تاریخ انتشار: 13 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 517

ما مثل شجریان وطن فروش نیستیم

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم در راستای حمایت از آشوبگران خواستار «قطع فروش بنزین، ممنوعیت سرمایه گذاری در بخش انرژی، ادامه فشار بر بانک های بین المللی و مؤسسات مالی جهانی برای خودداری از داد و ستد با ایران، مسدود کردن دارایی ها و خودداری از دادن تضمین های بانکی و بیمه ای» از سوی شرکت های اروپایی شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران:خبرهای ویژه کیهان یکشنبه 14 تیرماه 88:

اسرائیل: بزرگ ترین خطر جایگزینی آمریکا با ایران در منطقه است (خبر ویژه)
معاون شورای امنیت رژیم صهیونیستی گفت: بزرگ ترین خطر برای ما این است که ایران می کوشد به عنوان یک ابرقدرت منطقه ای جایگزین آمریکا در خاورمیانه شود.
به گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، عران لرمن اظهار داشت: فقط برنامه هسته ای ایران مطرح نیست بلکه ایران می کوشد به رقیب اصلی ایالات متحده تبدیل شود.
وی همچنین با ابراز خوشحالی نسبت به آشوب های دو هفته پیش در ایران گفت: این اتفاقات نشان داد که می توان با ایران از داخل به کشاکش و چالش پرداخت.

در همین حال مایکل اورون سفیر جدید رژیم صهیونیستی در آمریکا طی سخنانی در کلرادو گفت: ما از رویکرد پرزیدنت اوباما که دست مذاکره برای مهار ایران دراز کرده پشتیبانی می کنیم ولی از جدول زمانی و موقعیتی که قرار است مذاکرات در آن انجام شود، نگرانیم.

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم در راستای حمایت از آشوبگران خواستار «قطع فروش بنزین، ممنوعیت سرمایه گذاری در بخش انرژی، ادامه فشار بر بانک های بین المللی و مؤسسات مالی جهانی برای خودداری از داد و ستد با ایران، مسدود کردن دارایی ها و خودداری از دادن تضمین های بانکی و بیمه ای» از سوی شرکت های اروپایی شده است.

این پایگاه اینترنتی خواستار اجرای شیوه های فروپاشی از درون در ایران با استفاده از فشار خارجی شد.


کسری بودجه و سود واریزی به حساب شرکت نفت (خبر ویژه)

«شرکت ملی نفت در سال های 84 تا 86 به ترتیب 9 10 و 16 هزار میلیارد تومان سود خالص داشته اما به جای واریز در ردیف درآمد عمومی خزانه به خود شرکت به عنوان اندوخته قانونی با افزایش سرمایه اختصاص یافته است.»

روزنامه رسالت ضمن درج مطلب فوق، به طرح موضوع کسر بودجه برخی دستگاه ها در مجلس پرداخت. محمد کاظم انبارلویی می نویسد: مجلس ]به هنگام بررسی بودجه سال 88[ با حذف بند مربوط به هدفمند کردن یارانه ها، بودجه را با کسری 8500 میلیارد تومانی روبرو ساخت. قرار شد دولت از طریقی که صلاح می داند این کسری را جبران کند. معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری که مسئولیت تأمین کسری بودجه را برعهده داشت سعی کرد با کسر بودجه بخشی از دستگاه های دولتی و غیر دولتی این کسری را جبران کند اما برخی نمایندگان این رویکرد را برنتافتند و با ارائه طرحی دوفوریتی در جلسه چهارشنبه گذشته در صدد برآمدند خود، محل تأمین کسری بودجه دولت را مشخص کنند.

سردبیر رسالت با اشاره به بند جزء «ح» بند 7 قانون بودجه سال 88 مبنی بر اینکه «تمام سود خالص وزارت نفت به حساب اندوخته های قانونی شرکت ملی نفت منظور می شود»، نوشت: متأسفانه در جریان رسیدگی به بودجه سال 84 در کمیسیون تلفیق، برخی نمایندگان خواستار حذف جزء «ح» بند 7 شدند اما طراحان کنونی با بی مهری برخورد کردند و شگفت آور اینکه برخی از مقامات نفتی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری، در ستاد آقای موسوی فعال بودند در جلسه تلفیق روی تصویب جزء «ح» بند 7 و محرومیت درآمد عمومی از این منبع عظیم درآمدی اصرار داشتند!


طرفدار بمباران ایران مدعی حمایت از مخالفان شد (خبر ویژه)
یک سناتور جمهوریخواه آمریکایی گفت: ما از مخالفان جمهوری اسلامی حمایت می کنیم.

