تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/08 - 14:51
کد خبر: 517942

بهترین مقاصد برای اجاره ویلا در سواحل زیبای مازندران

بهترین مقاصد برای اجاره ویلا در سواحل زیبای مازندران

از جاذبه‌های مشهور این استان می‌توان به پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، آبشار شاهان‌دشت لاریجان، آبشار سواسره در نزدیکی روستای بلده و تعداد دیگری از جاذبه‌هایی طبیعی و بی نظیر اشاره کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر بخواهیم یک مسابقه بین مقاصد محبوب ایرانی‌ها برای سفر بگذاریم، بدون شک رتبه اول با اختلاف بسیار بالا به شمال می‌رسد. به همین دلیل است که با رسیدن اولین روز تعطیلات بار سفر خود را بسته و برای سفر چندین روزه به شمال کشور برنامه ریزی می‌کنیم. فرقی نمی‌کند در چه فصلی پا به این دیار سرسبز بگذارید، زیرا که در هر فصلی که سفر کنید، زیبایی‌های منحصر به فردی را تماشا می‌کنید. به گونه‌ای که چندثانیه‌ای نفستان در سینه حبس می‌شود.

چه کسی می‌تواند بوی مرکبات تازه، عطر گل‌ها و گیاهان، بوی دریا و طعم بی‌نظیر غذاهای شمالی را فراموش کند؟ این رایحه‌ها آن‌قدر در ذهن ما حک می‌شوند که با دیدن هر عکس از شمال، ناخودآگاه به آن دوران سفر می‌کنیم و همه حواسمان زنده می‌شود.

از این‌ها که بگذریم، صدای آرامش‌بخش باران و امواج دریا، آوای دل‌نشین پرندگان در جنگل‌ها و حتی صدای فروشندگان ماهی در بازارهای محلی، همه و همه خاطرات سفرمان را ماندگارتر می‌کنند.

طعم غذاهای شمالی که دیگر گفتنش نیاز به توضیح ندارد. یک بار چشیدنشان کافی‌ست تا برای همیشه شیفته‌شان شوید. البته در مورد حس لامسه باید کمی احتیاط کرد؛ لمس شن‌های نرم ساحل لذت‌بخش است، اما گزنه‌ها می‌توانند کمی دردسرساز باشند!

در سفر به شمال، تمام حواس پنجگانه‌مان درگیر می‌شوند و خاطراتی ماندگار برای‌مان می‌سازند. اما برای داشتن یک سفر بی‌دغدغه و لذت‌بخش، انتخاب یک اقامتگاه مناسب مثل ویلا، سوئیت یا کلبه بسیار مهم است. در این مقاله، بهترین مقاصد سفر برای اجاره ویلا را به شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مناطق دیدنی مازندران برای اجاره ویلا

در این بخش به مازندران سفر می‌کنیم. شهری که پر از جاذبه‌های گردشگری در دل خود جای داده است. از سواحل ماسه‌ای دریای خزر گرفته تا جنگل‌های سرسبز، این استان بهشتی پر از تجربیات متنوع است. هر گوشه از آن، ماجرایی جدید و آرامشی وصف‌ناپذیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

از جاذبه‌های مشهور این استان می‌توان به پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، آبشار شاهان‌دشت لاریجان، آبشار سواسره در نزدیکی روستای بلده و تعداد دیگری از جاذبه‌هایی طبیعی و بی نظیر اشاره کرد. در این منطقه پر گردشگر، اجاره ویلا مازندران به گردشگران امکان می‌دهد تا در طی سفر خود، در محیطی آرام و پیوند خورده با طبیعت، اقامت کنند و فرصتی بی‌نظیر برای لذت بردن از جذاب‌ترین مناطق گردشگری را داشته باشند.

مازندران با شهرهای دیدنی و متنوعش، سالانه گردشگران بسیاری را به سوی خود می‌کشاند.

در بین شهرهای مازندران، رامسر، ساری، نوشهر، کلاردشت و سوادکوه، طرفداران بیشتری دارند؛ چرا که هر کدام از این شهرها از نظر طبیعی و تاریخی و همینطور فرهنگی بسیار غنی هستند.

در میان این شهرها، رامسر که به عروس شهرهای شمالی ایران معروف است، از دو طرف به دریای خزر و همینطور رشته کوه‌های البرز محدود شده است. همین باعث شده است تا طبیعت رامسر، تلفیقی از دریا و جنگل باشد و شکوه و زیبایی خاصی داشته باشد.

ساری به عنوان مرکز استان، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای مازندران است و در دو بخش کوهستانی و دشت، در کوهپایه‌های رشته کوه البرز قرار گرفته است. موقعیت جغرافیایی ساری نیز مثل رامسر بسیار ویژه است و بیشترین تنوع جاذبه‌های طبیعی را در بین دیگر شهرهای شمالی دارد.

