تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/14 - 16:30
کد خبر: 518648

نماز جمعه ۱۳مهر صلابت جبهه حق در مقابل جبهه باطل بود

نماز جمعه ۱۳مهر صلابت جبهه حق در مقابل جبهه باطل بود

امروز در ایران و منطقه شیعه و سنی می داند باید برای نجات اسلام پشتیبان ولی فقیه باشد و برای مقابله با استکبار جهانی و عوامل آن هوشیار و مقاوم و مطالبه گر باشد و خیمه ولایت را رها نکند. ما ملت های منطقه باید بدانیم امروز وحدت، غیرت دینی و هوشیاری در مقابل دشمن شرط اصلی مسلمانی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  حجت الاسلام علی اصغر ولایتی مسئول امور فرهنگی اجتماعی وزارت اقتصاد گفت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، احیای فریضه نماز جمعه به یکی از اولویت‌های مهم نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است،این سنگر در جهاد تبیین برای تقویت اسلام و وحدت مسلمین ، موفقیت های زیادی داشته است

ولایتی افزود پنجم مرداد سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی(ره) اولین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی اقامه شد، و بعد از آن در کشور سنگر نماز جمعه احیاگر ارزشها و زبان رسای مردم و انقلاب بوده است این رو اهمیت برگزاری نماز جمعه همواره مورد تاکید معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و هست.

اما در این زمانه حساس و مهم رویارویی جدی حق و باطل و بعد از عملیات غرورآفرین وعده صادق۱ و ۲ و تهدیدهای پوشالی استکبار جهانی ، مقام معظم رهبری شخصا با صلابت و اقتدار بالا نماز جمعه ۱۳مهر ماه را امامت و اقامه کردند و بار دیگر وعده صادق ولایت برای جهان عیان شد .سیل عظیم حضور مردمی خصوصا جوانان از نیمه های شب در پشت درب های مصلی تهران و اهمیت شرایط منطقه و جبهه مقاومت و حضور قدرتمند ولی امر مسلمین باعث شد غدیر انقلاب تکرار شود.

امروز در ایران و منطقه شیعه و سنی می داند باید برای نجات اسلام پشتیبان ولی فقیه باشد و برای مقابله با استکبار جهانی و عوامل آن هوشیار و مقاوم و مطالبه گر باشد و خیمه ولایت را رها نکند. ما ملت های منطقه باید بدانیم امروز وحدت، غیرت دینی و هوشیاری در مقابل دشمن شرط اصلی مسلمانی است.

حجت الاسلام علی اصغر در این مصاحبه گفت مسیولین ما اولا باید با تقوا و تعهد و وفاداری و کار جهادی جلوی نفوذ و سستی را بگیرند و نباید ذره ای از حال مردم خصوصا طبقات محروم جامعه غفلت کنند و مردمداری و امید آفرینی و حمایت از جوانان را اولویت اول خدمت خود بدانند چرا که امام فرمودند بهترین راه برای مقابله با استکبار جهانی آمریکا خدمت مردم و جلب رضایت مردم و صداقت داشتن با مردم و خدمت به مردم است ما همواره با پشتیبانی مردم و صبر و ایثار مردم و علم و دانش جوانان و نخبگان موفق و سربلند بودیم و بی توجهی به مردم و ناامیدی جوانان گناه کبیره و خطای نابخشودنی است مراجع ما می گویند با ترک مستحبات به مردم خدمت کنید و یقینا پیروزی اسلام و آبادی کشور با رضایت و حضور و پشتیبانی مردم محقق می شود.

ولایتی در پایان افزود باید این فرمایش امام را تکرار و به آن عمل کنیم که فرمودند نگذارید انقلاب اسلامی دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. نا اهل و نامحرم به اسلام و انقلاب و مردم خیانت می کند و جوانان را ناامید و بی انگیزه جوانان ما با سلایق مختلف در دل عشق خدمت به میهن و شوق شهادت دارند این سرمایه است ، که نااهل سرمایه سوزی می کند. و فراموش نکنیم ما برای آنکه ایران خانه خوبان شود رنج دوران برده ایم ، خون دلها خورده ایم

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حیدر العبادی:احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد
ماکرون خواستار توقف ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی شد
محکومیت لژیونر والیبال ایران در کمیته انضباطی
اعتراض پرسپولیس به رای بیرانوند
جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین
زنان ایرانی طلا و جواهراتشان را برای کمک به جبهه مقاومت اهدا کردند
آخرین خبرها از پرداخت سود سهام عدالت
لزوم به‌روزرسانی استانداردهای معیار مصرف انرژی
تعداد شاغلان معادن در حال بهره‌برداری چقدر است؟
ساخت اولین ماهواره برای عملیات در مدار ژئو
حمل پیجر در پروازهای امارات ممنوع شد
جریان استعمار، علیه زبان و ادبیات فارسی
اول شدن در منطقه ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه نیاز دارد!
تساوی پرسپولیس و چادرملو در نیمه اول
حقوق کارگران معدن متناسب با سختی کار باشد
عراقچی: پاسخ ما به هرگونه تجاوز اسرائیل شدیدتر خواهد بود
آخرین شرایط نماینده فوتبال زنان ایران پیش از لیگ قهرمانان آسیا
واکنش فدراسیون فوتبال به رای پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند
ارسال نتایج مصاحبه‌ بورس‌های دانشجویی به سازمان سنجش
محکومیت اقدام لیتوانی علیه سپاه توسط رئیس کمیسیون امنیت ملی
سفر هیات ایرانی به چین؛ گامی نوین در توسعه صنعت شیلات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top