تاریخ انتشار: سه شنبه 1403/07/24 - 15:45
کد خبر: 519741

بهترین بازی‌های ps۵ در سال ۲۰۲۴ چیست؟

بهترین بازی‌های ps۵ در سال ۲۰۲۴ چیست؟

این بازی یکی از جدیدترین بازی‌های PS۵ است که برای پلتفرم‌های متعددی از جمله کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، PS۴، نینتندو سوییچ و PS۵ معرفی شده است. تاریخ عرضه بازی به نوامبر ۲۰۲۳ بر می‌گردد، ولی در این زمان کوتاه توانسته تا محبوبیت بسیار زیادی را در میان گیمرها پیدا کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ درست است که تعداد بازی‌هایps5  زیاد شده است؛ ولی بعضی از آن‌ها به علت کیفیت و گیم پلی، محبوبیت و شهرت بیشتری در بین گیمرها کسب کرده اند. بنابراین برای اینکه وقت خود را اتلاف نکرده باشید و از بهترین بازی‌ها لذت ببرید، باید آن‌ها را شناخته و همچنین با جریان بازی آن‌ها آشنایی داشته باشید. در این مبحث به یکی از سوالات شما مبنی بر "بهترین بازی‌های ps5 در سال 2024 چیست؟" پاسخ خواهیم داد تا بر اساس سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید؛ پس با ما همراه باشید.

بهترین بازی‌های ps5 در سال 2024

دنیای بازی و گیم یکی از محبوب ترین فضاها برای تجربه اوج هیجان و لذت است که همین امر سبب شده است تا در سالیان اخیر، کنسول‌های بازی مخصوصا محصولات شرکت سونی و سیستم‌های پلی استیشن مورد توجه عموم مردم قرار بگیرند. چند سال قبل، این شرکت، نسخه پنجم کنسول پلی استیشن را به بازار عرضه کرد و از آن زمان تا به همین امروز شرکت‌های معتبر حوزه گیم، بازی‌های متنوع و هیجان انگیز را برای کاربران آن تولید کرده اند. البته که کاربران ایرانی برای اینکه بتوانند بدون هیچ گونه دردسر و مشکلی از این بازی‌ها لذت ببرند، ابتدا باید نسبت به خرید اکانت قانونی آن اقدام کنند.

به علت بالا بودن تعداد بازی‌های ps5، هر شخصی با هر سلیقه ای، می‌تواند تجربه جذابی در دنیای بازی و گیم داشته باشد؛ همین مسئله در کنار تمامی مزیت‌هایی که می‌تواند در اختیار شما بگذارد، وقت زیادی را نیز جهت دانلود و امتحان بازی‌های متنوع از شما بگیرد. به همین علت ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله چند مورد از بهترین بازی‌های ps5 در سال 2024 را معرفی کرده تا در سریع ترین زمان ممکن، بهترین گزینه‌ها را بر اساس سلیقه خود انتخاب نمایید. همچنین توصیه می‌کنیم بعد از انتخاب بازی مورد نظر، نسبت به خرید اکانت قانونی PS5 اقدام کرده تا تجربه مناسب تری از بازی در PS5 داشته باشید.

ما در ادامه چند مورد از بهترین بازی‌های ps5 در سال 2024 را به شما معرفی خواهیم کرد.

بازی‌های ps5 در سال 2024

بازی  Star Ocean: The Second Story R

این بازی یکی از جدیدترین بازی‌های PS5 است که برای پلتفرم‌های متعددی از جمله کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز)، PS4، نینتندو سوییچ و PS5 معرفی شده است. تاریخ عرضه بازی به نوامبر 2023 بر می‌گردد، ولی در این زمان کوتاه توانسته تا محبوبیت بسیار زیادی را در میان گیمرها پیدا کند.

ساخت این بازی توسط استودیوهای Square Enix و Gemdrops صورت گرفته است، ولی عرضه آن را استودیو Square Enix به تنهایی انجام داد. بازی Star Ocean: The Second Story R که نسخه بازسازی شدهStar Ocean: The Second Story  (سال 1998) است، حالت تک نفره داشته و در سبک اکشن ساخته شده است. در حالی که گیم پلی این بازی تغییری نکرد، ولی در تمام جهات پیشرفت قابل توجهی داشته است.

پلتفرم

کامپیوتر (مایکروسافت ویندوز) + PS4 + نینتندو سوییچ + PS5

تاریخ عرضه

نوامبر 2023

سازنده

Square Enix + Gemdrops

ناشر

Square Enix

حالت

تک نفره

سبک

اکشن

بازی Final Fantasy VII Rebirth

بازی Final Fantasy VII Rebirth از آن دسته بازی‌های ویدئویی هیجان انگیز و جذاب است که تنها برای کنسول پلی استیشن 5 ساخته شد. فوریه 2024 بود که استودیو Creative Business Unit I این بازی مهیج را طراحی و تولید کرد و انتشار آن را بر عهده استودیو Square Enix گذاشت.

