تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/07/10 - 14:36
کد خبر: 518203

در هنگام خرید گلدان و سنبلدان خاتم کاری به چه نکاتی توجه کنم؟

در هنگام خرید گلدان و سنبلدان خاتم کاری به چه نکاتی توجه کنم؟

گلدان بعنوان یکی از پرکاربردترین وسایل تزئینی در منزل و محل کار نقشی اساسی دارد که انتخاب گلدان خاتم می تواند جلوه ای سنتی و چشم نواز را به محیط منتقل کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خاتم‌کاری یکی از هنرهای ارزشمند ایرانی است که در ساخت انواع ظروف و اشیاء زینتی کاربرد دارد و زیبایی بی‌اندازه‌ای به این موارد می‌بخشد.

گلدان بعنوان یکی از پرکاربردترین وسایل تزئینی در منزل و محل کار نقشی اساسی دارد که انتخاب گلدان خاتم می تواند جلوه ای سنتی و چشم نواز را به محیط منتقل کند. گلدان مس و خاتم در مدل های مختلفی مثل گیلاسی، صراحی، شلغمی و... در سایزهای مختلف ساخته می شود که در صورت نگهداری درست می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید.

بنابراین خرید گلدان خاتم کاری و خرید سنبلدان خاتم کاری از یک فروشگاه معتبر و باتجربه، به حفظ سرمایه برای شما کمک شایانی خواهد کرد!

ویژگی های گلدان و سنبلدان خاتم کاری چیست؟

سنبلدان و گلدان‌های خاتم‌کاری ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که با بررسی آن‌ها می‌توان خریدی لذت‌بخش را تجربه کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده عناصر طبیعی مانند چوب، فلزات و...
  • طرح‌های هندسی، اسلیمی و دیگر طرح‎های جذاب و دلنشین
  • کیفیت بسیار بالا
  • دست‌ساز بودن و ارزش مادی و معنوی بالا
  • ظرافت و زیبایی

نکات مهم برای خرید گلدان و سنبلدان خاتم کاری

همان‌گونه که در ابتدا بیان شد، خرید هر یک از محصولات خاتم‌کاری علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای منزل و محل کار، قابلیت سرمایه‌گذاری نیز دارد و به حفظ سرمایه افراد کمک خواهد کرد.

البته پیش از اقدام برای خرید باید به بعضی از نکات توجه داشت، تا این تجربه بیش از پیش لذت‌بخش و دل‌پذیر باشد! از جمله این نکات مهم که پیش از معامله این محصولات باید به آن توجه داشته باشید عبارت‌اند از:

جنس مواد اولیه

محصولات خاتم‌کاری به دلیل استفاده از متریال اولیه باکیفیت، در زمره محصولات متفاوت و جذاب قرار می‌گیرد؛ بنابراین بررسی جنس مواد اولیه می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در خرید شما داشته باشد.

خاتم‌کاری‌های اصیل، با بهره‌گیری از چوب‌ها مختلف و درجه یکی از جمله چوب عناب، چوب آب‌نوس، چوب نارنج، استخوان شترمرغ و... ساخته می‌‌شود؛ با این اطلاعات اولیه خواهید توانست از میزان کیفیت محصولات خاتم‌کاری شده خود، اطمینان حاصل کنید.

از سوی دیگر برای خرید گلدان خاتم کاری با بدنه مسی، باید دقت داشته باشید که بدنه کار کیفیت بالایی داشته باشد و پس از مدتی در مجاورت با هوا اکسید نشود!

نوع طرح

طرح‌های خاتم‌کاری در انواع مختلفی شکل می‌گیرد که هر یک نماد و معنای خاصی را دربر دارد؛ بر این اساس باید به‌خوبی طرح مورد نظر خویش را واکاوی کنید و بهترین گزینه را باتوجه به دکوراسیون محل مورد نظر، تهیه نمایید.

در هنگام خرید گلدان و سنبلدان خاتم کاری به چه نکاتی توجه کنم؟

کیفیت ساخت

یکی دیگر از مهم‌ترین عواملی که پیش از خرید سنبلدان خاتم کاری و یا خرید گلدان خاتم کاری باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت ساخت محصول است؛ درواقع باید توجه داشته باشید تا قطعات خاتم‌کاری به خوبی به یکدیگر متصل شده باشند و ترکی بر روی سطح کار وجود نداشته باشد!

در مورد محصولات مسی نیز، هرگونه خوردگی، رنگ‌پریدگی و اکسید شدن مس، نشان از نامرغوب بودم کیفیت گلدان مورد نظر شما دارد و باید محصولی بدون هرگونه ایراد را برای خویش تهیه کنید تا ماندگاری طولانی مدتی را به ارمغان آورد.

