تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/07/24 - 12:56
کد خبر: 519687

فرار نتانیاهو در وسط ملاقات با زخمی‌های حمله پهپادی حزب‌الله + جزئیات

فرار نتانیاهو در وسط ملاقات با زخمی‌های حمله پهپادی حزب‌الله + جزئیات

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در حال ملاقات با زخمی‌های حمله پهپادی حزب‌الله به جنوب حیفا بود، به دلیل به صدا درآمدن آژیرهای هشدار مجبور شد به سرعت خود را به پناهگاه بیمارستان برساند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار نسبت به شلیک موشک از لبنان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به مکان امن و حفاظت‌شده‌ای در بیمارستان شهر «الخضیره» در شمال تل‌آویو منتقل شد.

به گزارش این رسانه عبری، نتانیاهو در بیمارستان «هیلل یافه» شهر الخضیره، در حال ملاقات با جمعی از سربازان تیپ گولانی بود که در حمله پهپادی روز یکشنبه حزب‌الله به پایگاهی آموزشی در منطقه بنیامینا در جنوب حیفا زخمی شدند.

طبق اعلام رسانه یاد شده، در زمان حضور نتانیاهو در بیمارستان، آژیرهای هشدار به صدا درآمدند و به دنبال آن محافظان نتانیاهو به سرعت او را به مکان حفاظت‌شده‌ای در بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی، در پی حمله پهپادی حزب‌الله لبنان به سالن غذاخوری پایگاه آموزشی سربازان ارتش این رژیم در جنوب حیفا، چهار تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند و در حال حاضر هنوز ۴۱ سرباز این پایگاه در بیمارستان‌های اراضی اشغالی تحت درمان هستند که حال هشت تن از آنها وخیم است.

به گزارش وبگاه «العربی الجدید»، حزب‌الله لبنان یکشنبه از اجرای عملیات ترکیبی ویژه‌ای با استفاده از پهپادها و موشک‌های خود خبر داد.

این حزب اعلام کرد که پهپادهایش توانستند از رادارهای پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور کرده و خود را به داخل پایگاه آموزشی تیپ گولانی در منطقه بنیامینا رسیده و در سالن غذاخوری که ده‌ها افسر و سرباز اسرائیلی حضور داشتند، منفجر شوند.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز سه‌شنبه اعلام کرد که تعداد عملیات‌هایش علیه رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه به ۳۳ عملیات شامل شلیک موشک به سمت پایگاه‌های نظامی آن و مقابله با تلاش‌های ارتش آن برای نفوذ به جنوب لبنان رسید.

از شامگاه پنج‌شنبه که رژیم صهیونیستی آخرین کشتار خود را در ضاحیه جنوبی بیروت مرتکب شد،‌ آرامش شکننده‌ای در این منطقه برقرار است اما به جای آن حملات هوایی رژیم صهیونیستی به استان‌های البقاع و الجنوب به شدت افزایش پیدا کرده و روزانه ده‌ها شهید و زخمی برجای می‌گذارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قالیباف ژنو را به مقصد تهران ترک کرد
پیروزی مهم کره‌جنوبی برابر عراق
بازگشت باقری به پرسپولیس بعد از ۵۰۳ روز + عکس
اعتراض دانشجویان علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد به افزایش شهریه
کارزار پیگیری آزادی محمدرضا نوری ۲۳۰۰۰۰ امضا گرفت
امکان ثبت درخواست معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس+۱۰
محسن جوادی رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد
عراقچی جمعه به ترکیه می‌رود
فرار ژاپن از شکست خانگی در ضیافت گل به خودی‌ها
بلیت‌فروشی پرسپولیس ۵ میلیارد تومان بیشتر از استقلال
واکنش آموزش‌وپرورش به تمیزکردن کلاس‌ توسط مادر دانش‌آموز
تضمین‌هایی از سوی آمریکا برای کاهش تنش‌ دریافت کردیم
اردن: ممانعت از ورود دارو به غزه «جنایت جنگی» است
انواع قطعات بدنه خودرو + معرفی فروشگاه معتبر / لیست قیمت اتاق خودرو و قطعات بدنه
بهترین بازی‌های ps۵ در سال ۲۰۲۴ چیست؟
کمبود چه ویتامینی باعث پرخاشگری در کودکان می‌شود؟
بهترین شارژرهای آیفون
جامع ترین موسسه حقوقی در ایران کدام است؟
مقدار میلگرد مصرفی در فونداسیون اسکلت بتنی و فلزی چقدر است؟
۵ نکته مهم برای موفقیت در بازار بورس
سامان سرویس ، نمایندگی فروش و خدمات قهوه‌ساز در مشهد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top