به ازاء در روی زمین داشته و هر کشوری اگر ابتکار عمل دارد اقتدار لازم را خواهد داشت و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند.

وی افزود: امنیت، رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل‌عام سایرین است و این معادله به‌عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: نیروهای زمینی با خصوصیات فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

سرلشکر سلامی گفت: مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت، پیشرفت و آبادانی برای جامعه‌ اسلامی پیش نخواهد آمد و مستلزم توسعه‌های کمی و کیفی هستیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی سپاه در سخت‌ترین نبردهای امنیتی و نظامی، مأموریت‌های اساسی دارد، تصریح کرد: امنیت هیچ کشوری بدون امنیت مرزها ممکن نیست. مرزها هویت سیاسی و امنیتی هستند لذا کشوری قدرتمند است که مرزهای امن، مستحکم، مطمئن و نفوذناپذیر داشته و الزام آن هم نیروهای زمینی قدرتمند است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه امن‌سازی مرزهای کشور؛ زیر ساخت توسعه، پیشرفت و رفاه جامعه است، گفت: برای اینکه این نیرو بتواند این مأموریت را به خوبی انجام دهد نیازمند توسعه کمی و کیفی در همه ابعاد است.

سرلشکر سلامی گفت: نیروی زمینی نیازمند تحرک و سرعت عمل در موقعیت‌های ناشناخته است. برای امنیت هر روز نیاز به ابتکار عمل داریم. دشمن هر روز چهره عوض می‌کند و هر کسی عقب بیفتد بازنده است.

طراحی پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه متناسب با مأموریت‌ها

وی ادامه داد: تحرک، سرعت، چابکی در ذهن و میدان و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته الزام مأموریت نیروی زمینی سپاه است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه جنگ برای نیروی زمینی سپاه همچنان ادامه دارد و چهره جهادی این نیرو کاملاً به‌روز است، گفت: امروز نیروی زمینی سپاه گام‌های مهمی در توسعه سازمان و تجهیزات داشته است؛ این توسعه در همه بخش‌های پهپادی، موشکی، زرهی، مهندسی، رزمی، اطلاعات رزمی، جنگ الکترونیک، بهداشت و درمان در محیط‌های عملیاتی، مردمیاری، توپخانه و هوانیروز، روزبه‌روز نو شونده بوده است.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: پنجمین پایگاه هوایی نیروی زمینی سپاه با استانداردهای روز و متناسب با مأموریت‌های این نیرو طراحی شده است.

گفتنی است، پایگاه هوایی سرلشکر «شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی» نیروی زمینی سپاه صبح امروز با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، سردار علی‌اکبر پور جمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سردار علی‌محمد نائینی معاون روابط‌عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح افتتاح شد.

پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه که با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهداء در منطقه شمال‌غرب افتتاح شد، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب را انجام خواهد داد.

‌بالگردهای رزمی و هجومی شاهد ۲۷۸ و ۲۱۴، کبری۲۰۹، میل۱۷ و شناسایی ۲۰۶ از جمله بالگردهای این پایگاه است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مترو و اتوبوس هفته اول مهر برای دانش‌آموزان رایگان شد
اوج تخلفات رانندگان تهرانی در این ساعات است
۱۴ سند همکاری بین ایران و عراق امضا شد
پیشنهاد ایران برای طرح صلح روسیه و اوکراین ارائه شد + جزئیات
بورس منفی شد؛ فرابورس مثبت
ضرورت پرهیز از هرگونه شتابزدگی در محیط های دانشگاهی
جزئیات بازداشت ۳ مسئول معدن مس سرچشمه
دو رکن ارتباط با اهل‌بیت(ع)
پیشنهاد ویژه پزشکیان به رئیس جمهور عراق
فارغ‌التحصیلان قبل از سال ۹۹ با مراجعه به سامانه سجاد کد صحت دریافت کنند
پاسخ منفی پرافتخارترین سرمربی ایران به استقلال
شایعه یک رسانه اصلاح‌طلب در مورد طیب‌نیا
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند
گسترده شدن چتر استفاده از تسهیلات استعداد درخشان
کلید نهایی آزمون‌های دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی اعلام شد
پزشکیان خواستار برداشتن مرزهای کشورهای اسلامی شد
اکران ۵ فیلم جدید در سینما‌ها
تشریح کارکردهای پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور
آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی ۳۰ شهریور برگزار می شود
امکان دسترسی دانشگاه علم و صنعت به هوش مصنوعی «اسکوپوس» فراهم شد
اصل تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور از بین نمی‌رود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top