تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/15 - 20:09
کد خبر: 518751

۴ ویژگی هیجان‌انگیز سامسونگ گلکسی اس۲۵ الترا که باید منتظر آن باشیم!

۴ ویژگی هیجان‌انگیز سامسونگ گلکسی اس۲۵ الترا که باید منتظر آن باشیم!

گلکسی اس ۲۵ اولترا، Galaxy S۲۵ Ultra سامسونگ پرچمدار جذابی خواهد بود؛ اما برخی ویژگی های این گوشی ما را نسبت به رونمایی آن مشتاق‌تر می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»،  با به پایان رسیدن هیجانات در خصوص نسل کنونی پرچمداران سامسونگ اکنون زمان آن رسیده که به‌طور جدی به سری گلکسی اس ۲۵ و ویژگی های آن‌ها بپردازیم. به‌طور خاص مدل اولترا از این سری گوشی‌ها مطمئنا بار دیگر با ارائه جذاب‌ترین قابلیت‌ها و قدرتمندترین مشخصات فنی دنبال سلطه مطلق بر بازار پرچمداران اندرویدی خواهد بود.

کدام ویژگی های گلکسی اس ۲۵ اولترا می‌توانند آن را به یک پرچمدار برنده تبدیل کنند؟

در ادامه تعدادی از مهم‌ترین قابلیت‌ها، مشخصات و ویژگی‌ های گوشی پرچمدار Galaxy S۲۵ اولترا سامسونگ را بررسی می‌کنیم که می‌توانند آن را به یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۲۵ تبدیل کنند.
طراحی اصلاح‌شده با ارگونومی بهتر

علیرغم تمامی نقاط قوت گوشی گلکسی S۲۴ اولترا یکی از معدود نقاط ضعف آن طراحی نه‌چندان کاربرپسند، ابعاد بزرگ و لبه‌های تیزی بود که آن را به محصولی تقریبا بدقلق تبدیل می‌کرد که در دست گرفتنش چندان آسان نیست. خوشبختانه به نظر می‌رسد سامسونگ صدای کاربرانش را شنیده و درصدد است که این مشکل را در نسل بعدی برطرف کند.

بر اساس اخبار و اطلاعات موجود در خصوص نسل آینده پرچمداران سامسونگ، گلکسی S۲۵ اولترا قرار است با پیشرفت‌هایی در طراحی همراه شده و لبه‌هایی خمیده‌تر نظیر آنچه در مدل‌های استاندارد و پلاس شاهدش هستیم داشته باشد. علاوه بر این، اکانت معتبر IceUniverse در شبکه X هم اعلام کرده که ضخامت S۲۵ Ultra از ۸.۶ میلیمتر در نسل قبل به ۸.۴ میلیمتر کاهش پیدا کرده و وزن آن نیز به ۲۱۹ گرم خواهد رسید.

این تغییرات البته به هیچ وجه انقلابی به شمار نمی‌روند؛ اما خبر از آگاهی سامسونگ از مشکلات ارگونومی گوشی‌های پرچمدار خود و تلاشش برای برطرف کردن اکثر آن‌ها می‌دهد که خبری بسیار خوب به شمار می‌رود.

۴ ویژگی هیجان‌انگیز سامسونگ گلکسی اس۲۵ الترا که باید منتظر آن باشیم!

صفحه نمایش بزرگتر با حاشیه‌های کمتر

تا بحث در خصوص پیشرفت‌های طراحی Galaxy S۲۵ Ultra داغ است جا دارد به این نکته هم اشاره کنیم که بر اساس اخبار موجود سامسونگ تصمیم دارد اندازه صفحه نمایش پرچمدار پریمیوم سال آینده خود را از ۶.۷۹ اینچ به ۶.۸۶ اینچ افزایش دهد. از آن مهم‌تر این که کره‌ای احتمالا با کاهش حاشیه صفحه نمایش قصد دارند اندازه دستگاه را نیز ثابت نگه داشته و از این حیث اتفاقی بزرگ برای علاقمندان به محصولاتشان رقم بزنند.

برخی افشاگران در این خصوص گزارش داده‌اند که حاشیه صفحه نمایش گلکسی اس ۲۵ اولترا از آیفون ۱۶ پرو مکس اپل نیز کوچکتر بوده و نسبت صفحه نمایش به مساحت قسمت جلویی آن بالاتر از پرچمدار اپل خواهد بود. باید توجه کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا همین الان نیز صاحب یکی از بهترین صفحه نمایش‌ها در دنیای گوشی‌های موبایل است. بنابراین افزایش اندازه آن خبری فوق‌العاده برای علاقمندان به این گوشی به شمار می‌رود.