وجود لایه پلی ‌استر

وجود لایه پلی‌استر در انواع صنایع دستی مسی، اهمیت بسیار بالایی دارد؛ تنها فروشگاه‌ها و تولیدی‎‌های معتبر برای زدن این لایه اقدام می‌کنند و همین امر موجب می‌شود تا اهمیت خرید گلدان خاتم کاری از یک فروشگاه معتبر دوچندان شود.

جلا و پرداخت مناسب

عموما صنایع دستی بی‌کیفیت، جلا و پرداخت مناسبی ندارند، به بیان بهتر، سطح کار دارای زبری و خشکی بیش‌از اندازه‌ای است که دلیلی محکم بر عدم کیفیت این محصولات خواهد بود.

ظروف باکیفیت پرداخت مناسبی دارند و همان‌گونه که اشاره شد، یک لایه پلی‌استر بر روی آن‌ها زده شده تا در بلند مدت، کیفیت خود را از دست ندهد!

در هنگام خرید گلدان و سنبلدان خاتم کاری به چه نکاتی توجه کنم؟

درخواست ضمانت‌ نامه

از جمله مهم‌ترین مواردی که باید پیش از خرید سنبلدان خاتم کاری از یک فروشگاه به آن توجه داشته باشید، ضمانت کیفیت محصولات آن است؛ درواقع این شرایط کمک می‌کند تا خیال خریدار از بابت اصالت و کیفیت محصول آسوده بوده و تجربه‎ای ناخوشایند از این معامله نداشته باشند.

برای خرید صنایع دستی اصفهان با بهترین قیمت می‌توانید به سایت زاوش مراجعه کنید.

تنها، فروشندگانی که از کیفیت کالاهای خود اطمینان داشته باشند می‌توانند ضمانت‌نامه معتبری در کنار فروش محصول به مشتریان خویش ارائه دهند؛ بنابراین به هیچ‌عنوان نباید خرید خود خصوصا خرید اینترنتی را بدون وجود ضمانت‌نامه کیفیت به ثبت برسانید.

خرید گلدان خاتم کاری از فروشگاه زاوش

برای خرید گلدان خاتم کاری می‎‌بایست به بعضی از نکات از جمله جنس مواد اولیه، نوع طرح، کیفیت ساخت، وجود پلی‌استر، جلا و پرداخت مناسب و درخواست ضمانت‌نامه از فروشنده، توجه داشته باشید تا خرید سنبلدان خاتم کاری یک خاطره ماندگار در ذهن شما باقی‌ بماند.

فروشگاه زاوش (zavoshhc.com) سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش انواع صنایع دستی دارد که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند، این فروشگاه با ارائه کالاهای باکیفیت، تجربه یک خرید لذت‌بخش را برای علاقمندان فراهم می‌کند.

همچنین با ارائه ضمانت کیفیت کالا تا ده سال، هرگونه نگرانی را از قلب مشتریان‌ می‌زداید؛ بنابراین اگر تمایل به خرید صنایع دستی باکیفیت دارید، فروشگاه زاوش یک ایده مناسب برای شما خواهد بود.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
عکس/ حضور چهره‌های سیاسی در دفتر حزب‌الله تهران
نامگذاری ۱۰۰ تولد جدید به نام نصرالله در عراق
جمعیت کشور مانند یک درخت کهنسال بی‌ثمر خواهد شد
عکس/ رانندگی شهید سید حسن نصرالله در قم‌
زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد + جزییات
در شرایط نبرد سخت و فشار باید مراقبت کرد تا گرفتار یاس و سوءظن نشویم
حمله جنگنده های اسرائیلی به حومه درعا و السویداء سوریه
حضور حداد عادل، زاکانی، چمران و ... در دفتر حزب الله لبنان در تهران
یک نماینده مجلس: ممکن است حمله پیجری برای آیفون‌ها در ایران هم رخ می‌دهد
روسیه: اسرائیل فورا خصومت‌ها علیه لبنان را متوقف کند
تکذیب یک خبر درباره جواد نکونام +عکس
آرزوی سید حسن نصرالله چه بود ؟ +فیلم
توضیحات دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره پاسخ به اسرائیل
تفاهم‌نامه تهاتر کالا بین ایران و ارمنستان امضا شد
امضای خروج نکونام با اشتباه کاپیتان و پنالتی چشمی
اینترنشنال باز گاف داد؛ این بار با ویدئوی فریاد پسر شهید نیلفروشان که «ظریف کجایی؟»
فیلترینگ باید هوشمندانه باشد/ از موضوع فیلترینگ کره نگیرید
افت ۸ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز
واکنش علمای‌اهل‌ سنت به ترور سید‌ مقاومت
شهید سید حسن نصرالله، نمونه‌ای از ایمان، مقاومت و ایثار بود
خون شیعه؛ جریان بی‌پایان تاریخ و سازنده آینده جهان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top