تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/27 - 11:32
کد خبر: 516683

چطور باید اکانت قانونی ps۴-ps۵-xbox بخریم ؟

چطور باید اکانت قانونی ps۴-ps۵-xbox بخریم ؟

خرید اکانت بازی های ps۴ و ps۵ و xbox یک روش کاملا قانونی و رسمی است و با داشتن آن به راحتی می توانید دسترسی خود را بی انتها کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دنیای عجیب و شگفت انگیز گیم با به روز رسانی هایی که هر ساله شاهد آن هستیم، علاوه بر جذابیت با افزایش طرفداران زیادی روبه رو است. امروزه می توان گفت که به جرات در تمام خانه ها یک دستگاه کنسول بازی یافت می شود . اما گیمی که ما می خواهیم امروز درباره ی آن اطلاعات جدیدی را به شما ارائه دهیم در دسته بازی های ps4-ps5-xbox قرار دارد . تیم کارشناسی egitall.com در کنار شماست تا علاوه بر تشریح هر یک از موارد گفته شده به نحوه ی خرید اکانت قانونی این بازی ها هم  بپردازد .پس همراه با ما باشید .

خرید انواع اکانت بازی

 

خرید اکانت قانونی ps4

پلی استیشن 4 به عنوان یک وسیله ی بازی و سرگرمی در سال 2020 توسط کمپانی سونی عرضه شد و به سرعت توانست جایگزین پلی استیشن 3 شود. پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری این پلتفرم به قدری خلاق بود که در مدت کوتاهی محبوب ترین پلتفرم در جهان شناخته شد. خدماتی مانند بازی های آنلاین چند نفره و تشکیل حلقه های اجتماعی، دانلود بازی  های دلخواه از مارکت های انلاین بازی ، پشتیبانی از پخش فیلم های بلو-ری و اتصال به یوتیوب و سایر محتواهای آنلاین از ویژگی های مفید این محصول است. برای دسترسی به بازی های پلی استیشن دو روش مختلف وجود دارد . روش اول این است که شما نسخه های فیزیکی بازی ها را یعنی دیسک های بازی را تهیه کنید که روشی پر هزینه و پر استرس است و باید همواره مراقب دیسک های بازی باشید تا آنها را حفظ کنید. به دلیل پر هزینه بودن این روش اصلا منطقی و به صرفه نیست . حال روش دوم را بررسی می کنیم که در دنیای تکنولوژِی و عصر جهانی اینترنت این روش معنی دار است و آن هم خرید قانونی اکانت بازی های PS4 است .خرید اکانت بازی پلی استیشن 4 همان خرید حساب کاربری است که کاملا قانونی و رسمی است و با داشتن آن به راحتی می توانید دسترسی خود را بی انتها کنید.



خرید اکانت ps4
 

خرید اکانت قانونی  PS5

پرچمدار جدید عصر بازی های نوین پلی استیشن 5 است که توانسته است توجه هر گیمری را به صورت حداکثری به خود جذب کند . این پرچمدار جدید ترین کنسول بازی است که در مقایسه با پلی استیشن  4 هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ گرافیکی و قدرت پردازش بسیار قوی تر است و در واقع در پلی استیشن 5 شما به دنیایی ورود می کنید که از قبل مانند و مشابه آن را تجربه نکرده اید. در این قسمت از مقاله می خواهیم درباره ی اکانت های چند ظرفیتی PS  صحبت کنیم و دیتای جدید را ارائه دهیم.

قبل از شروع این بحث باید بگوییم که خرید اکانت قانونی و رسمی PS5 هم مانند PS4 است و پیشنهاد تیم کارشناسی egitall.com باز هم خرید حساب کاربری به جای تهیه ی دیسک های بازی گران قیمت است.

خرید اکانت ظرفیتی PS5 و ps4

اکانت های بازی های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به صورت چند ظرفیتی هم ارائه می شوند :

اکانت ظرفیت 1 : فقط برای بازی های آنلاین است و امکان فروش اکانت خود را نخواهید داشت. قیمت این اکانت کمتر است و گارانتی ندارد. در واقع امکان اتصال به اینترنت را در این نوع اکانت نخواهید داشت.

اکانت ظرفیت 2 : امکان تجربه ی افلاین و انلاین بازی ها وجو دارد. شما می توانید اکانت خود را به فروش برسانید . همچنین این اکانت گارانتی دارد. به علت اینکه این اکانت دارای چند یوزر است قیمت بالاتری دارد.