لنز سوپر فوق عریض و تله فوتو باکیفیت‌تر

با وجود آنکه دوربین قدرتمند همواره یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت پرچمداران سری گلکسی اس اولترا در سال‌اخیر بوده، اما یکی از بزرگترین شکایت‌های کاربران از گلکسی اس ۲۴ اولترا را باید کیفیت نسبتا پایین تصاویر فوق عریض این گوشی دانست که از بسیاری رقبا عقب‌تر است.

تصاویر فوق عریض S۲۴ اولترا البته در شرایط نوری مناسب کیفیت بسیار خوبی دارند؛ اما برخی کاربران این گوشی از کیفیت پایین و تصاویر پر از نویز دوربین این گوشی در نور ضعیف گلایه داشته‌اند. در عین حال به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد این مشکل را در S۲۵ اولترا حل کند.

طبق اسناد و اطلاعات لو رفته از گلکسی S۲۵ اولترا، سامسونگ قصد دارد رزولوشن دوربین فوق عریض این پرچمدار را از ۱۲ مگاپیکسل به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا دهد. از سوی دیگر ظاهرا دوربین تله فوتو ۳X این گوشی نیز قرار است برای نخستین بار از اس ۲۱ اولترا با ارتقا روبرو شده و رزولوشن آن از ۱۰ مگاپیکسل به ۵۰ مگاپیکسل افزایش پیدا کند. این تغییرات قطعا می‌توانند جایگاه S۲۵ Ultra را در میان گوشی‌های پرچمدار با بهترین دوربین ارتقا دهند.

رابط کاربری One UI ۷ و قابلیت‌های بیشتر هوش مصنوعی

اگر پیگیر اخبار سامسونگ بوده‌اید حتما در جریان هستید که هوش مصنوعی Galaxy AI نقطه تمرکز اصلی سری گلکسی اس ۲۴ بود و به نظر می‌رسد در خانواده S۲۵ نیز حضور پررنگی داشته باشد. به‌طور خاص به نظر می‌رسد ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۵ اولترا در میان تمامی پرچمداران اندرویدی سرآمد خواهند بود.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که S۲۵ Ultra قرار است به یکی از اولین دستگاه‌های بازار تبدیل شود که از مدل زبانی بزرگ جمنای نانو گوگل پشتیبانی کرده و Gemini Nano ۲ را نیز ساپورت خواهد کرد. البته اطلاعات چندان زیادی در خصوص جمنای نانو ۲ در اختیارمان نیست؛ اما می‌توان مطمئن بود که عملکرد هوش مصنوعی آن به‌مراتب بهتر از قبل بوده و باید انتظار قابلیت‌های بیشتری را از آن داشت.

از سوی دیگر، این گوشی پرچمدار احتمالا اولین محصول سامسونگ خواهد بود که از نسخه نهایی رابط کاربری وان یو آی ۷ بهره خواهد برد. به‌ادعای سامسونگ، One UI ۷ بیش از همه روی ارائه تجربه کاربری ساده‌تر و کاربرپسندتر متمرکز خواهد بود.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد گلکسی S۲۵ اولترا یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با نسل‌های پیشین خود خواهد بود که نه فقط ایرادات بزرگ، بلکه برخی از جزیی‌ترین مشکلات نسل‌های پیشین را نیز برطرف کرده و قصد دارد به محصولی کامل تبدیل شود. این مساله باعث خواهد شد که بسیاری از ما بیش از گذشته برای معرفی این پرچمدار قدرتمند لحظه‌شماری کنیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیشنهاد ۲برابر شدن سقف معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران در بودجه ۱۴۰۴
بازگشت سراسیمه بایدن به کاخ سفید
توصیه ماکرون به نتانیاهو: اسرائیل با سلاح امن نمی‌شود
شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال رد شد
احضار بیرانوند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد
الحیه: به ایران برای انتقام خون رهبران مقاومت درود می‌فرستیم
منبع اردنی: اجازه نمی‌دهیم اسرائیل از حریم هوایی‌ ما علیه ایران استفاده کند
برگزاری دومین دادگاه رسیدگی به پرونده ترور شهید سردار سلیمانی
سازمان دانشجویان، پیشران حوزه فرهنگی جهاد دانشگاهی است
برگزاری اولین دوره مناظرات بین‌المللی دانشجویی
دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران تعیین شد
جلیلی: عملیات طوفان الاقصی یک نقطه عطف بود
اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و قطر
تبریک عراقچی به سردار حاجی زاده برای دریافت «نشان فتح»
هریس: هر کاری بتوانیم برای کمک به اسرائیل انجام می‌دهیم
پزشکیان: حمله ایران به اسرائیل برای مهار این رژیم بود
پزشکیان در دیدار اعضای کمیته ویژه ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱
۴ ویژگی هیجان‌انگیز سامسونگ گلکسی اس۲۵ الترا که باید منتظر آن باشیم!
صدرنشینی شباب‌الاهلی با گلزنی سردار آزمون و عزت‌اللهی
واکنش کمیته انضباطی به مصاحبه جنجالی درویش
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top