بازی Final Fantasy VII Rebirth یک بازی ویدئویی تک نفره به شمار می‌آید که در ژانر اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. در این بازی به همراه دوستان خود به یک سیاره جدید رفته و در آن مکان با موجود شروری به نام Sephiroth مبارزه خواهید کرد. بدون شک گیم پلی بازی، گرافیک عالی، صحنه‌های اکشن و سایر خصوصیات آن شما را شگفت زده خواهد کرد. با خرید اکانت پلی استیشن 5 می‌توانید به راحتی به این بازی دسترسی پیدا کنید.

پلتفرم

PS5

تاریخ عرضه

فوریه 2024

سازنده

Creative Business Unit I

ناشر

Square Enix

حالت

تک نفره

سبک

اکشن + ماجراجویی

بازی EA Sports FC 25

تقریبا یک سالی می‌شود که طرفداران فیفا دیگر با اسم آن خداحافظی کرده و بیشتر با FC سر و کار دارند. سال پیش که FC24 منتشر شده بود با قابلیت‌های بیشتر و گیم پلی هیجان انگیز منتشر شده بود و امسال نیز عموم افراد به دنبال خرید بازی fc 25 هستند که تجربه یک بازی با هیجان زیاد را داشته باشند. این بازی در پلتفرم‌های متعددی از قبیل کامپیوتر، ایکس باکس، کنسول‌های PS4 و PS5، و ... قابل اجرا است. شما می‌توانید با خرید این بازی از سایت‌های معتبر، بازی را با قیمت مناسب به همراه اکانت قانونی تهیه نمایید. شاید برای اغلب شماها این سوال پیش بیاید که اکانت قانونی چیست؟ ما در این مورد در انتهای مقاله توضیحاتی ارائه داده ایم.

پلتفرم

کامپیوتر (ویندوز 10) + نینتندو سوییچ + ایکس باکس وان + ایکس باکس سری ایکس + ایکس باکس سری اس + پلی استیشن 5 + پلی استیشن 4

تاریخ عرضه

سپتامبر 2024

سازنده

شرکت Electronic Arts

ناشر

شرکت Electronic Arts

حالت

تک نفره + گروهی

سبک

ورزشی

بازی Robocop: Rogue City

در بازی Robocop: Rogue City باید در نقش یک کاراکتر نیمه انسان و نیمه ماشین، ریشه فساد و خیانت را از بین ببرید و عدالت را در شهر خود برقرار کنید. تمامی اشخاصی که دارای کامپیوتر (ویندوز)، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و PS5 هستند، می‌توانند از این بازی جذاب لذت ببرند.

بازی Robocop: Rogue City در نوامبر 2023 معرفی شد و در زمان اندکی به محبوبیت جهانی رسید. شرکت Teyon به عنوان تولید کننده این بازی و Nacon به‌عنوان انتشاردهنده آن، حالت تک نفره را برای آن در نظر گرفته اند. همچنین در زمان اجرای بازی به این موضوع پی خواهید برد که ژانر آن ترکیبی از تیراندازی اول شخص، ماجراجویی و نقش آفرینی است.

پلتفرم

کامپیوتر (ویندوز) + نینتندو سوییچ + ایکس باکس سری ایکس + ایکس باکس سری اس + پلی استیشن 5

تاریخ عرضه

نوامبر 2023

سازنده

Teyon

ناشر

Nacon

حالت

تک نفر

سبک

تیراندازی اول شخص + ماجراجویی + نقش آفرینی

بازی Rise of the Rōnin

بازی Rise of the Rōnin یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 است که تنها دارندگان کنسول PS5 می‌توانند آن را تجربه نمایند. درتاریخ مارس 2024 شرکت SONY تصمیم گرفت که بازی Rise of the Rōnin را در استودیوی Team Ninja طراحی و تولید کند و آن را در اختیار گیمرهای خود قرار دهد. بازی Rise of the Rōnin در حالت تک نفره و در ژانر اکشن ساخته شده است. شما در این بازی، در نقش یک سامورایی بازی کرده که از قوانین جامعه پیروی نمی‌کند.

پلتفرم

پلی استیشن 5

تاریخ عرضه

مارس 2024

سازنده

شرکت Sony

ناشر

Team Ninja

حالت

تک نفره

سبک

اکشن

بازی The Talos Principle 2

بالاخره انتظارها به سر آمد و بازی The Talos Principle 2 برای PS5، کامپیوتر (ویندوز)، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شد. از آن جایی که اولین نسخه این بازی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد، در نوامبر 2023 نسخه دوم آن توسط شرکت Croteam ساخته شد و توسط Devolver Digital به بازار عرضه شد. بازی The Talos Principle 2 دنباله نسخه اول بوده که شما باید منتظر معماها و کاوش‌های فلسفی تازه باشید. حالت این بازی تک نفره است و یک سبک معمایی بسیار جالب و هیجان انگیز را در اختیار شما قرار خواهد داد.