اکانت ظرفیت 3 : امکان تجربه ی بازی ها تنها به صورت آنلاین وجود دارد و فروش اکانت نیز آزاد است. این اکانت فقط یک یوزر دارد و نسبت به اکانت ظرفیت دو امکانات و جزییات کمتری دارد و به همین دلیل ارزان تر از آن است .قابل ملاحظه است که این اکانت گارانتی مادام العمر دارد.

بهترین و فول آپشن ترین اکانت ، اکانت ظرفیت دو می باشد که طرفداران زیادی هم دارد و به دلیل امکانات ویژه ای که دارد پر فروش است.


خرید اکانت ps5

 

خرید اکانت قانونی Xbox

ایکس باکس کنسول پرسابقه که از سال 2001 وارد دنیای گیم شده است و چندین سال است که در یک نبرد تنگاتنگ با پلی استیشن سونی است و طی این سال ها توانسته است که برتری خود را نشان دهد. ایکس باکس هم قابلیت اتصال به تلوزیون را دارد و گرافیک کاملا رئالی را به مخاطبان هدیه می کند . طی این دو دهه کمپانی مایکروسافت بازی های آنلاین متنوعی را تولید کرده است و در مدل های متنوعی به بازار آمده است . جدیدترین ایسک باکس که در حال حاضر بسیار هم رونق دارد کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S می باشند.گیمرها برای انتخاب کنسول ایکس باکس و پلی استیشن باید اولویت های خود را از لحاظ بازی های پشتیبانی شده و مزیت های کاربری و گارانتی و اشتراک بررسی کرده ومناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

چگونه اکانت قانونی ps4-ps5-xbox را بخریم؟

در این قسمت از مطلب به مهم ترین بحث یعنی نحوه ی خرید اکانت قانونی ps4-ps5-xbox خواهیم پرداخت که بسیار مهم است. همانطور که توضیح دادیم گیمرهای عزیز با خرید اکانت رسمی می توانند به صورت معتبر و مطمئن بدون ترس از قفل شدن بازی و یا گپ های ممکن در دنیای دیجیتال گیم ورود کنند. خرید اکانت قانونی به معنای تایید هویت واقعی شما است و هیچ تهدید وجود ندارد که شما را محدود کند. با خرید اکانت قانونی از سایت egitall.com  می توانید بازی کاملا امن و مطمئنی داشته باشید و هرگز نگران بسته شدن اکانت و قفل شدن بازی خود نباشید. این روزها اکانت های فیک بسیاری در بازار وجود دارند که سبب بن شدن بازی و اکانت شما می شوند پس بهتر است برای رو به رو نشدن با این مشکلات به تیم کارشناسی egitall.com اعتماد کرده و با مشاوره بهترین اکانت مناسب خود را خریداری کرده و خیال خود را راحت کنید.

 

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دلایل حضور غیرمنتظره پزشکیان در مجلس چه بود؟
تغییر رئیس ۲ دانشگاه مطرح تهران +جزئیات
۲ تغییر در یک روز ؛ جزئیات انتصاب دیگر در صداوسیما
پزشکیان: جایی که نتوانستیم اعلام خواهیم کرد که نتوانستیم
کنایه تند به پزشکیان؛ از روحانی عبرت بگیرید
بدرقه بازیگر قدیمی سینما به خانه ابدی
دیدار مهم کارگزاران نظام با رهبر انقلاب ؛ زمان و جزئیات
AFC علیه استقلال و پرسپولیس؛ زورتان به «تاریخ» نمی‌رسد!
می‌خواستید ۴‌ تا نخورید!
ثبت نام وام ازدواج و فرزندآوری شبانه‌روزی می شود
دیدار اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس +عکس
عکس یادگاری رهبرانقلاب با قهرمانان ورزشی ایران
نکته مهم رهبرانقلاب درباره سیاست در ورزش +فیلم
صحبت‌های آرین‌سلیمی در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تشکرصمیمانه رهبرانقلاب از کاروان‌ورزشی ایران +فیلم
درخواست جالب ساره‌جوانمردی از رهبرانقلاب +فیلم
صحبت‌های ساره‌جوانمردی در حضور رهبرانقلاب +فیلم
ارزان ترین گوشی‌های ۵G موجود در بازار کدامند؟
کانال سازی صنعتی چیست ؟
اهمیت زبان آکادمیک در مقالات علمی
چطور باید اکانت قانونی ps۴-ps۵-xbox بخریم ؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top