تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/06/27 - 17:15
کد خبر: 516724

مومنی: در انتخاب مدیران از ظرفیت‌های بیرون وزارت کشور هم استفاده می‌کنیم

مومنی: در انتخاب مدیران از ظرفیت‌های بیرون وزارت کشور هم استفاده می‌کنیم

وزیر کشور گفت: در انتخاب مدیران و مسئولان وزارت کشور، ضمن استفاده از ظرفیت‌های بیرون از سازمان در صورت لزوم، اولویت ما در اختصاص منابع، فرصت‌ها و مسئولیت‌ها با درون وزارتخانه خواهد بود

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اسکندر مؤمنی وزیر کشور روز سه‌شنبه در نشستی صمیمانه با کارکنان این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه، ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع)، یاد و خاطره همه شهیدان و ایثارگران و رزمندگانی را که با فداکاری برای ایران اسلامی امنیت و آرامش فراهم ساختند، گرامی داشت.

وی با تشکر از رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس بابت حسن اعتمادشان، اظهار کرد: وفاق ملی که در شعار و عمل رئیس جمهور نمایان است جز با همکاری و همدلی در همه بخش ها و حوزه های کشور امکان پذیر نخواهد بود.

وزیر کشور ضمن اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در نشست خبری، گفت: سیاست‌های کلان ابلاغ شده توسط مقام معظم رهبری، اجرای سند چشم انداز و همچنین برنامه هفتم، محورهای اصلی سیاست وزارت کشور خواهند بود.

مومنی همزمانی شروع به کار دولت چهاردهم، مجلس دوازدهم و برنامه هفتم توسعه را یک فرصت مغتنم برشمرد و افزود: این موقعیت فرصتی است که از همه ظرفیت‌های وزارت کشور استفاده کنیم و تکالیفی را که بر عهده ماست با دقت و سرعت بیشتری پیگیری کنیم تا به امید خداوند متعال در زمان بندی مشخص به اتمام برسانیم.

وی افزود: در انتخاب مدیران و مسئولان وزارت کشور، ضمن استفاده از ظرفیت های بیرون از سازمان در صورت لزوم، اولویت ما در اختصاص منابع، فرصت‌ها و مسئولیت‌ها با درون وزارتخانه خواهد بود.

وزیر کشور با تأکید بر نگاه برابر به تمامی تشکل‌ها، احزاب و گروه‌ها در وزارت کشور، اظهار کرد: ما یک دستگاه حاکمیتی هستیم و از همین رو باید فرصت‌های برابری را برای همه افراد و آحاد جامعه فراهم سازیم.

مومنی با اشاره به مراجعات روزمره مردم به وزارت کشور و سازمان‌های تابعه در امور مختلف گفت: با توجه با مواجهه مستقیم و غیرمستقیم وزارت کشور و سازمان‌های تابعه با مردم، این وزارتخانه نقش مهمی در افزایش رضایت عمومی دارد و کارکرد درست این سازمان می تواند به افزایش رضایت کلی مردم عزیز کشور منجر شود.

در ابتدای این نشست، احمدعلی موهبتی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور نیز ضمن اشاره به ویژگی فرابخشی ماموریت های این وزارتخانه گفت: وزارت کشور وظایفی را در همه مراحل زندگی شهروندان بر عهده دارد و این امر اهمیت حوزه های کاری این وزارتخانه را نشان می دهد.

وی با تجلیل از زحمات کارکنان وزارت کشور افزود : پیشرفت و رشد کشور مدیون نیروی انسانی است و از این رو باید توجهات به نیروی انسانی افزایش یابد.

موهبتی، هماهنگی و نظارت را از وظایف اصلی وزارت کشور دانست و افزود: امور کشور باید در سازمان تخصصی خود انجام پذیرد و وزات کشور تنها نقش هماهنگی و نظارت را بر عهده دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استعفای زودهنگام ضرغامی از هلدینگ گردشگری بنیاد مستضعفان
عکس | تصویری از مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان که گفته می‌شود براثر انفجار پیجر زخمی شده است.
توئیت جدید صفحه سایت رهبر انقلاب با یک هشتگ خاص
عکس | تصویری دلخراش از زخم و خونریزی دست یک لبنانی بعد از انفجار تلفن همراه در دستش
سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه صادر کرد
آیا استعفای ماکرون قریب‌الوقوع است؟
شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نوورود شاهد و ایثارگر دانشگاه علامه اعلام شد
در نشست غیرعلنی نمایندگان مجلس با پزشکیان چه گذشت؟
اعضای کمیته‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس مشخص شدند
وعده‌های رئیس بانک مرکزی برای پرداخت وام ‌ازدواج⁩ و فرزندآوری
جلیلی: تبدیل زندان اوین به دانشگاه موضوع امروز کشور نیست
مهلت ثبت نام رشته های استاد محور دانشگاه پیام نور تمدید شد
مومنی: در انتخاب مدیران از ظرفیت‌های بیرون وزارت کشور هم استفاده می‌کنیم
افزایش نرخ انواع ارز در معاملات مرکز مبادله
ساعت آغاز به کار کارکنان ادارات در کلان‌شهرها شناور شد
رشد قیمت سکه و طلا در بازار طلای تهران
فروش ۱۶۸ کیلویی شمش طلا در آخرین حراج تابستان
تفاهم نامه اتاق‌های بازرگانی جنوب کشور امضا شد
رنگ پیراهن‌های تراکتور و الوکره مشخص شد
محرومیت ۲ جلسه‌ای بازیکن پرسپولیس
تمرین و ریکاوری پرسپولیس در جده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top