تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/07/12 - 09:26
کد خبر: 518437

سوریه: شورای امنیت به سکوت مقابل توحش اسرائیل پایان دهد

 سوریه: شورای امنیت به سکوت مقابل توحش اسرائیل پایان دهد

وزارت خارجه سوریه از شورای امنیت خواست سکوت شرم‌آور خود در قبال توحش رژیم تروریستی اسرائیل را کنار گذاشته و مسئولیت خود را برای مقابله با این جنایات بر عهده بگیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وزارت خارجه سوریه در واکنش به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه و تجاوزاتی که طی چند روز گذشته این رژیم علیه دمشق انجام داده است، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دمشق، حملات رژیم تروریستی اسرائیل به سوریه و دیگر کشورهای همسایه را به شدت محکوم می‌کند و از شورای امنیت می‌خواهد که مسئولیت‌های خود را برای مقابله با جنایات این رژیم بر عهده بگیرد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: برای دومین بار متوالی طی دو روز گذشته و در ادامه رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه سوریه و کشورهای منطقه، این رژیم بار دیگر با حمله به یک ساختمان مسکونی در منطقه مملو از غیرنظامیان در مرکز دمشق، جنایت جدیدی را مرتکب شد که طی آن سه غیرنظامی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند و خساراتی به اموال شخصی مردم وارد شد.

این وزارتخانه تاکید کرد: جمهوری عربی سوریه این حملات جنایتکارانه مکرر رژیم تروریستی اسرائیل علیه غیرنظامیان در سوریه و کشورهای همسایه را به شدت محکوم می‌کند و مجدداً از شورای امنیت می‌خواهد که سکوت را کنار گذاشته، مسئولیت خود را در توقف تجاوزات جنایتکارانه رژیم اشغالگر بر عهده بگیرد و جنایتکاران جنگی صهیونیست را که زیر چتر حمایتی برخی کشورها قرار دارند، محاکمه کند؛ کشورهایی که در این تجاوزات، نقض قوانین بین‌المللی، قوانین حقوق بشری و منشور سازمان ملل شریک هستند.

رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات وحشیانه خود علیه کشورهای منطقه عصر دیروز نیز اقدام به حمله هوایی به محله فیلات در منطقه المزه در غرب دمشق کرد. براساس آمار اولیه در این حمله دست کم سه نفر به شهادت رسیدند و سه تن دیگر نیز مجروح شدند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه ای در خصوص این حمله اعلام کرد که حدود ساعت ۱۷:۲۵ به وقت محلی، تجاوز جدیدی از سمت جولان اشغالی سوریه، یک ساختمان مسکونی در محله المزه دمشق را هدف قرار داد که به شهادت سه غیرنظامی و زخمی شدن سه نفر دیگر منجر شد و خسارتهایی به اموال مردم وارد کرد.

این حمله در حالی صورت گرفت که ۳ روز قبل هم رژیم صهیونیستی در محله به منطقه فیلات، ویلای محل اقامت «صفا احمد» مجری تلویزیون سوریه را هدف قرار داد و وی را به شهادت رساند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرور مجازی ارزان چیست و کدام سرور مجازی ارزان است؟
مزون لباس عروس سعادت آباد شبنم نظیف
رازهای موفقیت در مهاجرت کاری به دبی و کشورهای خلیج فارس
لیست قیمت گوشی های ارزان لمسی + خرید با کد تخفیف دیجی کالا
حضور باریج اسانس در ایران فارما ۱۴۰۳: روایتی از نوآوری و کیفیت
مقدار مصرف بادام هندی در روز برای کودکان چه مقدار باید باشد؟
مقایسه قیمت تور آنتالیا با پرواز ترکی و ایرانی در سال ۱۴۰۳
روش صحیح تمیز کردن مبل چرمی
فراکسیون مقاومت: راه شهدای مقاومت را ادامه می‌دهیم
تصاویر ماهواره‌ای خسارات وارده به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل در حمله موشکی ایران +عکس
پزشکیان: عربستان برادر ماست
معدن طبس همچنان قربانی می‌گیرد
تصمیم مهم AFC در خصوص میزبانی تیم ملی، استقلال و پرسپولیس
بدعهدی نتانیاهو و بایدن در قول و قرار با لبنان
دولت برای رفع ناترازی انرژی چه برنامه‌ای دارد؟
آخرین قیمت انواع خودرو رانا اعلام شد +جدول
چگونه موشک‌های سپاه سامانه‌های پدافندی رژیم را مختل کرد؟
مسی و کسب جام ۴۶!
طارمی، نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
ونزوئلا: پاسخ موشکی ایران دفاع از خود بود
پاسخ موشکی، معادلات منطقه را به نفع ایران و مقاومت تغییر داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top