تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/07/16 - 10:34
کد خبر: 518804

چرا نبرد فعلی، جنگ آخر رژیم صهیونیستی است؟

چرا نبرد فعلی، جنگ آخر رژیم صهیونیستی است؟

جنگ اسرائیل اگرچه برای ایران و مقاومت، یک جنگ گسترده و نابرابر است اما برای رژیم صهیونیستی جنگ وجودی است که در صورت شکست، به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «طوفان الاقصیٰ و مقاومت یک‌ساله‌ غزّه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است؛ یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اوّل ولادت نحسش داشت. این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند.»؛ این عبارات بخشی از بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه تاریخی روز گذشته بود.

هفتاد سال پیش، رژیم صهیونیستی در بدو تاسیس، حیاتش از سوی کشورها و ملت‌های منطقه تهدید می‌شد. در همان سال‌های ابتدایی تاسیس رژیم نامشروع، هفت جنگ کوچک و بزرگ بین اسرائیل و کشورهای عربی منطقه رخ داد. گرچه پیروز نهایی آن جنگ‌ها رژیم صهیونیستی بود اما سایه جنگ چنان بر سر صهیونیست‌ها سنگینی می‌کرد که هر لحظه احتمال حمله از سوی کشورهای منطقه می‌رفت.

حالا بعد از گذشت بیش از هفتاد سال و صرف چند تریلیون دلار، برای گسترش و توسعه رژیم صهیونیستی، اسرائیل به نقطه‌ای رسیده است که هر لحظه و از هرسو مورد حمله موشکی و پهپادی قرار می‌گیرد. در این شرایط، حتی پناهگاه‌های بی‌شماری که در اراضی اشغالی برای مقابله با راکت‌های ابتدایی حماس که هرازچندگاهی شلیک می‌شد نیز به کار نمی‌آید. چرا که این‌بار سر و کار صهیونیست‌ها با موشک‌های نقطه‌زن با قدرت تخریب بالاست که تمام سطوح امنیت را در اراضی اشغالی مختل کرده است.

امروز در اراضی اشغالی امنیت نظامی، روانی، سیاسی، اقتصادی و حتی امنیت بین‌المللی نیز وجود ندارد. از همین رو رهبر انقلاب تاکید دارند که اسرائیل به هفتاد سال پیش پرتاب شده و در جنگ حیات و ممات به سر می‌برد، زیرا دیگر هیچ دیوار امنی در هیچ سطحی برای این رژیم باقی نمانده است.

جنگ اسرائیل اگرچه برای ایران و مقاومت، یک جنگ گسترده و نابرابر است اما برای رژیم صهیونیستی جنگ وجودی است که در صورت شکست، به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند. از همین رو این چنگ و دندان نشان دادن‌ها و این به و آتش زدن‌ها برای کسی که رو به احتضار است، چندان عجیب و غریب نیست.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جایزه ۳۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی برای سر نتانیاهو/ سران رژیم اسرائیل را بکشید و جایزه دلاری بگیرید
ریزش بیش از ۷ هزار واحدی شاخص بورس
نخستین دانشجوی دکترای بیمه فارغ‌التحصیل شد
۳۹ عضو هیئت‌علمی دانشگاه شریف پژوهشگر برتر شدند
رشته‌ها و مواد امتحانی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ اعلام شد
انفجار مقابل سفارت اسرائیل در یک کشور اروپایی +جزئیات
۲ ماموریت هیأت مدیره پرسپولیس به درویش درباره بیرانوند
زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی برای بیرانوند مشخص شد
نامه ۳هزار نفر از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب
انجام اولین آزمایش هسته‌ای ازسوی ایران؟
به اندازه کافی اسیر اسرائیلی داریم
علائم هشدار دهنده سکته مغزی چیست؟
مکان دفن شهید سید حسن نصرالله اعلام شد
قتل فجیع گروگان در نوشهر مازندران
موشک‌های آینده ناسا در نیمی از زمان کنونی به مریخ می‌رسند
رئیس سازمان فضایی ایران ابقا شد
صوت لورفته از نتانیاهو درباره نحوه پاسخ به حمله ایران +صوت
روزنامه اصلاح طلب: فلسطین چاره‌ای جز طوفان الاقصی نداشت
دستگیری ساقی مشروبات سمی رشت در تهران + جزئیات
ماجرای رشوه بزرگی که در خانه بیرانوند رد و بدل شد
تحصیل رایگان مددجویان بهزیستی در دانشگاه
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top