تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/08 - 11:54
کد خبر: 517904

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل مطرح شد؛

شهادت سیدحسن نصرالله روند اضمحلال رژیم منحوس را سرعت می‌بخشد

شهادت سیدحسن نصرالله روند اضمحلال رژیم منحوس را سرعت می‌بخشد

ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در سراسر کشور، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهت ایفای نقش خود در هر سطحی از جبهه نبرد حق علیه باطل اعلام آمادگی می نماییم و به پیروزی جبهه حق در این نبرد نابرابر ایمان داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با صدور بیانیه‌ای در خصوص شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تسلیت به جبهه مقاومت اعلام آمادگی خود را جهت نبرد با جبهه باطل اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سلسه ترور های وحشیانه که با هدف تضعیف محور مقاومت و القای پیام ضعف و شکست به این محور انجام می گیرد همواره یک پروژه ناکام بوده است زیرا که تجربه میدان به خوبی نشان می دهد که با شهادت شخصیت ها و فرماندهان نظامی راهبرد و قدرت محور مقاومت دچار اختلال نخواهد شد بلکه به واسطه برکت خون شهدا و رویش شخصیت ها و بینش های جدید روح تازه ای به کالبد انقلابی و زاینده این محور دمیده خواهد شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

شهادت سیدحسن نصرالله روند اضمحلال رژیم منحوس را سرعت می‌بخشد

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند

شرایط کنونی منطقه نشان دهنده نهایت رذالت و خوی حیوانی سگ هار صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی با عبور از تمامی اصول اخلاقی و قوانین جنگی بدون تردید در برابر راهبرد عقلانی و انسانی محور مقاومت شکست خواهد خورد. ما نبرد محور شرارت و محور شرافت را مشاهده می کنیم.

راهبرد کلان محور مقاومت طی سالیان متمادی تغییر موازنه قدرت در منطقه بود زیرا محور شرارت تلاش کرد حلقه محاصره نظامی، امنیتی و اقتصادی را دور تا دور ایران اسلامی و سایر ملل آزاده منطقه ایجاد کند. لکن با تدبیر هوشمندانه فرماندهی محور مقاومت شرایط تغییر کرد و امروزه این رژیم صهیونیستی است که در حلقه محاصره بازو های قدرتمند محور مقاومت در منطقه گرفتار شده و راهی نجاتی ندارد و نخواهد داشت.

اسرائیل با همه توان به لبنان حمله کرد اما در بازگرداندن امنیت به شمال سرزمین اشغالی ناموفق بود و حزب الله موفق شد معادله امنیتی و راهبرد خود را به دشمن تحمیل کند. ملت مجاهد یمن و مجاهدان انصارالله نیز با هدف قراردادن ستون فقرات اقتصادی و تجاری رژیم در دریای سرخ و نیز با هدف قراردادن بنادر و شهرهای بزرگ اسرائیل از طریق توان موشکی و پهپادی جلوه کم نظیری دیگری از همبستگی با ملت مظلوم فلسطین را ترسیم کردند که تاکنون اسرائیل و متحدانش در متوقف کردن این حملات ناموفق بوده و به فضل خداوند ناموفق خواهند بود. همچنین مجاهدت برادارن عراقی و سوری نیز فشار مضاعفی بر ساختار فرماندهی نظامی و رهبری سیاسی رژیم نامشروع صهیونیستی وارد آوردند که بدون تردید تا نابودی این غده سرطانی ادامه خواهد داشت.

وضع منطقه و جهان به لطف این مجاهدت ها و البته رهبری شجاعانه سیدحسن نصرالله به کلی تغییرات بنیادی کرده و هرگز به وضع سابق باز نخواهد گشت. از روزگاری که با حرکت ناو آمریکایی دولت ها سقوط می کردند به حمله روزانه محور مقاومت عراقی و یمنی به ناوها و مواضع آمریکایی رسیدیم، همچنین به سیلی بزرگ و ساختار شکن حمله به عین الاسد رسیدیم، به اخراج آمریکا و دست نشانده هایش از عراق و یمن رسیدیم، با طوفان الاقصی راهبردهای ده ها ساله صهیونیست و توهم شکست ناپذیری رژیم غاصب را از بین بردیم، با عملیات منحصر به فرد وعده صادق هیمنه پوچ صهیونیستی آمریکایی را در هم کوبیدم و مسئله مهاجرت معکوس غاصبان قبله اول مسلمین را به بیشترین میزان رساندیم و همچنین طرح شوم و آمریکایی داعش و خاورمیانه جدید را به شکست کشاندیم.

