تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/06/25 - 09:42
کد خبر: 516346

ارتش یمن: غافلگیری‌های غیرقابل تصوری برای اسرائیل داریم

 ارتش یمن: غافلگیری‌های غیرقابل تصوری برای اسرائیل داریم

دو مقام نظامی ارشد یمن در دولت صنعا تاکید کردند غافلگیری‌هایی برای صهیونیست‌ها داریم که تصورش را هم نمی‌کنند و آن‌ها را از تجاوز به یمن پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «محمد العاطفی» وزیر دفاع و «محمد الغماری» رئیس ستاد کل ارتش یمن شب گذشته در پیامی مشترک، اعلام کردند که نیروهای مسلح یمن با مشت آهنین پاسخ دشمن صهیونیستی را خواهند داد و رژیم اشغالگر را از تجاوزات خود به یمن پشیمان می‌کنند.

این دو مقام نظامی ارشد یمن در پیامی تلگرافی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) اعلام کردند: به دشمنان امت اسلامی و محور شر آمریکا، انگلیس و اسرائیل اطمینان می‌دهیم، آنچه که در انتظار آنهاست بسیار شدیدتر و سخت‌تر از چیزی است که در گذشته دیده‌اند.

در این پیام آمده است: دشمنان ما طعم شکست را در دریاها چشیدند و آنچه که در دریا دیدند را به زودی در زمین خواهند دید.

وزیر دفاع و رئیس ستاد کل ارتش یمن تصریح کردند: پاسخ یمنی‌ها به جنایت رژیم اشغالگر در هدف قرار دادن بندر الحدیده، کابوسی برای دشمنان خواهد بود که امنیت آنها را تهدید می‌کند.

مقامات نظامی مذکور یمن در ادامه به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که در روزهای آینده غافلگیری‌هایی در راه است که اشغالگران هرگز انتظار آن را ندارند و یمنی‌ها غافلگیری‌هایی برای دشمن تدارک دیده‌اند که هرگز تصور آن را نمی‌کند.

در ادامه این پیام تاکید شده است: نیروهای مسلح یمن در آمادگی کامل برای حمایت از وطن و مقدسات ما قرار دارند. یمن با مشت آهنین پاسخ اشغالگران را خواهد داد و دشمن صهیونیستی را از تجاوز خود، پشیمان خواهد کرد.

وزیر دفاع یمن چندی قبل نیز تأکید کرده بود: رژیم صهیونیستی قدرت ما را خواهد دید و به‌دلیل تجاوز به حاکمیت یمن، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. تصمیم‌سازان نهاد نظامی یمن همه عوامل تعیین‌کننده نظامی را مورد بررسی قرار داده و نقاط ضعف دشمن را به‌دقت ارزیابی کرده‌اند. ما همچنین مهم‌ترین نقاط بانک اهداف خود در فلسطین اشغالی را با دقت بالا، شناسایی و تعیین کرده‌ایم. نیروی موشکی، نیروی پهپادی و نیروی دریایی یمن توانایی‌ها و امکانات کافی در اختیار دارند که زمینه اجرای دقیق عملیات‌ها را برای آنها فراهم می‌سازد.

در حالی که یمنی‌ها بارها بر پاسخ کوبنده خود به جنایات رژیم صهیونیستی، تأکید کرده‌اند، طی دو هفته گذشته منطقه ششم نظامی نیروهای مسلح یمن، در مراسم فارغ التحصیلی تیپ شهید «اسماعیل هنیه»، شاهد یک مانور نظامی شامل حمله به اهداف فرضی متعلق به دشمن صهیونیستی بود.در این مانور نظامی، حمله به اهداف فرضی وابسته به رژیم اشغالگر و شهرک‌های اشغالی از چندین مسیر با عملیات‌های تاکتیکی پیشرفته شبیه‌سازی شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد
وزیر دفاع یمن پیش از حمله موشکی به تل‌آویو چه گفته بود؟
موشک بالستیک یمن به صورت ناگهانی تغییر مسیر می‌داد
اعلام زمان دقیق اولین بازی تیم ملی فوتسال در جام جهانی
تذکر درباره انتشار زودهنگام حکم معاون پزشکیان +جزئیات
برگزاری پنجاهمین حراج شمش طلا
اولین تذکر قالیباف به پزشکیان
وام‌های جنجالی؛ از عشقی تا بانک‌ها/ سود این وام ها چند درصد است؟
یارانه نقدی شهریور واریز شد/ مبلغ یارانه چقدر است؟
تغییر نام استقلال در روز دربی/ شرط واگذاری مشخص شد
اقدام اسکوچیچ علیه بیرانوند تکرار می‌شود؟
شرط بازگشت نوراللهی؛ توپ در زمین احمد!
جزئیات اسیدپاشی هولناک در غرب تهران
لبنیات در صف اصلاح قیمت/ شیر خام چقدر گران می‌ شود؟
قتل فجیع یک دختر به دست برادرش
قتل هولناک مرد جوان به دست مادر و برادرش
خبر مهم برای یارانه بگیران/ حذف و اضافه یارانه نقدی کلید می‌خورد
اظهارات تازه مقام اماراتی درباره مذاکرات خرید جنگنده‌های اف ۳۵ از آمریکا
این گوشی‌ها مجهز به قابلیت اتصال ماهواره‌ای هستند
پارک‌های علمی فناوری ویترینی برای دانشگاه‌ها؟
شاخصه‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان چیست؟ +جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top