تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/07/23 - 14:31
کد خبر: 519599

مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در انجام پایان نامه چه کسانی هستند؟

مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در انجام پایان نامه چه کسانی هستند؟

مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در انجام پایان نامه افرادی هستند که بدون آموزش و آگاهی از مراحل درست پایان نامه شروع به برون سپاری پایان نامه به دیگران می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ کلاه برداری در انجام پایان نامه یکی از شایع ترین مسائل دانشجویان ارشد و دکتری است . مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در انجام پایان نامه افرادی هستند که بدون آموزش و آگاهی از مراحل درست پایان نامه شروع به برون سپاری پایان نامه به دیگران می کنند. اغلب این دانشجویان به دنبال فقط ارزان انجام شدن پایان نامه و اتمام آن هستند ولی غافل از این هستند که یک پایان نامه کپی کاری شده یا داده سازی شده ارزان تحت هیچ شرایطی توسط استاد راهنما و سپس توسط داوران جلسه دفاع پایان نامه و هیئت علمی اساتید دانشگاهی مورد قبول قرار نخواهد گرفت. در نتیجه دانشجو موظف به چندین بار هزینه های گزاف برای دوباره کاری و اصلاح خواهد شد. بهترین راه انجام باکیفیت پایان نامه طبق اصول علمی خواهد بود که تمامی مراحل از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع باید براساس مراحل علمی مشخص شده و بدون کپی، داده سازی انجام گردد.

https://mehrdadcivil.com/blog/wp-content/uploads/2024/07/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4%DB%B0%DB%B8%DB%B0%DB%B3_%DB%B0%DB%B9%DB%B4%DB%B1%DB%B0%DB%B5%DB%B3%DB%B1%DB%B8-780x470.jpg

شناسایی ویژگی های مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در پایان نامه

مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری دارای ویژگی هیا مشخصی هستند که نتیجه آن فروختن مطالبی به عنوان پروپوزال و پایان نامه به آن ها می باشد. این دانشجویان اغلب به دنبال قول های عجیب و بدون آگاهی مؤسسات تقلبی پایان نامه هستند. قول هایی از قبیل انجام پایان نامه ارزان، انجام پروپوزال و پایان نامه سریع از شایع ترین مسائل است. دانشجویان ارشد و دکتری اغلب به دنبال اتمام سریع مراحل پایان نامه و گرفتن مدرک هستند اما فارغ از آگاهی وارد پروسه هایی در انجام پایان نامه می شوند که زمان و هزینه های آن ها را تلف خواهد کرد. انجام هر پژوهش علمی دارای اصول مشخصی است که در انجام پایان نامه در هر بخش باید رعایت گردد.عدم رعایت یکی از اصول منجر به اشتباهات متعدد بعدی و عدم پذیرش دیگر مراحل پایان نامه می گردد. هر پایان نامه دارای هزینه های مشخصی از قبیل ترجمه تخصصی مقالات، دانش تخصصی نگارش علمی در رشته تخصصی دانشجو و همچنین دانش روش تحقیق و مراحل آن جهت انجام و پیاده سازی می باشد. به طور نمونه اگر به دنبال انجام بهترین پایان نامه مدیریت بازرگانی هستید باید مراحل درستی را از نحوه انتخاب موضوع علمی تا تصویب پروپوزال و سپس نگارش هر فصل تا جلسه دفاع پایان نامه و ارائه حرفه ای طی نمایید. راه های انجام پایان نامه دارای میان بر نیستند پس در انجام آن ها به دنبال میان برهای نادرست و غیرعلمی نروید. این موارد فقط از شایع ترین ویژگی های دانشجویانی بود که مستعد کلاه برداری در انجام پایان نامه هستند. در ادامه راهکارهایی جهت برون رفت از این مشکلات برای آشنایی دانشجویان از مراحل درست انجام پایان نامه های باکیفیت عنوان شده است.

https://mehrdadcivil.com/blog/wp-content/uploads/2024/08/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4%DB%B0%DB%B8%DB%B2%DB%B8_%DB%B2%DB%B3%DB%B4%DB%B4%DB%B0%DB%B7%DB%B7%DB%B5%DB%B1-780x470.jpg

نحوه آشنایی با مراحل درست پایان نامه

آموزش و آگاهی از مراحل درست یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از کلاه برداری در انجام پایان نامه برای دانشجویان ارشد و دکتری می باشد. پایان نامه یک پژوهش علمی است که فرصت سعی و خطا برای مراحل آن وجود ندارد. قبل از انجام هر مرحله از پایان نامه باید آموزش و آگاهی توسط دانشجو یا محقق انجام دهنده پایان نامه حاصل گردد. به طور مثال اگر در انجام بهترین پایان نامه مدیریت ساخت، موضوع اشتباه و نادرستی را انتخاب نمایید دیدن دوره آموزشی پایان نامه یکی از راه هایی است که می تواند مشکلات دانشجویان را به حداقل ممکن برساند. یکی از بهترین و تخصصی ترین دوره های آموزش پروپوزال، پایان نامه و جلسه دفاع توسط مهندس مهرداد حمصیان در سایت mehrdadcivil.com برای آگاهی و آموزش تخصصی دانشجویان تهیه شده است.این دوره کمک می کند که دانشجویان در دام کلاه برداران و مؤسسات غیرمعتبر در انجام پایان نامه نیافتند. در ادامه مسیر و روند انجام پایان نامه به راحتی امکان تغییر موضوع نخواهد بود. در نتیجه تمامی مراحل بعدی به اشتباه و به اجبار باید پیش گرفته شود. این موارد برای تمامی رشته ها و گرایش های مختلف صادق می باشد. این مراحل به ترتیب عبارت اند از:

