تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/27 - 09:41
کد خبر: 516645

پایان کار هادی رضایی در تیم ملی والیبال نشسته ایران

پایان کار هادی رضایی در تیم ملی والیبال نشسته ایران

هادی رضایی که در بازی‌های پارالمپیک پاریس، برای هشتمین بار تیم ملی والیبال نشسته ایران را قهرمان کرد دیگر قراردادی با این تیم ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تنها مدال تیمی کاروان ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط تیم ملی والیبال نشسته به دست آمد. این تیم در دیدار نهایی و در رقابت با بوسنی که برای هفتمین بار در فینال بازی های پارالمپیک برگزار می شد، به برتری دست یافت و برای هشتمین بار قهرمانی بازی های پارالمپیک شد.

هادی رضایی همچون بسیاری دیگر از ادوار بازی های پارالمپیک، هدایت تیم ملی والیبال نشسته را در پاریس بر عهده داشت. این مربی که با فینالیست کردن ایران در مسابقات جهانی بوسنی، سهمیه حضور در بازی های پاریس را قطعی کرد دیگر قراردادی با تیم ملی والیبال نشسته ندارد.

رضایی بعد از قهرمان کردن تیم ملی والیبال نشسته در بازی های پارالمپیک توکیو، در یک مقطع از هدایت این تیم کنار رفت اما پیش از مسابقات جهانی بوسنی و انتخابی پارالمپیک (پاریس) مجدد به راس کادر فنی بازگشت و علاوه بر کسب سهمیه و قهرمان کردن ایران در این رقابت ها، مسیر موفقیت والیبال نشسته ایران را تا قهرمانی در بازی های پاراآسیایی هانگژو هم ادامه داد.

حالا با اتمام بازی های پارالمپیک پاریس، پرونده همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته مجدد بسته شده است. این در حالی است که این تیم سال آینده باید در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کند و بعد از آن هم مهیای حضور در بازی های پاراآسیایی شود. این موضوع مستلزم ورود به موقع مسوولان فدراسیون جانبازان و توان یابان برای تعیین تکلیف قرارداد همکاری هادی رضایی است اگرچه وی تاکید دارد قراردادی نداشته است.

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: چهار ماه پیش از مسابقات جهانی بوسنی هدایت تیم ملی والیبال نشسته را مجدد بر عهده گرفتم. حالا هم که بازی های پارالمپیک تمام شده، تعهد من نسبت به این تیم تمام شده است.

وی تاکید کرد: البته من قراردادی نداشتم، فقط تعهدی داشتم که با توجه به پایان بازی های پارالمپیک، تعهد من هم تمام شده است.
رضایی در مورد ادامه همکاری با تیم ملی والیبال نشسته تاکید کرد: مسوولان فدراسیون باید تصمیم بگیرند. اگر خواستار ادامه همکاری باشند، برنامه هایم را ارائه می دهم تا مورد بررسی قرار بگیرد، اگر هم نه قاعدتا برنامه های دیگری برای خود دارم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلایل حضور غیرمنتظره پزشکیان در مجلس چه بود؟
تغییر رئیس ۲ دانشگاه مطرح تهران +جزئیات
۲ تغییر در یک روز ؛ جزئیات انتصاب دیگر در صداوسیما
پزشکیان: جایی که نتوانستیم اعلام خواهیم کرد که نتوانستیم
کنایه تند به پزشکیان؛ از روحانی عبرت بگیرید
بدرقه بازیگر قدیمی سینما به خانه ابدی
دیدار مهم کارگزاران نظام با رهبر انقلاب ؛ زمان و جزئیات
AFC علیه استقلال و پرسپولیس؛ زورتان به «تاریخ» نمی‌رسد!
می‌خواستید ۴‌ تا نخورید!
ثبت نام وام ازدواج و فرزندآوری شبانه‌روزی می شود
دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس +عکس
عکس یادگاری رهبرانقلاب با قهرمانان ورزشی ایران
نکته مهم رهبرانقلاب درباره سیاست در ورزش +فیلم
صحبت‌های آرین‌سلیمی در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تشکرصمیمانه رهبرانقلاب از کاروان‌ورزشی ایران +فیلم
درخواست جالب ساره‌جوانمردی از رهبرانقلاب +فیلم
صحبت‌های ساره‌جوانمردی در حضور رهبرانقلاب +فیلم
ارزان ترین گوشی‌های ۵G موجود در بازار کدامند؟
کانال سازی صنعتی چیست ؟
اهمیت زبان آکادمیک در مقالات علمی
چطور باید اکانت قانونی ps۴-ps۵-xbox بخریم ؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top