تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/15 - 09:26
کد خبر: 518695

تجویز اینترنشنال برای کشتار ایرانیان در مصلای تهران!

تجویز اینترنشنال برای کشتار ایرانیان در مصلای تهران!

از جمله مجریان شبکه صهیونیستی و فارسی زبان اینترنشنال که علنی هدف‌گیری مصلای تهران را تجویز کردند. اینترنشنال که از حملات اسرائیل به مردم غزه و لبنان دفاع می‌کند و کشتار مردم بی‌گناه و کودکان را حق اسرائیل می‌داند، این بار از حمله اسرائیل به ایران هم دفاع کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از روزنامه جوان، ایران اینترنشنال وقاحت علیه ایرانیان و حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را به جایی رسانده که صریح و علنی خواستار کشتار مردم ایران در مصلای تهران می‌شود و هزینه آن را کمتر از زدن پالایشگاه و نیروگاه از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.

روز جمعه علیرغم تهدیدات خاص اسرائیل علیه ایران و با وجود تهدید حمله موشکی به تهران که رسانه‌ها از آن حرف می‌زدند، مردم با اعتماد به ولی فقیه خود در نماز جمعه و در فضای باز همراه رهبر و مسئولان شرکت کردند و نشان دادند که به چنین تهدیداتی اعتبار نمی‌دهند. این اتفاق باعث شد تا خشم و کینه ضدانقلاب علیه مردم ایران بیشتر عیان شود.
 
از جمله مجریان شبکه صهیونیستی و فارسی زبان اینترنشنال که علنی هدف‌گیری مصلای تهران را تجویز کردند. اینترنشنال که از حملات اسرائیل به مردم غزه و لبنان دفاع می‌کند و کشتار مردم بی‌گناه و کودکان را حق اسرائیل می‌داند، این بار از حمله اسرائیل به ایران هم دفاع کرده است.

در گفت‌وگوی دو نفر از براندازان در شبکه اینترنشنال یکی از آن‌ها مدعی می‌شود که «مردم ایران خودشان به نتانیاهو پیشنهاد می‌دهند که کجا را در ایران بزند!» طبعاً این ادعا دروغ است و یک ملتی باید قصد خودکشی داشته باشد که چنین کاری کند. البته از وطن‌فروشان سلطنت‌طلب و دارودسته رجوی و امثال این‌ها همه مدل وطن فروشی و ملت فروشی برمی‌آید، اما نباید آن‌ها را مردم ایران دانست. حساب مردم ایران جداست.

در ادامه برنامه اینترنشنال مجری با خنده می‌گوید: «بالاخره که اسرائیل قراره یک جایی رو بزنه، با مصلی موافق‌ترم تا پالایشگاه» و دیگری می‌گوید: «بین مصلی و دانشگاه تهران هم مصلی بهتره، دانشگاه حیفه!»

و دیگری اضافه می‌کند: «تردیدی نیست که اگر چنین جمعی را در مصلی هدف قرار دهد، هزینه و آسیبش برای نسل کنونی و آینده ایران خیلی کمتر است تا نیروگاه و پالایشگاه را بزند.»

به همین راحتی این شبکه کشتار مردم ایرانیان را عادی‌سازی می‌کند. البته روشن است که از حضور مردم در نمازجمعه به امامت رهبری خشمگین شده‌اند و حالا دارند خشمشان را خالی می‌کنند. اما در واقع هم نشان می‌دهد که این جماعت برای مردم ایران هم ارزشی قائل نیستند و فقط جمعی را که در خیابان طبق دستور و توصیه امثال همین اینترنشنالی‌ها مشغول اغتشاش و بر هم زدن امنیت باشند، مردم ایران می‌دانند!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رسانه‌های اسرائیلی: حزب‌الله حیفا را با موشک زمین به زمین هدف قرار داد
همکاری نظامی باکو-تل‌آویو روی دور تند
اعلام شرایط گذراندن تعهدات رتبه‌های برتر آزمون دانشنامه پزشکی
«مطهره گونه‌ای» دوباره انضباطی شد
جزئیات سن بازنشستگی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام شد
شلیک ۲ موشک بالستیک از لبنان به فلسطین اشغالی
شهادت بیش از ۱۰۰ کودک لبنانی طی ۱۱ روز
وام تحصیلی با چه شرایطی پرداخت می‌شود؟/ افزایش ۵۰ درصدی برای سال تحصیلی جدید
۱۷ مهرماه آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی وزارت بهداشت
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم منصوب شد
دانشجویان چگونه بورس مشاغل می‌شوند؟ + فیلم
تامین ارز واردات از ۳۵ میلیارد دلار گذشت
پاشنه آشیل اسرائیل
تکلیف فرهاد مجیدی برای سرمربیگری استقلال مشخص شد
گزینه اروپایی و جدید استقلال
دستور مهم پزشکیان درباره FATF + جزئیات
زیرساخت‌های استراتژیک رژیم صیهونیستی در تیررس ایران
به سایت‌های هسته‌ای ایران حمله نکنید!
واکنش رسمی به خبر هشدار امنیت پرواز برای غرب ایران + جزئیات
تعجب صهیونیست‌ها از حضور وزیر ایرانی در بیروت
تجویز اینترنشنال برای کشتار ایرانیان در مصلای تهران!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top