اینک اما رژیم منحوس با ترور های کور، از روی استیصال و با پشتوانه تمام نظام استکبار جهانی سعی در ترمیم وجهه شکست خورده خود دارد. جنایاتی که در سکوت و بی عملی تمام جامعه جهانی، زنان، کودکان و غیرنظامیان را هدف قرار می دهد و هیچ خط قرمزی برای آن متصور نیست.

سلسه ترور های وحشیانه که با هدف تضعیف محور مقاومت و القای پیام ضعف و شکست به این محور انجام می گیرد همواره یک پروژه ناکام بوده است زیرا که تجربه میدان به خوبی نشان می دهد که با شهادت شخصیت ها و فرماندهان نظامی راهبرد و قدرت محور مقاومت دچار اختلال نخواهد شد بلکه به واسطه برکت خون شهدا و رویش شخصیت ها و بینش های جدید روح تازه ای به کالبد انقلابی و زاینده این محور دمیده خواهد شد.

با این حال لزوم پاسخ قاطع، بازدارنده و پشیمان کننده مطالبه عمومی و عقلانی ملت های منطقه است، پاسخی که با ادامه دار شدن تجاوزات و سطح ترورها بیش از پیش الزامی و فوری است، آنچه باید از رژیم ستانده شود، شهامت انجام ترور در سطوح بالا سیاسی و نظامی است. شهادت رهبر بزرگ سیدحسن نصرالله یعنی عبور از تمامی خطوط قرمز مقاومت که نیازمند مجازات شدید و در بالاترین سطح ممکن است.

امید است با عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم عقب نشینی غیرتاکتیکی و با کنار گذاشتن تحلیل های فریبنده اصحاب جام زهر خصوصا با کلید واژه «تله جنگ» از تکرار این جنایات هولناک و بروز جنگ احتمالی جلوگیری شود.

در پایان توجه به این نکته ضروری است که محبوبیت و عظمت شخصیت شجاع، مجاهد، مدبر و پرچمداری چون سید حسن نصرالله و اتمسفر کنونی جامعه انتقام و خونخواهی را مطالبه می کند. خونخواهی شهید عزیز تنها خلاصه به اقدام نظامی نمی باشد و جنبش دانشجویی مسلمان و بالاخص اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل خواستار مجازات کوبنده و قاطع است که ضمن ترمیم روحیه عموم مردم آزاده منطقه، روند اضمحلال رژیم منحوس را سرعت ببخشد که ان شاالله شاهد برچیده شدن این غده سرطانی برای همیشه باشیم.

در همین راستا ما دانشجویان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در سراسر کشور، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهت ایفای نقش خود در هر سطحی از جبهه نبرد حق علیه باطل اعلام آمادگی می نماییم و به پیروزی جبهه حق در این نبرد نابرابر ایمان داریم.

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ نور خداوند خاموش شدنی نیست و کافران محکوم به شکست هستند و مشیت الهی بر وَکانَ حَقًّا عَلَینا نَصرُ المُؤمِنینَ است.

والسلام و علیکم و رحمه الله برکاته

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم سوگواری سید مقاومت و سرداران اسلام در دانشگاه شریف برگزار می‌شود
پیکر سید حسن نصرالله از زیر آوار خارج شد
وزیر علوم با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت
وزیر دفاع شهادت سردار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت
پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت سیدحسن‌نصرالله
نکونام تصمیمش را گرفت
برگزاری تجمع اعتراضی شهادت سیدحسن نصرالله در دانشگاه علامه‌
آمادگی داوطلبان هلال احمر برای کمک‌رسانی به لبنان
نقش خیرین آموزش عالی در زمان کسری بودجه دانشگاه‌ها
امیر حاتمی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
دولت برای واردات آیفون ارز دولتی تخصیص ندهد
اردبیلی: رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود
پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علامه در پی شهادت سید حسن نصرالله
گفتار درمانی چگونه انجام می‌شود؟
۱۰ سوال کلیدی و پرتکرار قبل از خرید آیفون تصویری
سردار قاآنی: سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به اوج قله‌های عزت رسانید
مردی که از جنوب آمد
نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در تهران
ایران سید حسن نصرالله را فروخته است؟ +جزئیات
حزب‌الله شهادت علی کرکی را تایید کرد
«علی عبدالعلی‌زاده» نماینده رئیس‌جمهور در هماهنگی اجرای سیاست‌های کلی توسعه دریامحور شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top