به گزارش صدای آمریکا مک کین(رقیب اوباما در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته) اظهار داشت: ما در کنار مخالفان نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در ایران ایستاده ایم، در کنار آنهایی که با سخت گیری های شدید از سوی دولت ایران مواجه هستند.

مک کین سال گذشته در اظهاراتی گستاخانه ضمن خواندن یک ترانه آمریکایی خواستار حمله و بمباران ایران شده بود. وی به خاطر این اظهارات تند مورد سرزنش افکار عمومی دنیا قرار گرفت.

ا مثل او وطن فروش نیستیم (خبر ویژه)
درپی درج یادداشتی تحت عنوان «یاران را چه شد؟، سخنی با محمدرضا شجریان» در تاریخ دهم تیرماه در صفحه ادب و هنر کیهان، تعدادی از اساتید برجسته موسیقی ایران در تماس تلفنی با کیهان از پشت پرده پروژه تخریبی دشمن در حوزه موسیقی خبر دادند.

یکی از خوانندگان برجسته موسیقی سنتی که نخواست نامش عنوان شود در این باره به کیهان گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات تماس های مکرر تلفنی از سوی مجریان شبکه های ماهواره ای خارجی و برخی افراد در داخل داشتم و از من خواستند به نتایج اعلام شده انتخابات اعتراض کنم.

این استاد آواز ایرانی تصریح کرد: افرادی که به تحریک ما می پرداختند برای این که ما را بیشتر وادار به عکس العمل کنند به محمدرضا شجریان اشاره می کردند و می گفتند آقای شجریان را ببینید که چگونه با صراحت به نتایج انتخابات اعتراض نمود و به رئیس صدا و سیما نامه نوشت!! این خواننده معروف در پاسخ به خبرنگاری که از انگلیس با وی تماس گرفته بود گفت: ما ایرانی مسلمان هستیم و مانند کسانی که با شما همکاری می کنند وطن فروش نیستیم.

یک خواننده دیگر نیز که در زمره برجستگان آواز ایرانی محسوب می شود به کیهان گفت: وقتی که تلویزیون یکی از آهنگ های مرا بر روی تصاویر حضور گسترده مردم در نماز جمعه هفته گذشته تهران پخش می کرد تماس های پی درپی از داخل و خارج داشتم و از من می پرسیدند که چرا به صدا و سیما اعتراض نمی کنید؟ مگر شما از استاد شجریان کمتر هستید؟!

یکی دیگر از اساتید موسیقی هم می گفت که تماس های تلفنی به شماره منزل و موبایلم برای اعتراض به نتایج انتخابات آنقدر زیاد بود که تا چند روز گوشی تلفن همراهم را خاموش کردم.

یک آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی نیز در تماس با کیهان ضمن اشاره به این تماس ها، افراد تماس گیرنده با هنرمندان موسیقی را برخی شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب، تعدادی از خبرنگاران و سردبیران روزنامه های زنجیره ای مدعی اصلاح طلبی و برخی چهره های با نفوذ در جبهه اصلاحات عنوان می کند. با این حال باید اذعان داشت که پای بندی و تعهد بسیاری از اساتید موسیقی ایران به میهن اسلامی با توجه به نقدهای جدی که به متولیان موسیقی کشور وارد است، و چاپ به موقع یادداشت کیهان خطاب به محمدرضا شجریان در همسو شدن وی با جریان های برانداز و ضد انقلاب آن سوی مرزها سبب خنثی شدن ترفند دشمن در حوزه موسیقی و ناکام ماندن آنان از سوءاستفاده از هنرمندان پاک و بی غل و غش این حوزه گردیده است.

گفتنی است که محمدرضا شجریان در جریان آشوب های اخیر علیرغم نامه به رئیس صدا و سیما برای عدم پخش آثارش از رسانه ملی، با بی بی سی فارسی هم به گفت وگو پرداخت و مردم را از نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری در بهت و حیرت خواند. مصاحبه کوتاه شجریان با بی بی سی در همان ایام و به مدت چند روز و هر نیم ساعت یک بار از رسانه استعمار پیر پخش می شد و هم اینک نیز این گفت وگو در سایت فارسی بی بی سی قرار دارد. شجریان در این مدت به مهره مناسب اجنبی و استعمارگر پیر مبدل گردید که ماموریت اهداف پشت پرده دولت انگلیس را در جامعه موسیقایی ایران به انجام رساند. این در حالی است که بسیاری از اساتید برجسته موسیقی حاضر به وطن فروشی نشدند.