نوشهر نامی آشنا در بین شهرهای پرطرفدار استان مازندران است. این شهر زیبا با طبیعت بکر و امکانات رفاهی متنوع، مقصدی محبوب برای گردشگران است. ویلا نوشهر به شما این امکان را می‌دهد تا در دل طبیعت شمال، اقامتی دلپذیر را تجربه کنید. با اجاره ویلا در نوشهر می‌توانید به راحتی به جاذبه‌های گردشگری این شهر مانند ساحل زیبا، جنگل‌های سرسبز و مناطق کوهستانی دسترسی داشته باشید.

علاوه بر شهرهای توریستیِ رامسر، نوشهر و ساری، دو شهر دیگر نیز در مازندران از محبوبیت بالایی برخوردارند: کلاردشت و سوادکوه. هر یک از این شهرها، به نوبه خود، جاذبه‌های بی‌نظیری را برای گردشگران به ارمغان آورده‌اند.

کلاردشت، با آب و هوای خنک و دلپذیرش، بهشتی برای فرار از گرمای تابستان است. این شهر ییلاقی با طبیعت بکر و چشم‌اندازهای کوهستانی، مکانی ایده‌آل برای استراحت و آرامش است.

فاصله کمی که کلاردشت با تهران دارد باعث شده تا بسیاری از تهرانی‌ها این شهر را برای گذراندن تعطیلات آخر هفته انتخاب کنند.

سوادکوه، با طبیعت بکر و دست‌نخورده‌اش، به حق لقب "بهشت گردشگری" را به خود اختصاص داده است. این منطقه کوهستانی با آبشارهای خروشان، جنگل‌های انبوه و روستاهای ییلاقی، مقصدی رویایی برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی است. سوادکوه با آب و هوای خنک و دلپذیرش، در تمام فصول سال پذیرای گردشگران است.

انواع ویلاهای موجود در مازندران

شمال ایران با طبیعت بکر و چشم‌اندازهای بی‌نظیرش، همیشه مقصد محبوب بسیاری از افراد برای گذراندن اوقات فراغت بوده است. ساحل ماسه‌ای، جنگل‌های سرسبز و هوای مطبوع، از جمله دلایلی هستند که افراد را به سمت شمال می‌کشاند. طراحان و سازندگان ویلا در شمال نیز با درک این نیاز، ویلاهایی با معماری مدرن و امکانات رفاهی کامل و متنوع را در این مناطق احداث کرده‌اند.

با توجه به تنوع آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی مناطق مختلف شمال، ویلاها نیز تنوع بسیاری دارند. از ویلاهای ساحلی با چشم‌انداز دریا تا ویلاهای جنگلی با معماری چوبی و ویلاهای کوهستانی با هوای خنک و حتی ویلاهای استخردار، هر سلیقه‌ای را می‌توان در شمال راضی کرد.

ویلا جنگلی در مازندران

ویلاهای جنگلی مازندران، بهشتی برای آرامش‌طلبان و دوستداران طبیعت هستند. این ویلاها معمولا در مجاورت جنگل‌ها ساخته می‌شوند و فضایی آرام و دنج را برای ساکنان خود فراهم می‌کنند. با قدم زدن کوتاهی در اطراف ویلا، می‌توانید از هوای پاک و طبیعت بکر لذت ببرید و صدای دلنشین پرندگان را بشنوید.

ساز‌ه‌های این ویلا به علت وجود رطوبت زیاد کاملا عایق شده و معمولا از جنس چوب و یا سنگ می باشند. عنوان پلاک های اول جنگل به خانه هایی که فاصله کمتری با جنگل دارند و دارای قیمت های بالاتری هستند اطلاق می شود. بسیاری از ویلا هایی که در چمستان، یکی از شهرهای استان مازندران بفروش می‌رسند فضای جنگلی نیز دارند.

ویلا کوهستانی مازندران

مناطق کوهستانی شمال کشور با آب و هوای خنک و دلپذیر خود، از دیرباز مقصدی محبوب برای ساخت ویلا بوده است. ارتفاعات و کوهپایه‌های این مناطق، در هر فصل از سال زیبایی‌های خاص خود را دارند و فضایی آرام و دنج را برای ساکنان فراهم می‌کنند.

این ویلاها برای افرادی که نسبت به هوای شرجی حساسیت بیشتری دارند گزینه مناسبی است.

تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و پر برف، از ویژگی‌های ویلاهای کوهستانی است.

