تاریخ انتشار: چهارشنبه 1403/07/18 - 14:43
کد خبر: 519130

بهترین بازی های ویس کال تلگرام

بهترین بازی های ویس کال تلگرام

احتمالا با بازی نوستالژیک دبرنا آشنا هستید. این بازی یادآور دوران خوش کودکی است اما اکنون نسخه آنلاین آن در حال اجراست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بازی های ویس کال تلگرام از جدیدترین نوع بازی های گروهی تلگرامی است. این بازی ها با ویس کال و ویدیو کال تلگرام برگزار می شوند. در اغلب این بازی ها یک نفر بی طرف به عنوان گرداننده بازی یا به اصطلاح گاد انتخاب می شود که صرفا وظیفه اجرای بازی را برعهده دارد و هیچ گونه نقشی در امتیازگیری بازیکنان ندارد. از بازی های ویس کال تلگرامی می توان به دبرنا، شعر یادت نره، سوال جواب، حدس آهنگ و .... می باشد که در ادامه به توضیح جزئی این دسته از بازی های تلگرام می پردازیم.

دبرنا

احتمالا با بازی نوستالژیک دبرنا آشنا هستید. این بازی یادآور دوران خوش کودکی است اما اکنون نسخه آنلاین آن در حال اجراست. در این نسخه گرداننده بازی از همه کارت های دبرنا عکس تهیه کرده و به صورت تصادفی به بازیکنان ارسال می نماید. سپس با برقراری ویدیو کال توسط گاد بازی، اعداد خوانده شده و نمایش داده می شوند. اولین فردی که کارت خود را به اتمام برساند برنده بازی شده و بازی به پایان می رسد.بازی های ویس کال تلگرام بازی های ویس کال تلگرام

شعر یادت نره

بازی شعر یادت نره یکی از چالش های اصلی میان یوتیوبرهای ایرانی است که این بار در تلگرام اجرا می شود. در نسخه آنلاین این بازی، گرداننده بازی 1 بیت از یک اهنگ تصادفی را پخش کرده و اولین نفری که ادامه آن را بخواند به انتخاب خود 1بیت از آهنک انتخابی خود را برای فرد انتخاب شده توسط خودش پخش می کند. هر فردی که نتواند آهنگ را ادامه دهد از بازی حذف شده و آخرین فرد باقی مانده در بازی، برنده بازی می باشد.

سوال جواب

در این بازی گرداننده یک سری سوال را در ویس کال مطرح می کند و بازیکنان چندین ثانیه فرصت دارند تا جواب سوالات را در پیوی گرداننده بازی، بنویسند. اولین نفراتی که پاسخ صحیح را ارسال کنند برنده آن دور مسابقه می شوند. این بازی تا زمانی که یکی از بازیکنان به امتیاز 10 برسد ادامه پیدا می کند و در نهایت اولین فرد 10 امتیازی، برنده بازی می شود.

حدس آهنگ

این بازی شباهت زیادی به بازی شعر یادت نره دارد. در ادامه گرداننده 2 بیت از یک آهنگ تصادفی پخش کرده و اولین نفری که اسم اهنگ و نام خواننده را درست حدس بزند، 2بیت از آهنگ انتخابی خودش را برای نفر انتخابی توسط خودش پخش می کند. هر فردی که قادر به حدس زدن نام خواننده و آهنگ نباشد از بازی حذف شده و آخرین فرد باقی مانده برنده بازی است.

صندلی داغ

در این بازی گرداننده یک نفر را به صورت تصادفی انتخاب کرده و به اصطلاح روی صندلی داغ می نشاند. سایر بازیکنان به نوبت از فرد انتخاب شده سوال های خود را می پرسند که اغلب این سوال ها چالشی و جنجالی است. سپس نفر بعدی توسط گرداننده بازی انتخاب شده و این روال ادامه پیدا می کند.

بازی های ویس کال تلگرام

کلمات مرتبط

در این بازی گرداننده بازی شرکت کننده ها را به چند گروه تقسیم کرده و برای هر یک از گروه یک ویس کال را فعال نگه می دارد. سپس یک کلمه به هرگروه ارائه می دهد. گروه ها باید در مدت 5 ثانیه، کلمات مرتبط به کلمه اصلی خود را بازگو کنند. گروه با بیشترین تعداد کلمات حدس زده شده، برنده بازی هستند.

دزد و پلیس

این بازی شباهت بسیاری به بازی مافیا دارد. در این بازی یک پادشاه، یک وزیر و چند دزد وجود دارند. دزدهای این بازی اقدام به دزدیدن الماس کوه نور پادشاه کرده اند و حال وزیر بازی باید به پادشاه کمک کند تا دزدهای بازی را پیدا کنند. در هر مرحله تیم بازنده از بازی خارج شده و نفرات دیگر جایگزین انها می شوند.

حدس کلمه

در این بازی گرداننده یک نفر را به صورت تصادفی انتخاب کرده و به مدت 1 دقیقه از ویس کال منع می سازد. در این حین بازیکنان یه یک کلمه توافق می کنند در حالی که فرد اصلی از این کلمه بی خبر است. پس از بازگشت فرد اصلی به بازی، سایر بازیکنان وظیفه دارند با راهنمایی های غیر مستقیم از جمله جنس، گرمی یا سردی، کاربرد آن و .... در حدس کلمه صحیح توسط بازیکن اصلی ایفای نقش کنند.

 

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
لایحه‌ی عفاف و حجاب در انتظار ابلاغ آقای قالیباف
دستاوردهای بزرگ تأمین اجتماعی در ۳ سال اخیر
چگونه در آموزشگاه زبان تدریس کنیم؟
بهترین بازی های ویس کال تلگرام
راهنمای خرید شکلات مناسب برای افراد دیابتی و نکاتی که باید بدانید!
رویترز: عراقچی به قطر می‌رود
۱۰ راه افزایش طول عمر مبل‌های پف دار
تفاوت فایبرگلاس و فیبر کربن
پزشکیان: استانداران برای به‌کارگیری مدیران توانمند تلاش کنند
آشنایی با سامانه مودیان برای اشخاص حقیقی
دبیر هیئت دولت: بودجه ۱۴۰۴ دو هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود
نقاشی ساختمان :تحولی زیبا یا هزینه اضافی؟ بررسی مزایا و معایب رنگ‌ آمیزی ساختمان
عمره دانشجویی با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی در راه است
راهنمای انتخاب کفش مناسب برای پاییز و زمستان { ۶ نکته کلیدی }
زاکانی: تراموا به زودی وارد تهران می‌شود
تحصیل در چین تبریز
عراقچی راهی عربستان شد
روزنامه‌نگار آمریکایی: بایدن نتانیاهو را «دروغگو» و «حرامزاده» خواند
تا ۴ سال آینده تمامی دانشجویان تضمین اشتغال می‌گیرند/ حذف بیش از ۴ هزار کد رشته
حقوق مطابق با نرخ تورم افزایش پیدا کند
ساعی: فدراسیون جهانی جدایی پاراتکواندو را قبول نمی‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top