تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/14 - 13:32
کد خبر: 518611

سه آزمون کشوری ۲۰ مهرماه برگزارمی شود

سه آزمون کشوری ۲۰ مهرماه برگزارمی شود

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون های سردفتر ازدواج و طلاق، تأسیس شرکت های حمل و نقل و تعیین سطح مالیاتی در ۲۰ مهر خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی صدر از برگزاری آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل‏ و‏نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی و آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در روز جمعه ۲۰ مهر ماه خبر داد.

صدر گفت: کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون‌های انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از روز سه شنبه ۱۷ مهر و کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین‌المللی کالا از روز چهارشنبه ۱۸ مهر بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر می شود.

وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در این آزمون‌ها و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است و چنانچه داوطلبی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با ورود به سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به ثبت‌نام اقدام کند.

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور درباره زمان و محل برگزاری این آزمون ها، گفت: آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در صبح روز جمعه ۲۰ مهر ماه در ۳۱ مرکز استان و آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح روز جمعه ۲۰ مهر ماه با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در ۲۶ مرکز استان برگزار خواهد شد.

صدر خاطرنشان کرد: سی و دومین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل و ‏نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۳ در صبح روز جمعه ۲۰ مهر ماه منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور توصیه کرد اطلاعیه های منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در مورد آزمون انتخاب سردفتر ازدواج و طلاق سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین‌المللی کالا سازمان راهداری و حمل ‏و‏نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی و آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور را به دقت مطالعه کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آخرین شرایط نماینده فوتبال زنان ایران پیش از لیگ قهرمانان آسیا
واکنش فدراسیون فوتبال به رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند
ارسال نتایج مصاحبه‌ بورس‌های دانشجویی به سازمان سنجش
محکومیت اقدام لیتوانی علیه سپاه توسط رئیس کمیسیون امنیت ملی
سفر هیات ایرانی به چین؛ گامی نوین در توسعه صنعت شیلات
نماز جمعه ۱۳مهر صلابت جبهه حق در مقابل جبهه باطل بود
عراقچی خواستار تحرکات کشورهای اسلامی علیه اسرائیل شد
رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال:فکری باید شلاق بخورد
زنان پرچم دار جبهه فرهنگی مقاومت
«عراقچی» با نخست وزیر سوریه دیدار کرد/انتقاد شدید از بی عملی شورا
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه معرفی شد
تاکید ایران و سوریه بر همکاری بیشتر دو کشور جهت توقف جنایات
شفافیت آرا نمایندگان در انتظار بروزرسانی سامانه‌های مجلس
نرخ بیکاری تابستان ۷.۵ درصد شد/ نرخ مشارکت اقتصادی ۴۱.۷ درصد
دهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر آذرماه برگزار می‌شود
نرخ انواع ارز در معاملات مرکز مبادله امروز شنبه
کاهش قیمت سکه در بازار تهران
شب شعر «جاء نصرالله» برگزار می‌شود
استعدادهای برتر دانشجویی با رتبه معلمی جذب می‌شوند
۵ مزیت‌ تورهای زیارتی هوایی که از آن بی‌خبرید!
کاهش ۸هزار واحدی شاخص بورس درمعاملات امروز
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top