تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/06/21 - 14:55
کد خبر: 516104

ضرورت پرهیز از هرگونه شتابزدگی در محیط های دانشگاهی

ضرورت پرهیز از هرگونه شتابزدگی در محیط های دانشگاهی

مسوولان سازمان بسیج اساتید در بیانیه ای برضرورت پرهیز از هرگونه شتابزدگی و تصمیم عاجل درمحیط های دانشگاهی به منظور کاهش حداقلی تنش و تزریق روحیه امید و آرامش دانشگاهیان تاکید کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بیانیه نود و هفتمین نشست سراسری مسوولان سازمان بسیج اساتید کشور که در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت همبتسگی و حمایت دانشگاهیان سراسر جهان از مردم مظلوم غزه، آمده است: تا زمانی که تفکر بسیجی و روحیه همدلی و ایثار، انسجام و وفاق در این سرزمین طنین انداز است، بستری جهت سوء استفاده دشمنان ملت ایران جهت ایجاد ناامنی و اختلال در نظم و اداره مردم عزیز کشورمان ایجاد نخواهد شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

خدای سبحان را شاکریم که به ما توفیق داد تا نود و هفتمین نشست سراسری مسوولان سازمان بسیج اساتید کشور را در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار و از نطقه نظرات شخصیت های کشور و لشکری، کارشناسان و مدیران ارشد نظام آموزشی کشور بویژه جناب آقای دکتر سیمایی صراف وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رستمی ریاست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و... بهره مند گردیم.

روساء و جانشینان مراکز استانی، معاونین و مدیران ارشد سازمان بسیج اساتید کشور در این نشست سه روزه پیرامون وظایف سازمانی و رسالت تاریخی خویش در این مقطع تاریخی خاصه نحوه کمک و حمایت از دولت بویژه در زمینه آموزش عالی کشور، تقویت و ارتقاء نظام حکمرانی، هم افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر میان تشکل های بسیجی دانشگاه ها، تاکید بر شاگردپروری و چگونگی نقش آفرینی بیشتر با عنایت به مسئولیت ها و شئونات جدید سازمان بسیج اساتید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مسوولان سازمان بسیج اساتید سراسر کشور ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به همه اساتید گرامی، دانشجویان عزیز و کارمندان دانشگاه ها و سایر مراکز آموزشی کشور و اعلام آمادگی خویش جهت شروع با نشاط و آرام سال تحصیلی جدید، انتظارات و مطالبات خویش را به شرح بیان داشتند:

۱. توقف فوری جنایات ظالمانه رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه و محاکمه عاملان آن، رفع محاصره کامل و ورود کمک های بشردوستانه و توقف کامل حمایت های نظامی، اقتصادی و سیاسی غرب را به نیابت از جامعه بشری و قلوب جریحه دار همه انسان های آزاده بویژه جامعه دانشگاهی و استادی، نخبگان و فرهیختگان سراسر جهان خواستار و خواهانیم.

۲. همبستگی و حمایت دانشگاهیان سراسر جهان از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن تا برقراری صلح و امنیت پایدار در منطقه

۳. اجرای مدبرانه و مقتدرانه عملیات وعده صادق دو در انتقام خون شهید القدس دکتر اسماعیل هنیه توسط فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه سرافراز اسلام

۴. حمایت حکیمانه گروه ها و نیروهای انقلابی از دولت در رفع مسائل و مشکلات کشور تا تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)

۵. تداوم راه سرخ شهیدان بویژه حضرت امام خمینی(ره) و تقویت تفکر و روحیه بسیجی توسط دولتمران کشور در عرصه های مختلف تا ظهور دولت یار

۶. پرهیز از هرگونه شتابزدگی و تصمیم عاجل در محیط های دانشگاهی به منظور کاهش حداقلی تنش و تزریق روحیه امید و آرامش به اساتید و دانشجویان توسط مدیران، مسئولان نظام آموزش عالی

در خاتمه تاکید می نماید تا زمانی که تفکر بسیجی و روحیه همدلی و ایثار، انسجام و وفاق در این سرزمین طنین انداز است، بستری جهت سوء استفاده دشمنان ملت ایران جهت ایجاد ناامنی و اختلال در نظم و اداره مردم عزیز کشورمان ایجاد نخواهد شد. ان شاء الله»

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رسانه‌های اروپایی هریس را برنده مناظره با ترامپ معرفی کردند
تاکید امیر نصیرزاده بر برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ونزوئلا
لاوروف همتای ایرانی خود را به روسیه دعوت کرد
عراقچی: ایران به روسیه موشک‌های بالستیک ارسال نکرده است؛ تمام
کنعانی خطاب به هم پیمانان اسرائیل: نفاق و دروغگویی را کنار بگذارید
ابتلای ۱۸۹ نفر به تب دنگی در کشور
اهدای لوح پیام تقدیر رهبر انقلاب به نخست‌وزیر عراق +فیلم
آرزوی فرهاد مجیدی برای هدایت تیم ملی ایران
صعود ایران در رده بندی فیفا
روز نخست سفر پزشکیان به عراق +عکس
سرپرست سفارت ایران در انگلیس احضار شد
تأکید آیت‌الله مدرسی بر همکاری علمی بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه
ویراست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به داوطلبان کنکور
نقاشی آبرنگ ۱۰ متری ایران و چین روی «پل طبیعت»
دوره جامع آموزشی دانش‌افزایی ثبت اختراع برگزار می‌شود
کریم باقری به سوگ نشست
اختتامیه شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار شد
صادق بیت سیاح: مدالم را تقدیم حضرت «ام البنین» می‌کنم
تاکید ایران وبرزیل بر تحکیم مناسبات سیاسی، اقتصادی و امنیتی
سلامی: دشمن را در تمام جنگ‌ها ‌شکست داده‌ایم
مترو و اتوبوس هفته اول مهر برای دانش‌آموزان رایگان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top