تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/07/04 - 13:22
کد خبر: 517510

در نامه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) خطاب به رئیس جمهور مطرح شد؛

ما همچنان منتظر هستیم

ما همچنان منتظر هستیم

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، به عنوان بخشی از بدنه دانشجویی، از دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی، تقاضا دارد تا هر چه سریع‌تر به دستور مقام معظم رهبری و خواسته ملت ایران در پاسخگویی به رژیم صهیونیستی عمل کند و صبر این ملت عزیز را، بیش از این نسنجد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) با صدور بیانیه‌ای خطاب به مسعود پزشکیان رئیس دولت چهاردهم و علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص عدم پاسخ مناسب به ترور شهید اسماعیل هنیه نکاتی را مطرح کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم
«فَلا تَهِنُوا وَ تَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَ أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَ اللَّهُ مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُمْ.»
مبادا در مبارزه کوتاهی کنید و به دشمن پیشنهاد سازش دهید. شما بالاترید چون خدا با شماست و مطمئن باشید نتیجه مقاومت را بی‌کم و کاست به شما می‌دهد. (سوره مبارکه محمد، آیه۳۵)

جناب آقای مسعود پزشکیان
ریاست جمهوری محترم ایران
و
جناب آقای علی اکبر احمدیان
دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی

سلام علیکم
بیش از پنجاه روز از ترور شهید اسماعیل هنیه در خاک ایران می‌گذرد. یقینا جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در حریم جمهوری اسلامی ایران، امری نابخشودنی‌ و انتقام از مسببان آن امری واجب است. طبق اصول بین‌الملل، جمهوری اسلامی ایران، در برابر این اقدام وحشیانه، حق دفاع مشروع از خود را دارد.

متاسفانه اخیرا شاهد نوعی انفعال در بدنه دولت چهاردهم، در برابر این اقدام وحشیانه بوده‌ایم. البته امیدواریم شهادت ۳۷ نفر و جراحت بیش از ۳۰۰۰ نفر در حادثه انفجار پیجرها در لبنان و ترور ۸ تن از فرماندهان حزب الله، باعث تغییر معادلات تاکتیکی ما شود. مع الاسف این برای ملت غیور و صبور ایران مهم است که بدانند چرا در جریان انتقام از رژیم صهیونیستی وقفه افتاده است؟ چرا با وجود گذشت بیش از پنجاه روز از ترور شهید هنیه، تاکنون جوابی دندان‌شکن به رژیم صهیونیستی داده نشده است؟ آیا عدم واکنش ایران، باعث جلوگیری از وقوع جنگ منطقه‌ای شده است یا بالعکس، شدت حملات رژیم صهیونیستی را چندین برابر کرده است؟ انتظار می‌رود رژیم صهیونیستی تا پایان انتخابات آمریکا، به جنایات خود در منطقه ادامه دهد و عدم پاسخگویی به موقع از طرف ایران می‌تواند منجر به افزایش این گستاخی‌ها شود.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، به عنوان بخشی از بدنه دانشجویی، از دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی، تقاضا دارد تا هر چه سریع‌تر به دستور مقام معظم رهبری و خواسته ملت ایران در پاسخگویی به رژیم صهیونیستی عمل کند و صبر این ملت عزیز را، بیش از این نسنجد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top