افراطیون حامی موسوی بدل تحریم های ضد ایرانی! (خبر ویژه)
موقعیت ضعیف قدرت های غربی برای اعمال فشار علیه ایران وضعیت مضحکی را برای این قدرت ها رقم زده است. این موقعیت چنان ضعیف است که دولت آمریکا هم با وجود تمایل شدید به اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی، نسبت به تصویب تحریم های جدید تردید دارد. تشدید تحریم ها زمزمه ای بود که از سوی برخی کشورها نظیر انگلیس و در آستانه تشکیل نشست گروه 8 مطرح شد اما اغلب این کشورها نگران عواقب تحریم های جدید هستند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به مخالفت آمریکا با تصویب دور تازه تحریم ها نوشت: آمریکایی ها معتقدند اتخاذ یک موضع شدید در مقابل ایران می تواند نتایجی عکس به همراه داشته و به مواضع اپوزیسیون در داخل ایران صدمه بزند. مقامات آمریکایی همچنان نگرانند که صحبت درباره گام های تند علیه ایران در طول نشست جی8، دورنمای موافقت تهران با ورود به مذاکرات گروه 1+5 را به خطر اندازد.

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز هم با اشاره به پیروزی محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری نوشت: این پیروزی در کشورهای ضد آمریکا با جشن و سرور مواجه خواهد شد. هرچند که در کشورهای دیگر با سرزنش مواجه شد. تا وقتی که احمدی نژاد رئیس جمهور است و آیت الله خامنه ای از او حمایت می کند، نگرانی های غرب راجع به دیپلماسی مرتبط با برنامه هسته ای ایران، وضعیت منطقه ای و مناسبات آن کشور با آمریکا و اروپا هم به قوت خود باقی خواهد ماند.

این روزنامه همچنین نوشت: اکنون سؤال این است که چگونه با ایران و احمدی نژاد وارد تماس و گفتگو شد. قدرت های عمده به ندرت در این مورد یکپارچه بوده اند اما اروپا و آمریکا نمی توانند ایران را با توجه به برنامه اتمی اش طرد کنند. تحریم های جدید تجاری می تواند موضع احمدی نژاد درباره مداخله غرب را تقویت کند و باعث تحریک افکار عمومی در ایران شود و این به ضرر میرحسین موسوی و حامیان وی است(!)

گفتنی است پیشنهاد برخی کشورهای غربی برای تحریم ایران، حرکتی در راستای حمایت از عناصر مخالف جمهوری اسلامی بود و مخالفت با این پیشنهاد از سوی کشورهای غربی دیگر نیز در راستای حمایت از همان عناصر است. علت دیگر مخالفت با تحریم های کذایی، توجه به سابقه این تحریم هاست که در عمل هیچ تاثیری جز انسجام بیشتر ملت ایران و نشان دادن خوی استکباری قدرت های غربی نداشته است. البته شخص باراک اوباما طی 6 ماه گذشته چندین قانون مربوط به تمدید تحریم های ایران را امضا کرده است اما مخالفت و تردید اخیر نشان می دهد که آنها هم فهمیده اند کینه توزی با ملت ایران و تحریم او چقدر احمقانه بوده است.
سخاوت آمریکا و انگلیس برای روحانیون بی جایگاه (خبر ویژه)
مواضع غیرقانونی و نامشروع برخی روحانیون متاثر از افراطیون دوم خرداد، تبدیل به مستمسکی برای جنگ روانی شبکه های رسانه ای سازمان سیا و اینتلیجنس سرویس علیه انتخابات ریاست جمهوری و نظام جمهوری اسلامی شده است.

بی بی سی انگلیس، رادیو فردا و صدای آمریکا رسانه هایی هستند که در کنار دویچه وله و رادیو فرانسه- و نیز سایت هایی چون گویانیوز، روز آن لاین و رادیو زمانه- به طور مشترک روی مواضع ضدقانونی و بعضا ضدانقلابی کسانی چون منتظری، طاهری، صانعی، بیات، کروبی، مجمع مدرسین و... مانور می دهند و از طریق شرح و بسط و تفسیر این مواضع می کوشند انتخابات باشکوه 22خرداد را زیر سؤال ببرند. هرچند که میزان بصیرت و تقوا و دانش این طیف آشکار است اما رسانه های وابسته به دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس درصددند برای تقابل اپوزیسیون ورشکسته با نظام مردمی جمهوری اسلامی، پوششی از مذهب و روحانیت ایجاد کنند و چنین القا نمایند که جمهوری اسلامی از جانب روحانیت (!؟) به چالش کشیده شده است.

