تاریخ انتشار: دوشنبه 1403/07/23 - 14:49
کد خبر: 519606

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

مزایای استفاده از درب اتوماتیک

از مهم ترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک در مقایسه با درب های معمولی , سهولت در استفاده از این محصول است ,

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ باز و بسته شدن درب اتوماتیک با استفاده از حسگرهای حرکتی یا ریموت های کنترل صورت میگیرد این سازه نوع خاصی از درب بوده که در جهت های مختلف حرکت کرده و در مدل های گوناگونی ساخته می شود , بیشمار بودن مزایای استفاده از درب اتوماتیک باعث محبوبیت و پر طرفدار بودن این محصول شده است . مجموعه خدماتی پیمان دُر با طراحی ، ساخت و نصب انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ ، تاشو ، سوئینگ ، تلسکوپی ، گرد و طرح های مثلثی و دیگر طرح های سفارشی  در خدمت شماست . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت پیمان دُر مراجعه نمایید و یا همراه ما باشید با ادامه مطلب  : 

خدمات نصب درب اتوماتیک اسلایدینگ  در تهران 

8 مزایای مهم استفاده ازدرب اتوماتیک در ساختمان

سهولت در استفاده از درب اتوماتیک  :

از مهم ترین مزایای استفاده از درب اتوماتیک در مقایسه با درب های معمولی , سهولت در استفاده از این محصول است , بدین صورت که افراد بدون دخالت دست از میان آن عبور می کنند و دیگر لازم نیست درب سنگین را با فشار درست باز کنند به خصوص برای سالمندان و افراد کم توان و معلول و افرادی که دست هایشان مشغول است که می توانند دسترسی آسان سریع تری به محیط پیدا کنند همچنین تردد کودکان در مکان هایی که از این درب استفاده شده راحت تر و ایمن تر است .

صرفه جویی در مصرف انرژی با درب اتوماتیک :

صرفه جویی در مصرف انرژی از دیگر مزایای استفاده از درب اتوماتیک است این درب ها در صورتی باز می شوند که افراد توسط سنسورها شناسایی شوند بنابراین از خروج سرما در فصل سرد و ورود گرما در فصل گرم جلوگیری می شود در نتیجه این تجهیز عایق حرارتی محسوب می شود و همین امر باعث کاهش هزینه قبوض و هدررفت انرژی می شود.

عایق صدا و کاهش آلودگی صوتی :

درب اتوماتیک می تواند عایق خوبی برای آلودگی صوتی باشد این درب ها از لت هایی تشکیل شده اند که عایق خوبی در برابر نفوذ سر و صدا محسوب می شوند, این ویژگی عایق صوتی بودن از ورود صداهای مزاحم از بیرون به درون ساختمان جلوگیری می کند و نیز انتشار صدا از داخل به بیرون را کاهش می دهد , این محیط آرام و بدون صدا می تواند برای فعالیت های تجاری , مسکونی و آموزشی بسیار مناسب باشد .

جلوگیری از ورود آلودگی به محیط و بهداشتی بودن :

درب های اتوماتیک می توانند به جلوگیری از ورود گردو غبار و آلودگی به محیط کمک کنند همچنین استفاده از آن باعث می شود تا انتقال ویروس ها با استفاده از دسته درب صورت نگیرد , به خصوص در ساختمان های بهداشتی مانند درمانگاه ها و بیمارستان ها که انتقال ویروس و باکتری نسبت به فضاهای دیگر شایع تر است .

درب اتوماتیک اسلایدینگ

طرح های 1403 درب اتوماتیک کشویی

افزایش امنیت :

استفاده از این درب ها باعث افزایش امنیت ساختمان شده و ایمن بنا را چند برابر می کند با استفاده از آنها می توان نظارت کاملی بر ورود و خروج افراد داشت زیرا درب هایی که با ریموت باز و بسته می شوند تنها توسط ساکنین مجموعه و ساختمان استفاده می شوند .

اشغال فضای کم :

در مقایسه با درب های سنتی , درب های اتوماتیک فضای کمتری را برای نصب و اجرا نیاز دارند , در محیط هایی با کمبود فضا می توان نوع یک طرفه این محصول را انتخاب و نصب نمود .

قابلیت نصب قفل هوشمند :

استفاده از قفل های دیجیتال روی درب های اتوماتیک , ایمنی آن را دو چندان می کند از مهم ترین ویژگی های این قفل ها می توان به آلارم هشدار , قفل کودک , قفل اتوماتیک , قفل ضد حریق , امکان اتصال به آیفون تصویری و... اشاره نمود

افزایش زیبایی نمای ساختمان :

درب های اتوماتیک تأثیر قابل توجهی در زیبایی نمای ساختمان دارند , طراحی مدرن و جذاب این درب ها می تواند به طراوت و زیبایی نمای ساختمان بیافزاید و نیز سبک مینیمالیستی این درب ها باعث افزایش جذابیت بصری می شود ؛ این محصول با طراحی کلی ساختمان هماهنگ می شود و به دلیل حرکت خودکار جلب توجه کرده و به عنوان نقطه کانونی در ساختمان عمل می کند ؛ این تجهیز با بزرگ تر نشان داده فضا حس خوش آمدگویی راحت تری ایجاد می کنند و نیز مقاومت و مواد با کیفیت در ساختار آن تأثیر مثبتی بر نمای ساختمان داشته و احساس لوکس و مدرنیته به آن بخشیده است .

تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای اینجاست
 

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قدردانی عراقچی از نقش چین در کمک به امنیت منطقه‌ای
۴ گام اساسی شهرداری تهران برای حل معضل ترافیک
جزئیات از نشست جبهه پایداری انقلاب اسلامی با رئیس جمهور
درخواست وزارت بهداشت برای معافیت مالیاتی پرستاران
برپایی نمایشگاه کار در دانشگاه تهران با ایجاد ۷۰۰ فرصت شغلی
سید هاشم صفی‌الدین نجات پیدا کرد؟
واکنش به حمله ایران به تاخیر افتاد؟
راه اندازی لانه جاسوسی آمریکا در لبنان
آموزش مدار الکتریکی
قالب فلزی بتن مدولار چیست؟
مزایای استفاده از درب اتوماتیک
ساندویچ پانل سردخانه انتخابی مطمئن برای حفظ کیفیت و بهینه‌سازی مصرف انرژی
سمینار معرفی دانشگاهIE اسپانیا باحضور مدیران بخش اروپای شرقی در استانبول
۸ روش افزایش درآمد جانبی با استفاده از درآمد غیرفعال
معرفی بهترین تجهیزات برای کاهش صدا در محیط‌ های کاری شلوغ
معرفی دوربین IP داهوا برای تامین امنیت با دقت بالا
جراح و متخصص ایمپلنت دکتر میثم یوسفی رامندی در تهران
مستعدترین دانشجویان برای کلاه برداری در انجام پایان نامه چه کسانی هستند؟
بورس ریخت/ افت ۲۴ هزار و ۷۶۴ واحدی شاخص کل
اقدام تازه اتحادیه اروپا علیه ایران؛ تحریم‌ها تشدید شد
نحوه ثبت‌نام پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top