تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/22 - 15:28
کد خبر: 519487

چرا دولت اردوغان به دنبال آشوب رسانه‌ای در ایران است؟ +فیلم

به نظر می رسد شکست‌های متعدد ترکیه از جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف سیاست خارجی اردوغان را به شدت عصبانی کرده و باعث شده وی از زیردستانش بخواهد به ایران توهین کنند تا خشم وی اندکی کمتر شود

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛زاهد سوباجی مدیرکل تلویزیون دولتی تی آر تی ترکیه، در مراسم افتتاحیه دانشگاه بورسا اولوداغ، ایران را هدف قرار داد و گفت: «ما تا پایان سال جاری شبکه تی آر تی فارسی را افتتاح خواهیم کرد.  ما باید ایران را ناراحت و اذیت کنیم، باید ایران را آشفته کنیم!»

نکته مهم اینجاست که آیا یک کارمند دولتی می تواند بدون هماهنگی و اجازه اردوغان چنین لحن بی پروا و تهدید آمیزی را علیه کشور همسایه خود به کار ببرد؟!

 در دوره ای که موشک های ایران به اسرائیل اصابت می کند، چنین لحنی را چگونه باید تفسیر کنیم؟  در زمانه ای که خاورمیانه در حال عبور از حلقه آتش است، دشمنی با ایران یا ایجاد مشکل با ایران چه سودی برای ترکیه دارد؟ لابد ارباب انگلیسی و اسرائیلی به ترکیه چنین دستوری داده! آیا ترکیه از اشتباهات بزرگی که در گذشته در سوریه مرتکب شده، درس نمی گیرد؟  آیا برای ترکیه توسعه دوستی و همکاری با ایران در برابر پیمانکاران امپریالیست و صهیونیسم جهانی ضروری نیست؟

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top