تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/07/12 - 17:29
کد خبر: 518484

در بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل مطرح شد؛

مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت

مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت

امروز با هوشیاری ستاد کل نیروهای مسلح و با انجام عملیات موشکی به وسیله دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن را از تحرکات خصمانه‌اش پشیمان کرد. این روزها که نتانیاهو به دنبال حمله زمینی به خاک لبنان بود و با حملاتی جان انسان های بی‌گناه بسیاری را در لبنان ستاند ، با خواری و ذلت نظاره‌گر برخورد موشک های جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون عملیات وعده صادق 2 بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این روزها که نتانیاهو به دنبال حمله زمینی به خاک لبنان بود و با حملاتی جان انسان های بی‌گناه بسیاری را در لبنان ستاند، با خواری و ذلت نظاره‌گر برخورد موشک های جمهوری اسلامی ایران است که با فتح‌الفتوحی عظیم از «فتاح» ها، گلوی رژیم صهیونیستی را می‌فشارد و آن را در این بزنگاه تاریخی بر پرتگاه سقوط و نابودی قرار می‌دهد. این عملیات غرورآفرین از خاک جمهوری اسلامی ایران نشان داد، ایران در دام تحلیل های بیهوده «تله جنگ» قرار نمی‌گیرد و تسامح را در برابر پاسخی کوبنده به دشمن خونخوار خود برنمی‌گزیند.

متن کامل بیانیه در ادامه آمده است:

«إنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ»

«مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت!»

با گذشت نزدیک به یک سال از جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه، ترور های متعدد و گستاخی های بی‌امان این غده سرطانی در منطقه، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پتکی محکم از موشک ها، پاسخی دندان شکن به این جنایتکار در منطقه دادند. بار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند در برابر هر ددمنش خونخواری که محور مقاومت و جمهوری اسلامی را به خطر بیاندازد هیچگونه مسامحه‌ای ندارند.

بی‌شک عملیات «وعده صادق۲» در خونخواهی از شهدای قدس، شهیدان دکتر اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله عزیز، سردار نیلفروشان و تمامی شهدای  محور مقاومت  با موشکباران، امید را در دل امّت اسلامی زنده کرد و جان تازه‌ای به نیروهای حزب‌الله برای مقابله با سگ هار صهیونیستی بخشید.رژیم سفّاک صهیونیسیتی که  این روز ها افسار پاره کرده بود و با انجام عملیات های شنیعی در منطقه برای حمله به کشور عزیزمان دندان تیز می‌کرد، امروز با هوشیاری ستاد کل نیروهای مسلح و با انجام عملیات موشکی  به وسیله دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمن را از تحرکات خصمانه‌اش پشیمان کرد.

این روزها که نتانیاهو به دنبال حمله زمینی به خاک لبنان بود و با حملاتی جان انسان های بی‌گناه بسیاری را در لبنان ستاند، با خواری و ذلت نظاره‌گر برخورد موشک های جمهوری اسلامی ایران است که با فتح‌الفتوحی عظیم از «فتاح» ها، گلوی رژیم صهیونیستی را می‌فشارد و آن را در این بزنگاه تاریخی بر پرتگاه سقوط و نابودی قرار می‌دهد. این عملیات غرورآفرین از خاک جمهوری اسلامی ایران نشان داد، ایران در دام تحلیل های بیهوده «تله جنگ» قرار نمی‌گیرد و تسامح را در برابر پاسخی کوبنده به دشمن خونخوار خود برنمی‌گزیند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور ضمن عرض تبریک این پیروزی و این عملیات عظیم و امید بخش به ساحت قدسی و ملکوتی امام زمان(عج)، فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(مدّظله‌العالی) و عموم ملل مقاومت، یاد و خاطره شهدای بزرگ این محور عظیم تشیّع، علی‌الخصوص سیدالشهدای قدس، سید حسن نصرالله، را گرامی می‌دارد.

بی‌شک انتقام خون این شهید بزرگوار و تمامی شهدای مقاومت، تنها با نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی محقق خواهد شد و این تازه ابتدای ماجرایی‎‌است که این جرثومه خبیث را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دادستانی تهران علیه «عبدالرضا داوری» اعلام جرم کرد
شش سند همکاری میان ایران و قطر امضا شد
زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد
حمله رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه‌ای حزب الله در بیروت
نقشه راهنمای مصلی امام خمینی(ره) برای نماز جمعه تهران +عکس
استقامت شما یکی از برترین جهادهاست/ عیادت فرزندان رهبر انقلاب از جانبازان حزب‌الله +عکس
مسلّماً ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت
سرور مجازی ارزان چیست و کدام سرور مجازی ارزان است؟
مزون لباس عروس سعادت آباد شبنم نظیف
رازهای موفقیت در مهاجرت کاری به دبی و کشورهای خلیج فارس
لیست قیمت گوشی های ارزان لمسی + خرید با کد تخفیف دیجی کالا
حضور باریج اسانس در ایران فارما ۱۴۰۳: روایتی از نوآوری و کیفیت
مقدار مصرف بادام هندی در روز برای کودکان چه مقدار باید باشد؟
مقایسه قیمت تور آنتالیا با پرواز ترکی و ایرانی در سال ۱۴۰۳
روش صحیح تمیز کردن مبل چرمی
فراکسیون مقاومت: راه شهدای مقاومت را ادامه می‌دهیم
تصاویر ماهواره‌ای خسارات وارده به پایگاه هوایی نواتیم اسرائیل در حمله موشکی ایران +عکس
پزشکیان: عربستان برادر ماست
معدن طبس همچنان قربانی می‌گیرد
تصمیم مهم AFC در خصوص میزبانی تیم ملی، استقلال و پرسپولیس
بدعهدی نتانیاهو و بایدن در قول و قرار با لبنان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top