تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/27 - 16:34
کد خبر: 516713

میرشفیعی: توصیه‌های رهبر انقلاب چراغ راه ورزش ایران است

میرشفیعی: توصیه‌های رهبر انقلاب چراغ راه ورزش ایران است

پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس با اشاره به توصیه‌های رهبری در دیدار با مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک، گفت: این توصیه‌ها راهبرد و چراغ راه ورزش ایران است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدمحمدرضا میرشفیعی در خصوص دیدار مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک با رهبر انقلاب، اظهار داشت: به عنوان یکی از ورزشکاران رشته تیراندازی به پارالمپیک اعزام شدم و امروز افتخار داشتم تا در کنار دیگر قهرمانان ورزشی خدمت مقام معظم رهبری برسیم. معظم‌له همیشه توجه ویژه‌ای به ورزش دارند و دعای خیر ایشان بدرقه راه قهرمانان این مرز و بوم است. ورزشکاران و قهرمانان المپیک در یک فضای بسیار خوب با رهبر انقلاب دیدار کردند.

پرچمدار کاروان ایران ادامه داد: در این دیدار رهبر انقلاب توصیه‌های زیادی به ورزشکاران و مسئولان ورزش داشتند. معظم‌له در گذشته نیز توصیه‌هایی داشتند که یکی از مهمترین آن بحث عدالت ورزشی بود. امروز نیز بر روی توسعه ورزش همگانی و ترویج فرهنگ در ورزش تاکید کردند. تمام توصیه‌های ایشان می‌تواند نقشه راه آینده ورزش در آینده باشد.

عضو تیم ملی پاراتیراندازی ایران با اشاره به اهمیت اقدامات فرهنگی در ورزش، گفت: رهبر انقلاب در کنار بحث قهرمانی و مدال‌آوری بر اهمیت کار فرهنگی در میادین بزرگ تاکید زیادی دارند. میادینی مانند المپیک و پارالمپیک میلیون‌ها مخاطب دارد و می‌تواند به محلی برای بازتاب فرهنگ و ارزش‌های ما در سطح جهان تبدیل شود. ورزشکاران ایران ضمن پایبندی به ارزش‌های ایرانی اسلامی همواره بر دفاع از حقوق مظلوم نیز پافشاری می‌کنند و نمونه این کار نیز حمایت از مردم مظلوم فلطسین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است.

جانبازان جنگ تحمیلی در بیان اهمیت اقدامات فرهنگی، گفت: اگر ارزش‌های دینی و ملی ما در میادین بزرگ المپیک و پارالمپیک به منصه ظهور گذاشته شوند، بی تردید بازتاب آنان خیلی بیشتر است زیرا رسانه ورزش صدها میلیون مخاطب دارد که برخی از آنان ممکن است، شناختی از کشور ما نداشته باشند.

میرشفیعی در ادامه با بیان اهمیت این دیدارها، گفت: تاثیر این دیدار و نشست‌های صمیمی بسیار بالا است. رهبر انقلاب همواره قهرمانان بزرگ را به حضور پذیرفته و مورد تفقد قرار داده است. معظم‌له همواره بعد از رویدادهای بزرگ پیام تبریک را برای قهرمانان و کاروان‌های ورزشی ایران صادر می‌کنند که این برای ورزشکاران بسیار ارزشمند است، زیرا این پیام و دیدارها موجب دلگرمی و پشتوانه ای برای ورزشکاران خواهد بود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا استعفای ماکرون قریب‌الوقوع است؟
شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نوورود شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه اعلام شد
در نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس با پزشکیان چه گذشت؟
اعضای کمیته‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس مشخص شدند
وعده‌های رئیس بانک مرکزی برای پرداخت وام ‌ازدواج⁩ و فرزندآوری
جلیلی: تبدیل زندان اوین به دانشگاه موضوع امروز کشور نیست
مهلت ثبت نام رشته های استاد محور دانشگاه پیام نور تمدید شد
مومنی: در انتخاب مدیران از ظرفیت‌های بیرون وزارت کشور هم استفاده می‌کنیم
افزایش نرخ انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
ساعت آغاز به کار کارکنان ادارات در کلان‌شهرها شناور شد
رشد قیمت سکه و طلا در بازار طلای تهران
فروش ۱۶۸ کیلویی شمش طلا در آخرین حراج تابستان
تفاهم نامه اتاق‌های بازرگانی جنوب کشور امضا شد
رنگ پیراهن‌های تراکتور و الوکره مشخص شد
محرومیت ۲ جلسه‌ای بازیکن پرسپولیس
تمرین و ریکاوری پرسپولیس در جده
اسکوچیچ: نقاط ضعف و قوت الوکره را می‌دانیم/ بازیکنان تراکتور انگیزه بالایی دارند
خلیل‌زاده: شناخت خوبی از الوکره دارم
میرشفیعی: توصیه‌های رهبر انقلاب چراغ راه ورزش ایران است
تکذیب خبر «تأیید افزایش قیمت خودرو» از سوی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور
زمان آغاز و پایان ماه گرفتگی چهارشنبه ۲۸ شهریور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top