پلتفرم

کامپیوتر (ویندوز) + ایکس باکس سری ایکس + ایکس باکس سری اس + پلی استیشن 5

تاریخ عرضه

نوامبر 2023

سازنده

Croteam

ناشر

Devolver Digital

حالت

تک نفره

سبک

معمایی

اکانت قانونی PS5

اکانت قانونی PS5 به شما این اجازه را می‌دهد که به صورت قانونی و با خیالی راحت از تمام بازی‌ها و امکانات کنسول پلی استیشن 5 خود لذت ببرید. این اکانت‌ها به صورت مستقیم از فروشگاه‌های رسمی سونی و یا فروشگاه‌های معتبر خریداری شده و به شما تضمین می‌دهند که بازی‌های شما همواره آپدیت بوده و از پشتیبانی کامل برخوردار هستید.

خرید اکانت قانونی PS5 بهترین گزینه جهت تجربه بازی‌های دلخواهتان است. با خرید قانونی اکانت، از پشتیبانی کامل، به روز رسانی‌های منظم و امنیت اکانت خود مطمئن می‌شوید. با یک اکانت قانونی، می‌توانید به همه بازی‌های موجود در فروشگاه PS دسترسی داشته باشید. بازی‌های شما به دلیل آپدیت بودن به طور منظم از ویژگی‌های جدید بهره مند می‌شود و حتی در صورت بروز هر گونه مشکل، می‌توانید از پشتیبانی رسمی شرکت سونی کمک بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که اکانت‌های قانونی امن تر بوده و خطر بن شدن ندارند.

اکانت قانونی FC 25

FC 25 یکی از پر طرفدار ترین بازی‌های ورزشی در جهان است که هر ساله با خصوصیات جدید و جذاب روانه بازار می‌شود. خرید یک اکانت قانونی برای این بازی هیجان انگیز، به شما این امکان را می‌دهد تا در تورنمنت‌ها شرکت کنید، به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید و از تمامی امکانات بازی بهره مند شوید. با اکانت قانونی، به تمام ویژگی‌ها و به روز رسانی‌های بازی دسترسی خواهید داشت و می‌توانید با دوستان خود در سراسر جهان بازی کرده و در مسابقات آنلاین شرکت کنید.

البته یکی از مهم ترین مزیت‌های خرید اکانت قانونی FC 25 این است که در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از پشتیبانی رسمی بازی بهره مند شوید. با خرید اکانت قانونی FC25 همواره به آخرین نسخه بازی دسترسی خواهید داشت و همچنین می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از بن شدن، از بازی لذت ببرید و همچنین از توسعه دهندگان بازی حمایت کرده و به آن‌ها انگیزه می‌دهید تا بازی‌های با کیفیت تر و جذاب تری طراحی و تولید کنند.

سخن پایانی

تعداد بازی‌های PS5 بسیار زیاد است، ولی بعضی از آن‌ها جدیدتر بوده و همچنین توانسته اند شهرت و طرفداران بیشتری در بین گیمرها پیدا کنند. در این مطلب به طور کامل بهترین بازی‌های PS5 را معرفی کردیم تا بر اساس سلیقه خود بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. چنانچه قصد خرید اکانت قانونی PS5 و اکانت قانونی FC 25 را دارید می‌توانید به یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه مراجعه نمایید.

مجموعه گیم استور با تلاش فراوان و شبانه روزی سعی در ایجاد آموزش‌ها و متد روز و کارآمد و حل مشکلات متداول شما و همچنین ایجاد محصولات و اکانت‌ها با قیمت‌های کاملا قانونی و مقرون به صرفه و تسهیل در ایجاد فضایی مفید برای تمامی رده‌های سنی دارد. فروشگاه اینترنتی گیم استور مرجع خرید بازی PS4 و PS5 است؛ جهت خرید می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قالیباف ژنو را به مقصد تهران ترک کرد
پیروزی مهم کره‌جنوبی برابر عراق
بازگشت باقری به پرسپولیس بعد از ۵۰۳ روز + عکس
اعتراض دانشجویان علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد به افزایش شهریه
کارزار پیگیری آزادی محمدرضا نوری ۲۳۰۰۰۰ امضا گرفت
امکان ثبت درخواست معافیت تحصیلی در دفاتر پلیس+۱۰
محسن جوادی رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات شد
عراقچی جمعه به ترکیه می‌رود
فرار ژاپن از شکست خانگی در ضیافت گل به خودی‌ها
بلیت‌فروشی پرسپولیس ۵ میلیارد تومان بیشتر از استقلال
واکنش آموزش‌وپرورش به تمیزکردن کلاس‌ توسط مادر دانش‌آموز
تضمین‌هایی از سوی آمریکا برای کاهش تنش‌ دریافت کردیم
اردن: ممانعت از ورود دارو به غزه «جنایت جنگی» است
انواع قطعات بدنه خودرو + معرفی فروشگاه معتبر / لیست قیمت اتاق خودرو و قطعات بدنه
بهترین بازی‌های ps۵ در سال ۲۰۲۴ چیست؟
کمبود چه ویتامینی باعث پرخاشگری در کودکان می‌شود؟
بهترین شارژرهای آیفون
جامع ترین موسسه حقوقی در ایران کدام است؟
مقدار میلگرد مصرفی در فونداسیون اسکلت بتنی و فلزی چقدر است؟
۵ نکته مهم برای موفقیت در بازار بورس
سامان سرویس ، نمایندگی فروش و خدمات قهوه‌ساز در مشهد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top