تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/07 - 20:08
کد خبر: 517835

القسام:شادی دشمن بعد از شهادت سیدنصرالله طولانی نخواهد بود

القسام:شادی دشمن بعد از شهادت سیدنصرالله طولانی نخواهد بود

گردان‌های القسام با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله، تا آخرین لحظه به حمایت از غزه پایبند بود و جان خود را فدای فلسطین نمود، تاکید کرد که خوشی صهیونیست‌ها موقتی است و به زودی نابودی خود به دست رزمندگان مقاومت را خواهند دید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی، اعلام کرد: فرماندهی گردان‌های عزالدین القسام، شهادت جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله که همراه با تعدادی از برادران در عملیات تروریستی جنایتکارانه دشمن صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید را، به برادران خود در حزب الله، همرزمان در نبرد دفاع از مسجد الاقصی، ملت عزیز لبنان، رهبران محور مقاومت و همه امت اسلامی تسلیت می‌گوید.

القسام افزود که ما امروز یک رهبر مجاهد که در راس لیست تحت تعقیب رژیم صهیونیستی قرار داشت را از دست دادیم. سید حسن نصرالله در خلال رهبری در جنبش حزب الله یک جهش کیفی در این جنبش ایجاد کرد و رهبری او، اهرم مهمی برای ارتباط مقاومت لبنان با مقاومت فلسطین و در رأس آن گردان‌های القسام بود و ایشان از ارائه هرگونه حمایت و کمکی به فلسطین در همه سطوح دریغ نکرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: رهبر شهید ما سید حسن نصرالله، مواضع تاریخی خود را در ایستادن کنار ملت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی که مقدس‌ترین و شریف‌ترین نبرد در دفاع از مسجد الاقصی و همه مقدسات است، تثبیت کرد و با وجود همه فداکاری‌هایی که لبنان و حزب الله در سطح رزمندگان و فرماندهان انجام دادند، سید حسن نصرالله هرگز توقف جبهه حمایت از غزه را نپذیرفت؛ تا اینکه جان خود را در این مسیر فدا کرد و خون او با خون شهدای فلسطین در آمیخت و این بزرگترین تصویر از همبستگی، انسجام و اتحاد مقاومت در راه آزادسازی قدس است.

القسام در پایان تاکید کرد: ما مطمئن هستیم که حزب الله بر این مصیبت بزرگ فائق خواهد آمد و رهبران شایسته‌ای جانشین سید حسن نصرالله خواهند شد که این مسیر را که ایشان با خون خود و برادرانش ترسیم کرده است، ادامه خواهند داد. دشمن تروریست و جنایتکار صهیونیستی که در شادی موقت به سر می‌برد و اقدامات جنایتکارانه خود را تشدید می‌کند، به زودی متوجه خواهد شد که به دست رزمندگان مقاومت و فرزندان وفادار امت اسلامی، به سوی نابودی قطعی قدم برمی‌دارد.

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای ساعاتی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول 30 سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال 2000 و نیز پیروزی در جنگ 33روزه 2006 تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام تسلیت نائب رئیس فراکسیون مقاومت مجلس به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله
دفاع تمام قد «بایدن» از ترور «سید حسن نصرالله»
سوریه ترور شهید «سید حسن نصرالله» را به شدت محکوم کرد
حوزه‌های علمیه کشور فردا تعطیل شدند
پیام تسلیت وزیر دفاع در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
سرلشکر موسوی: آینده منطقه در دست نیروهای مقاومت خواهد بود
دیدار و گفتگوی عراقچی و دبیرکل سازمان ملل متحد
بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)
قمی: شهادت «سید حسن نصرالله» فصل جدیدی در مسیر مقاومت خواهد داشت
جلیلی: نظم جدید را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد
سرلشکر باقری: راه شهید سید حسن نصرالله قدرتمندتر استمرار خواهد یافت
بیانیه‌ وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند
داور کره ای قاضی بازی السد قطر و استقلال ایران
رهبر انقلاب: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر فرسوده و روبه زوال رژیم صهیونی کوبنده تر خواهد شد
رهبر انقلاب ۵ روز عزای عمومی اعلام کردند
القسام:شادی دشمن بعد از شهادت سیدنصرالله طولانی نخواهد بود
قالیباف: شهید نصرالله الگوی نسل آیندۀ مجاهدان خواهد ماند
هوای تهران «پاک » شد
العامری:شهادت سیدنصرالله بهایی سنگین برای صهیونیست‌ها دارد
تسلیت دفتر جهاد اسلامی در ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله
تجمع اردبیلی‌ها در محکومیت ‌جنایات اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top