تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/15 - 15:57
کد خبر: 518730

انصارالله: شهید نصرالله صدای رسای مظلومان در جهان بود

انصارالله: شهید نصرالله صدای رسای مظلومان در جهان بود

یک عضو سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله همواره مواضع قاطعی در دفاع از حق داشت و از روز نخست نبرد طوفان الاقصی کنار ملت فلسطین ایستاد، تاکید کرد که این شهید بزرگ ما همواره صدای رسای مظلومیت یمن بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «محمدعلی الحوثی» از اعضای شورای عالی سیاسی یمن، در مراسمی که جنبش انصارالله برای یادبود شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله برگزار کرده بود، گفت: شهید نصرالله تنها متعلق به حزب الله نبود و تنها حزب الله در غم از دست دادن ایشان عزادار نیست؛ بلکه کل امت عربی و اسلامی با شهادت این مرد بزرگ در سوگ نشست.

محمدعلی الحوثی در این سخنان خود افزود: شهید سید حسن نصرالله نفوذ گسترده‌ای در سطح کل منطقه داشت و شجاعت او در مواضع قاطعی که اتخاذ می‌کرد، کاملاً پیدا بود و ما این ویژگی‌ها را به ندرت در کسی پیدا می‌کنیم.

وی تاکید کرد: از دست دادن شهید سید حسن نصرالله، نه تنها ضایعه‌ای بزرگ برای لبنان، بلکه برای کل جهان آزاده‌ای است که مدیون صدای شجاعانه و مواضع قاطع اوست.

این مقام سیاسی یمن همچنین بر ادامه حمایت همه جانبه دولت ملت و نیروهای مسلح یمن از غزه و لبنان در برابر تجاوزات دشمن اشغالگر تاکید و اعلام کرد که این یک وظیفه شرعی است .

شهید نصرالله همواره مدافع یمن در برابر ائتلاف متجاوز بود

«فضل ابوطالب» یکی از اعضای سیاسی جنبش انصارالله هم به نوبه خود در گفتگو با المیادین در این زمینه اظهار داشت: مواضع شهید سید حسن نصرالله در دفاع از ملت یمن، از زمان آغاز تجاوزات ائتلاف متجاوز علیه کشور ما، مواضعی عالی و ستودنی بود. شهید نصرالله همواره مدافع سرسخت یمن در برابر تجاوزات ائتلاف آمریکایی- انگلیسی- سعودی بود.

وی با اشاره به اینکه شهید سید حسن نصرالله صدایی قوی و رسا در رساندن مظلومیت مردم یمن به همه ملتهای عربی و اسلامی داشت، خاطرنشان کرد: حمایت این سید شهید مقاومت از یمن، در موضع‌گیری‌های سیاسی و رسانه‌ای ایشان نیز وجود داشت و شهید نصرالله افکار عمومی را به گونه‌ای برای دفاع از یمن بسیج کرد که انگار خودش یکی از فرزندان ملت ماست.

این مسئول انصارالله تاکید کرد: مواضع تاثیرگذار شهید سید حسن نصرالله در مقابله با دشمن صهیونیستی، پیروزی‌های بزرگی در لبنان و غزه محقق کرد و ایشان از روز اول نبرد طوفان الاقصی در کنار ملت فلسطین ایستاد.

مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله در صنعا با حضور گسترده اعضای دفتر سیاسی انصارالله و مقامات یمنی برگزار شد و کمیته عالی حمایت از طوفان الاقصی در یمن، قرار است که فردا دوشنبه در بزرگداشت سالروز عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر مراسم بزرگی با حضور میلیونی مردم این کشور برگزار کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حزب‌الله پایگاه ۷۲۰۰ در حیفا را هدف قرار داد
طبل توخالی حمله اسرائیل؛ ضربه کوچک، صدای بلند
باقری: طوفان الاقصی طرح راهبردی آمریکا را ناکام گذاشت
انصارالله: شهید نصرالله صدای رسای مظلومان در جهان بود
دامنه نوسان بورس همچنان بر مدار یک درصد
افزایش ۲.۵ برابری تجارت ایران با اتحادیه اقتصادی اوراسیا
رشد قیمت‌ها در بازار سکه با افزایش حباب‌ها
ادعای خالی‌بودن اسکله‌های بنادر هرمزگان از کشتی تکذیب شد
انواع پاکت برای ارسال مواد غذایی
۷ بازیکن برتر فوتبال که هرگز برنده جایزه توپ طلا نشده اند
عکس خاصی که از سردار حاجی زاده منتشر شد
فرمانده کل قوا «نشان فتح» را به سردار حاجی زاده اعطا کردند +عکس
ماجرای شناسایی و رهگیری وزیر اسبق ارتباطات از طریق واکسن کرونا چیست؟ +فیلم
۷۵ درصد رشد سه سال اخیر از بهره‌وری محقق شد
شاخص کل بورس تهران با کاهش ۵۰۵۴ واحد همراه شد
خسارت ۶۷ میلیارد دلاری جنگ غزه به اقتصاد رژیم صهیونیستی
رئیس سابق سیا: ایران پاسخ هرگونه حمله اسرائیل را خواهد داد
رسانه‌های اسرائیلی: حزب‌الله حیفا را با موشک زمین به زمین هدف قرار داد
همکاری نظامی باکو-تل‌آویو روی دور تند
اعلام شرایط گذراندن تعهدات رتبه‌های برتر آزمون دانشنامه پزشکی
«مطهره گونه‌ای» دوباره انضباطی شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top