تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/06/25 - 10:53
کد خبر: 516367

اقدام اسکوچیچ علیه بیرانوند تکرار می‌شود؟

اقدام اسکوچیچ علیه بیرانوند تکرار می‌شود؟

دراگان سابقه نیمکت‌نشین کردن بیرانوند ضعیف را دارد و این احتمال وجود دارد که پس از دریافت گلی که تراکتور مقابل ذوب‌آهن خورد گلر ملی‌پوش ذخیره شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تردیدی نیست که یکی از ناکام‌ترین خریدهای تراکتور تا این مقطع از فصل، علیرضا بیرانوند بوده است. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که ابتدای فصل با کلی سروصدا از پرسپولیس به تبریز کوچ کرده، فعلا از نظر فنی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

بیرو در بازی با مس رفسنجان در حالی کلین‌شیت کرد که خوش‌شانس بود و توپ ۲‌بار به تیر دروازه‌اش برخورد کرد. در جریان پیروزی یکطرفه و ۴‌گله برابر هوادار هم که اساسا حفظ دروازه ماموریت چندان سختی نبود. با این حال علیرضا در ۲ نبرد خانگی برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن، به‌شدت ناامیدکننده ظاهر شد.

در روزی که سرخپوشان تهرانی کاملا تحت فشار حریف بودند و فاصله‌ای هم تا کسب برتری نداشتند، بیرانوند روی تنها ضربه شلیک‌شده به سمت چارچوبش توسط ایوب‌العملود تسلیم شد تا بازی به تساوی کشیده شود. تلخی مضاعف آن تزلزل هم به‌خاطر درخشش خیره‌کننده گندوز در دروازه تیم مقابل بود. بعد هم در مسابقه هفته چهارم برابر ذوب‌آهن همین اتفاق تکرار شد و تنها ضربه داخل چارچوب تیم حریف به شکلی عجیب و با اهمال بیرو به گل انجامید.

کل ماجرا این است که بیرانوند فعلا سطح فنی جالبی ندارد و از سوی دیگر گلری مثل حسین پورحمیدی که فصل گذشته بیشترین کلین‌شیت لیگ برتر را هم داشت، نیمکت‌نشین او شده. در چنین شرایطی، از بخت بد بیرو یک مربی به اسم دراگان اسکوچیچ هم هدایت تراکتور را بر عهده دارد؛ مردی که سابقه خط زدن علیرضا از ترکیب اصلی تیم ملی را داشته است.

موضوع به زمانی برمی‌گردد که بیرانوند در بازی بیرون از خانه برابر لبنان در انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲عملکرد بدی داشت، یک گل ناشیانه با دخالت باد دریافت کرد و روی یک اقدام بی‌مورد به دریبل هم چیزی نمانده بود دروازه‌اش باز شود. پس از آن بود که اسکوچیچ در مسابقات به آن حساسی بیرانوند را روی نیمکت نشاند و امیر عابدزاده را فیکس کرد.

امیر در ارنج ماند و حتی در روز صعود تیم ملی هم سنگربان ایران بود، اما در نهایت بعد از اشتباهاتش برابر کره‌جنوبی در سئول دوباره به نیمکت برگشت. همه اینها یعنی هیچ دلیلی ندارد الان هم اگر بیرو در همین سطح بماند، اسکوچیچ همان تصمیم را نگیرد. درصورت وقوع چنین اتفاقی، نیمکت‌نشینی بیرانوند بعد از انتقالی با این همه هزینه و سر و صدا، واقعا جالب توجه خواهد بود!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موافقت مقامات اقلیم کردستان برای آزادی و انتقال محکومان ایرانی
لفاظی جدید نتانیاهو علیه ایران
بورس قرمز ماند/ کاهش ۹ هزار و ۹۶۴ واحدی شاخص کل
راهنمای خرید سقف کاذب دامپا
چگونه یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای شویم؟ راهنمای کامل شروع از صفر تا صد - جهاد دانشگاهی صنعتی شریف
بهترین آنتی ویروس برای تریدرهای ارز دیجیتال
آموزشگاه زبان در صادقیه
کتاب‌های درسی رشته حسابداری هنرستان
سیمی کتاب درسی در شهرک غرب، خدمات حرفه‌ای و تخصصی
معرفی بهترین آموزشگاه طراحی سایت وردپرس در کرج
فرق بلیط هواپیما اکونومی و بیزینس کلاس چیست؟ معرفی انواع کلاس پروازی
همه چیز درباره رشته طراحی لباس
تاثیر ریسه بلوطی بر نورپردازی شهری
تاثیر ریسه بلوطی بر نورپردازی شهری
تاثیر ریسه بلوطی بر نورپردازی شهری
۹ مرکز خرید کوله پشتی در تهران + آدرس و شماره تماس
بهترین مرکز خرید کیف مدرسه در تهران + آدرس
انتقاد تند رسایی از پزشکیان برای بازگرداندن ظریف به دولت
امکان اعتراض به مرحله شفاهی آزمون های دانشنامه پزشکی فراهم شد
اعتراض دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به تبدیل کلاس‌ به سلف
آخرین مهلت ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top