تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/07/12 - 09:48
کد خبر: 518452

خداحافظی رژیم صهیونیستی از منطقه در صورت پاسخ به حمله ایران

خداحافظی رژیم صهیونیستی از منطقه در صورت پاسخ به حمله ایران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است که رژیم صهیونیستی واکنش مستقل و روشنی به حمله ایران دهد چراکه قطعا می‌داند این بار با عکس‌ العملی از سمت ایران مواجه می‌شود که دیگر نمی‌تواند در منطقه هم بماند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابوالفضل ظهره‌وند نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حمله ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: حمله تبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی چندین علامت داشت، در وهله اول آمادگی رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به جنوب لبنان منتفی شد، همچنین این حمله نشان داد سامانه‌های چند لایه دفاعی رژیم صهیونیستی هیچکدام کارآمدی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات وعده صادق ۲، ۸۰ درصد موشک‌ها به هدف رسیدند و ۳ تا ۴ پایگاه نظامی و اطلاعات رژیم صهیونیستی منهدم شد، ادامه داد: سیستم نرم‌افزاری این رژیم بهم ریخت و در مجموع این را نشان داد که جمهوری اسلامی از چه قابلیت‌های تکنولوژیتیکی در مسائل دفاعی و تولید موشک برخوردار است.

ظهره‌وند با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ از یک بازدارنگی خوبی برخوردار شد و تصویر دقیق و روشن از قدرت نظامی ایران برای آمریکا و رژیم صهیونیستی برجای گذاشت، گفت: در رابطه با واکنش احتمالی این رژیم به حمله ایران باید گفت که بعید است که واکنش مستقل و روشنی دهد چراکه قطعا می‌داند این بار با عکس‌‎العملی از سمت ایران مواجه می‌شود که دیگر نمی‌تواند در منطقه هم بماند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا اگر قصد پاسخ به حمله ایران را داشته باشند، باید به صورت هماهنگ و مشترک باشد اما اگر این اتفاق رخ دهد خسارت آمریکا کم از این رژیم نخواهد بود، درحال حاضر آمریکا در بدترین موقعیت خود در خاورمیانه و شرق اروپاست و حال نزدیک انتخابات آمریکا نیز هستیم که مجموع این موارد احتمال پاسخ رژیم صهیونیستی را کم می‌کند.

وی افزود: البته باید تاکید کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی توجیحی هم برای حمله به ایران ندارند، چراکه علمیات وعده صادق ۲، در چارچوب قوانین بین المللی بوده و حق مشروعی است که باید ایران در واکنش به اقدامات شرارات آمیز رژیم صهیونیستی می‌داد، لذا برای پاسخ به حمله ایران، آمریکایی‌ها باید هزینه فایده را بررسی کنند که اگر برای حفظ آبرو قصد پیدا کنند دست به اقدامی بزنند، چه خسارتی را بعد از آن مواجه می‌شوند.

ظهره‌وند خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می‌دهد پاسخ به جمهوری اسلامی برای آمریکا صرفه ندارد چراکه پایگاه‌هایش در منطقه و منابع و امکاناتشان متضرر خواهد بود و در نهایت مجبور می‌شوند منطقه را ترک کنند. البته باید منتظر شد و دید که دیوانگی از آمریکا و اسرائیل سر می زند یا خیر، چراکه حمله به ایران با عقلانیت توام نیست اما اگر بخواهند اقدام نامتعادل را انجام دهند، جمهوری اسلامی برای هر شرایطی آماده است و واکنش ما به مراتب سخت‌تر از وعده صادق ۲ خواهد بود.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تصاویر ماهواره‌ای خسارات وارده به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل در حمله موشکی ایران +عکس
بدعهدی نتانیاهو و بایدن در قول و قرار با لبنان
دولت برای رفع ناترازی انرژی چه برنامه‌ای دارد؟
آخرین قیمت انواع خودرو رانا اعلام شد +جدول
چگونه موشک‌های سپاه سامانه‌های پدافندی رژیم را مختل کرد؟
مسی و کسب جام ۴۶!
طارمی، نامزد بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
ونزوئلا: پاسخ موشکی ایران دفاع از خود بود
پاسخ موشکی، معادلات منطقه را به نفع ایران و مقاومت تغییر داد
دیپلمات صهیونیست: به‌دنبال جنگ تمام عیار با ایران نیستیم
بالا کشیدن ارثیه مادر توسط دختر طعمکار
آمار مسمومان الکلی مازندران از ۱۵۰ نفر گذشت
نخستین انتقام موشکی ایران چه زمانی اتفاق افتاد؟
هشدار نارنجی در ۳ استان/ تهران از فردا خنک می‌شود
صید بزرگ زمستانی برای پرسپولیس رزرو شد
تماس گزینه سرمربیگری استقلال با ساپینتو؛ من به ایران بروم؟
سرمربیان نامدار خارجی برای نیمکت استقلال
ضربه بزرگ وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به یک گروه تروریستی + جزئیات
خداحافظی رژیم صهیونیستی از منطقه در صورت پاسخ به حمله ایران
اولین واکنش فرهاد مجیدی به جدایی نکونام
تثبیت جایگاه ایران با «وعده صادق ۲»
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top