انتخاب موضوع درست و علمی و داشتن مقاله بیس معتبر

نگارش پروپوزال در بخش های مختلف براساس اصول علمی

نگارش فصل های پایان نامه از فصل اول تا فصل پنجم

جمع آوری اطلاعات در فصل سوم

تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از روش تحقیق(داشتن نرم افزار روش تحقیق و خروجی آن)

ارائه جلسه دفاع پایان نامه

ارائه جلسه دفاع باید در دو بخش انجام پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه و آمادگی برای ارائه علمی جهت پاسخ دهی به سؤالات علمی انجام می گیرد. اسلایدهای پاورپوینت پایان نامه باید یک به یک طراحی و چیدمان شود.برون سپاری پاورپوینت به افراد غیرمتخصص نیز از جمله اشتباهات دیگر دانشجویان در انجام پایان نامه است که منجر به ادامه مشکلات آن ها تا جلسه دفاع و ارائه آن می گردد. برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه باید تمامی فصل های پایان نامه توسط شخص خوانده و سپس به ترتیب مراحل پایان نامه طراحی گردد. کپی نمودن جملات طولانی داخل اسلایدهای پاورپوینت جلسه دفاع منجر به روخوانی از آن ها و عدم تسلط دانشجو به مطالب پایان نامه می گردد. برون سپاری پاورپوینت به همان مؤسسات و افراد غیرمعتبر نیز یکی دیگر از مشکلات و اشتباهات دانشجویان در انجام پایان نامه می باشد. اسلایدهای پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه باید در هر بخش طراحی شوند. از طرفی مهارت های سخنرانی علمی در مقابل اساتید باید همراه با یادگیری و آموزش جهت آمادگی مطلوب باشد. برای مشاوره تخصصی انجام پاورپوینت جلسه دفاع و سپس ارائه علمی می توانید با شماره قرار داده شده در انتهای این مقاله استفاده نمایید یا وارد سایت دوره های مهندس مهرداد حمصیان شوید و دوره جلسه دفاع پایان نامه را تهیه نمایید.

https://mehrdadcivil.com/blog/wp-content/uploads/2019/12/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B4%DB%B0%DB%B5%DB%B2%DB%B8_%DB%B1%DB%B0%DB%B3%DB%B8%DB%B3%DB%B5%DB%B9%DB%B1%DB%B2-780x470.jpg

مشاوره، آموزش و انجام تخصصی پایان نامه

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پایان نامه و جلسه دفاع با شماره ارتباطی ٠٩١٣٣٨٦٢٧٧٦ در تلگرام و واتس اپ در ارتباط باشید ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولویت با پیام های تلگرامی است). )با تشکر از همکاری شما). با توجه به این که اکثر مشکلات متداول دانشجویان در انجام پایان نامه ناشی از عدم آگاهی و آموزش تخصصی این مراحل علمی می باشد ؛ برای آموزش تخصصی تر هر یک از این این مراحل می توانید با سرمایه گذاری بر روی این دوره های تخصصی پروپوزال، پایان نامه و همچنین دوره جامع آموزشی جلسه دفاع که در سایت mehrdadcivil.com قرار داده شده است، می توانید از این سایت، آن ها رو تهیه فرمایید.

ترتیب مراحل پایان نامه به صورت زیر می باشد که هر مرحله نیز دارای اصول و جزئیات علمی منحصر به فردی می باشد.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سید هاشم صفی‌الدین نجات پیدا کرد؟
واکنش به حمله ایران به تاخیر افتاد؟
راه اندازی لانه جاسوسی آمریکا در لبنان
آموزش مدار الکتریکی
قالب فلزی بتن مدولار چیست؟
مزایای استفاده از درب اتوماتیک
ساندویچ پانل سردخانه انتخابی مطمئن برای حفظ کیفیت و بهینه‌سازی مصرف انرژی
سمینار معرفی دانشگاهIE اسپانیا باحضور مدیران بخش اروپای شرقی در استانبول
۸ روش افزایش درآمد جانبی با استفاده از درآمد غیرفعال
معرفی بهترین تجهیزات برای کاهش صدا در محیط‌ های کاری شلوغ
معرفی دوربین IP داهوا برای تامین امنیت با دقت بالا
جراح و متخصص ایمپلنت دکتر میثم یوسفی رامندی در تهران
مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در انجام پایان نامه چه کسانی هستند؟
بورس ریخت/ افت ۲۴ هزار و ۷۶۴ واحدی شاخص کل
اقدام تازه اتحادیه اروپا علیه ایران؛ تحریم‌ها تشدید شد
نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد
زمان و نحوه پذیرش پذیرفته‌شدگان دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد
بهای خوشه‌‌ طلا هفته آینده به جیب گندمکار می‌رسد
ثابتی: تلاشمان در ژنو این است که قطعنامه‌ای علیه اسرائیل به تصویب برسانیم
جمع آوری ۸۶۱۵ ماینر در سال جاری
جزئیاتی از مداخله آمریکا در جنگ لبنان و رژیم صهیونیستی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top