به عنوان مثال سایت رادیوی سازمان سیا (رادیو فردا) از قول آقای طاهری چنین تیتر زده است «تصدی مجدد رئیس دولت، نامشروع و غاصبانه است». این سایت همچنین با نگرانی از اعترافات روشنگر عناصر ضدانقلاب دستگیر شده در آشوب ها، از قول آقای صانعی مدعی شد این اعترافات از نظر شرعی ارزشی ندارد. رادیو فردا همچنین از قول صانعی نوشت: «دولت آینده بنابر مواضع آقایان موسوی و کروبی، نامشروع است.»

«مرجع تقلید سرشناس»، «یکی از مراجع بزرگ شیعه»، «روحانی برجسته»، «روحانی سرشناس» و... عناوینی است که این رسانه های ضدانقلاب اسلامی و ضد روحانیت و مرجعیت اصیل، به افراد یاد شده و نظایر آنها با سخاوت تمام اعطا می کنند. میرحسین موسوی و حامیان افراطی وی در جبهه افراطیون نیز تلاش کردند با پنهان شدن پشت روحانیت کذایی، ماهیت واقعی اقدامات غیرقانونی، جنایت آمیز و ضدانقلابی خود را پنهان کنند حال آن که افراطیون مدعی حمایت از موسوی بارها روحانیت را «مرتجع»، «عقب مانده» و «تاریخ گذشته» معرفی کرده و حتی تقلید مردم از مرجعیت را رفتاری شبیه رفتار میمون خوانده بودند! اما حالا معلوم نیست چه اتفاقی افتاده که هم آنها و هم سازمان سیا و اینتلیجنس سرویس دنبال روحانیونی می گردند که برای خشونت و آشوب و براندازی و تقابل با رای قاطع ملت، از آنها استفتا کنند! البته این طیف هم نشان داده اند بیش از فتوا دادن، فتوا می پذیرند و بیش از آن که فعال عمل کنند، منفعل هستند.

سایت گویانیوز- یا به تعبیر درست «سیانیوز»- در آخرین مطلب خود که روز گذشته منتشر کرد با اسم بردن از کسانی نظیر سیدکاظم شریعتمداری و حسینعلی منتظری تصریح کرد جریان اپوزیسیون، مایل به راه اندازی جنگ «روحانیت علیه روحانیت» است؛ و «این روحانیت بی جایگاه در فقدان یک آلترناتیو مستقل و سکولار در برابر رژیم اسلامی می تواند جایگاهی برای خود پیدا کند!» غافل از اینکه دست این جریان رو شده است و ملت ایران، به آسانی اینگونه افراد را مورد اعتماد قرار نمی دهند چه رسد به اینکه کسانی درست خلاف مسیر روحانیت و اسلام اصیل حرکت کنند و در خدمت بلندگوهای دشمنان تابلودار ملت ایران باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشت کیلو شیشه در آزادراه زنجان - قزوین کشف شد
متفاوت ترین قاب از مراسم تشییع و تابوت ابراهیم رئیسی
اولین تصویر از آماده‌سازی محل دفن شهید سید ابراهیم رئیسی
پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم عبدالعظیم به خاک سپرده می‌شود
مقامات کدام کشورها در مراسم تشییع شهدای خدمت شرکت می‌کنند؟
وداع با پیکر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت در مصلی تهران برگزار شد
حزب تمدن اسلامی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تسلیت گفت
مراسم وداع با شهیدان خدمت در پایتخت آغاز شد
پرونده مجلس یازدهم بسته شد
انتشار دستخط رهبر انقلاب در تجلیل از رئیس‌جمهور شهید رئیسی
روایت رئیس‌دفتر «رئیس‌جمهور شهید» از جزئیات سانحه سقوط بالگرد
رهبر انقلاب فردا بر پیکر شهدای خدمت نماز اقامه می‌کنند
اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش
تقدیر رئیس قوه قضائیه از نمایندگان مجلس یازدهم
امیر حیدری در دیدار با پدر شهید آل‌هاشم: همه ما فرزندان شما هستیم
دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده کادر پرواز شهادت
بزرگداشت شهدای خدمت در ستاد نیروی هوایی ارتش/ امیر هادیان: شهید رئیسی تا پای جان خادم مردم بود
آیت‌الله مدرسی‌یزدی: مجلس خبرگان رهبری دارای استقلال و عظمت است
اعلام نحوه اعمال حدنصاب مرحله دوم مصاحبه دکتری
هفته فیلم سینمای دفاع مقدس در تلویزیون
آماده‌باش آتش‌نشانی برای تامین ایمنی مراسم وداع با پیکر شهید رئیسی در مصلی تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top