انواع ویلاهای کوهستانی دارای اسکلت های بتنی قدرتمندتری با بهترین مواد هستند. چرا که به علت ارتفاعات و مناطق سنگی، وجود استحکام در اینگونه ویلاها، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویلا ساحلی مازندران

خرید ویلا در نزدیکی ساحل، رو به روی دریا یا در مسیر منتهی به آن، همیشه یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های اقامت بین گردشگران بوده است. این ویلاها با چشم‌انداز بی‌نظیر دریا و دسترسی آسان به ساحل، علاوه بر اینکه مکانی ایده‌آل برای زندگی و استراحت هستند، ارزش افزوده بالایی نیز دارند.

استفاده از معماری‌های چوبی در این نوع ویلاها، بهره گیری از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی و همچنین چشم اندازهای بی نظیر و از همه مهمتر دسترسی آسان به دریا از ویژگی‌های مثبت یک ویلای ساحلی است که دلیل گرانتر بودن آن نسبت به انواع دیگراست.

برای تجربه اقامتی لوکس و خاطره‌انگیز در کنار ساحل، متل قو یکی از بهترین گزینه‌ها است. این مجموعه با ارائه ویلاهای ساحلی مدرن و مجهز، چشم‌اندازی بی‌نظیر به دریا و امکانات رفاهی کامل، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. با رزرو متل قو می‌توانید از اقامت در محیطی آرام و دلنشین لذت ببرید و از امکانات متنوع آن مانند استخر، ساحل اختصاصی، رستوران و... بهره‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت اتاق در متل قو و رزرو آنلاین، کافیست به وبسایت شب که یکی از معتبرترین سایت‌ها برای رزرو ویلا و سوئیت و هتل است، مراجعه کنید.

راهنمای رزرو آنلاین ویلا در مازندران با سایت شب

اگر می‌خواهید به مازندران سفر کنید و دلتان یک سفر لذت بخش بدون نگرانی از محل اقامت را می‌خواهد، به سایت شب اعتماد کنید. سایت شب به شما این امکان را می‌دهد که از چند روز قبل با خیالی راحت، یک ویلا متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب کنید.

در واقع با دسترسی به این سایت، در هر نقطه از ایران که بخواهید جایی برای ماندن دارید و در سفر بی جا نمی‌مانید.

برای رزرو ویلای موردنظرتان ابتدا وارد سایت شب شده و در کادر بازشده، مازندران را جستجو کنید. سپس از فیلترهای باز شده گزینه‌هایی مثل تعداد نفرات، نوع اقامتگاه که می‌تواند ویلایی، ساحلی و یا حتی کلبه جنگلی باشد را انتخاب کنید. تمام آن چیزی که مدنظرتان هست را در فیلترها مشاهده می‌کنید. بعد از آن که تمام امکاناتی که می‌خواهید را با استفاده از فیلترها مشخص کردید، به لیست متنوعی از ویلاهای موردعلاقه‌تان می‌رسید که می‌توانید با خیال راحت هرکدام را که بخواهید انتخاب کنید.

شما می‌توانید برای اینکه تصمیم بهتری بگیرید، بخش نظرات در قسمت پایین هر ویلا را با دقت مطالعه کرده تا انتخاب درست‌تری داشته باشید.

پیشاپیش سفر خوبی را برایتان آرزومندیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجمع ضد اسرائیلی جامعه دانشگاهی دانشگاه الزهرا (س)
مراسم سوگواری سید مقاومت و سرداران اسلام در دانشگاه شریف برگزار می‌شود
پیکر سید حسن نصرالله از زیر آوار خارج شد
وزیر علوم با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت
وزیر دفاع شهادت سردار عباس نیلفروشان را تسلیت گفت
پیام رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت شهادت سیدحسن‌نصرالله
نکونام تصمیمش را گرفت
برگزاری تجمع اعتراضی شهادت سیدحسن نصرالله در دانشگاه علامه‌
آمادگی داوطلبان هلال احمر برای کمک‌رسانی به لبنان
نقش خیرین آموزش عالی در زمان کسری بودجه دانشگاه‌ها
امیر حاتمی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت
دولت برای واردات آیفون ارز دولتی تخصیص ندهد
اردبیلی: رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود
پیام تسلیت سرپرست دانشگاه علامه در پی شهادت سید حسن نصرالله
گفتار درمانی چگونه انجام می‌شود؟
۱۰ سوال کلیدی و پرتکرار قبل از خرید آیفون تصویری
سردار قاآنی: سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به اوج قله‌های عزت رسانید
مردی که از جنوب آمد
نامگذاری معبری به نام شهید سید حسن نصرالله در تهران
ایران سید حسن نصرالله را فروخته است؟ +جزئیات
حزب‌الله شهادت علی کرکی را تایید کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top