تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/07/09 - 13:12
کد خبر: 518059

نکونام شاید به یک شرط در استقلال بماند

نکونام شاید به یک شرط در استقلال بماند

چنگیز در خصوص شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: این شکست نشان از ضعف مدیریت، عدم تمرکز بازیکنان و حاشیه های طولانی در تیم بود و اگر این مشکلات برطرف نشود بطور حتم نباید انتظار موفقیت استقلال را داشته باشیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تیم فوتبال استقلال که با شکست در دربی صد و چهارم برابر پرسپولیس وارد حاشیه های پرتعدادی شد، شامگاه دوشنبه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر خواهد رفت. در این زمینه عبدالعلی چنگیز مهاجم سابق آبی پوشان در گفت و گو به تحلیل شرایط استقلال و وضعیت این تیم برای آینده پرداخته است.

استقلال تمرکز لازم را نداشت

چنگیز در خصوص شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: این شکست نشان از ضعف مدیریت، عدم تمرکز بازیکنان و حاشیه های طولانی در تیم بود و اگر این مشکلات برطرف نشود بطور حتم نباید انتظار موفقیت استقلال را داشته باشیم. خیلی ها کادر فنی را مقصر می دانند اما وقتی یک تیم شکست می خورد همه عوامل از بالا تا پایین ترین افراد باشگاه مقصر هستند و نباید تمام تقصیرها به گردن یک نفر انداخت . تیم استقلال بخاطر فشار های زیاد و اختلافات بوجود آمده تمرکز لازم را نداشت و نتوانست عملکرد مثبتی داشته باشد البته آبی پوشان بد شانس هم بودند و اگر توپ جلالی وارد دروازه حریف می شد شاید تمام معادلات برهم می خورد.

مدیران استقلال پاسخگو باشند

وی با انتقاد از عملکرد مدیران استقلال گفت: متاسفانه مدیران اصلا نگران وضعیت استقلال نیستند و هیچ تلاشی برای خروج تیم از این بحران را ندارند. اختلاف بین مدیران استقلال و سرمربی کاملا مشهود است و همین موضوع لطمات جبران ناپذیری به استقلال زده است. مدیران استقلال باید پاسخگوی رسانه ها و مردم باشند و شفاف صحبت کنند تا همه از شرایط بحرانی بوجود آمده مطلع شوند. مدیران و سرمربی با هم اختلاف دارند و همه می دانند پس لازم است یا با برگزاری نشست این مشکلات را از بین برد یا تغییرات گسترده در مجموعه استقلال بوجود بیاید تا شاید مشکلات برای همیشه برطرف شود.

تغییر سرمربی باید منطقی صورت بگیرد

کارشناس فوتبال در خصوص استعفا نکونام از سرمربیگری استقلال گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده بعید است که دیگر نکونام در استقلال ماندنی شود مگر اینکه تا پایان دیدار برابر السد بین او و مدیران استقلال اتفاقات دیگری رخ دهد اما اگر نکونام برود باید به دنبال یک مربی کارنامه دار و با تجربه خارجی باشیم. مربی که از دانش فنی بالایی برخوردار باشد تا بتواند استقلال را از این بحران خارج کند.

وی تاکید کرد: سرمربی باید انتخاب شود که از لحاظ فنی در سطح بالایی بوده و دستیاران خوبی هم داشته باشد. یکی از مشکلات استقلال نبود یک دستیار خارجی خوب بود که به استقلال ضربه زد. در مجموع مدیران استقلال اگر از نکونام گذر کردند باید دور از فضای مجازی و انتخاب های احساسی و غیر منطقی یک مربی با کیفیت را به خدمت بگیرند .

السد می تواند دردسر ساز شود

چنگیز در خصوص دیدار روز دوشنبه استقلال برابر السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان گفت: با مشکلات بزرگ و کوچکی که استقلال دارد این بازی برای آبی پوشان بسیار سخت است و آنها نباید حریف را دست کم بگیرند. السد یک تیم حرفه ای است و می داند چگونه مقابل استقلال بازی کند. درست است که استقلال شرایط خوبی ندارد و این دیدار شاید آخرین بازی باشد که نکونام روی نیمکت استقلال می‌نشیند اما او به همراه بازیکنانش باید تمرکز کامل را داشته باشند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند ، پیروزی در این دیدار وضعیت روحی تیم را بهبود خواهد بخشید و استقلال همچنان بالا نشین لیگ نخبگان خواهد بود بنابراین همه مجموع استقلال باید تلاش کنند تا از این دیدار سربلند بیرون بیایند .

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش تاج به عدم حضور تیم هندی در ایران
شمخانی : سید حسن نصرالله پس از شهادت نیز روشنی بخش راه مبارزان است
فروش اموال شرکت «کوروش کمپانی»
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه الزهرا در پی شهادت سید حسن نصرالله
اساسنامه دانشگاه بین‌المللی سوره تصویب شد
پای پشه آئدس به چالوس باز شد
برگزاری تجمع اعضای دانشگاه شریف با عنوان «شریف پشتیبان مقاومت»
کولیوند: ثبت نام ۴۰۰۰ کادر درمان جهت اعزام به لبنان
موضع‌گیری مفتضحانه آلمان پیرامون شهادت «سید حسن نصرالله»
اعزام زائران حج عمره از مرز ۶ هزار نفر عبور کرد
محور هراز از امشب مسدود می‌شود
تشکل‌های شاهد و ایثارگر پشتوانه علمی کشور هستند
دیدار نخست وزیر روسیه با معاون اول رئیس جمهور
لازم است هوش مصنوعی را شناخت و برای آن برنامه‌ریزی کرد
لاریجانی: نباید اجازه بدهیم اسرائیل لبنان را محاصره کند
دلار عقب نشست/ بازار آرام است
سردار پورجمشیدیان معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور شد
بیش از ۳۴ میلیارد دلار ارز واردات تامین شد
دیدار نخست‌وزیر روسیه با عارف
پورجمشیدیان دبیر شورای امنیت کشور شد
حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در دفتر حزب‌الله در تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top