تاریخ انتشار: پنجشنبه 1403/07/26 - 12:39
کد خبر: 519957

فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت قطعی

فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت قطعی

فروش جدید پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرولاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر به دنبال خودرویی با طراحی مدرن و کیفیت ساخت بی‌نظیر هستید، حالا بهترین زمان برای خرید لاماری ایما است. شرکت آرین پارس موتور در مهرماه ۱۴۰۳، در هشتمین مرحله فراخوان متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، اقدام به برگزاری فروش فوق‌العاده این خودرو کرده است. فروش جدید پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرولاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرآیند نوبت‌دهی انجام می‌شود.

این فروش تا ۲۹ مهرماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‎توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت، ثبت نام و مراحل مربوط به خرید خود را تکمیل کنند. این فروش فوق‎العاده با قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روز کاری خواهد بود.

همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت فروش لاماری به آدرس https://sales.lamari.ir ، نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند.

لاماری ایما در صدر جدول رتبه‌بندی کیفی ISQI

لاماری ایما نه تنها از لحاظ ظاهری جذاب است، بلکه به عنوان یک خودرو با کیفیت ساخت بالا طی مدت عرضه خود شناخته می‌شود. براساس گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، لاماری ایما، برای چندین دوره در صدر جدول رتبه کیفی خودروهای تولید داخل قرار گرفته است.

طراحی داخلی آن با استفاده از متریال باکیفیت، تجربه‌ای راحت و لوکس را برای شما فراهم می‌آورد. یکی از ویژگی‌های بارز لاماری ایما، بهره‌وری بالا در مصرف سوخت است. این خودرو به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های روزمره خود را کاهش دهید.

کیفیت ساخت و زیبایی خودرو باعث شده تا بین عموم جامعه خودرویی مورد پسند باشد. فروش هزاران دستگاه از این خودرو نشان از رضایت مشتریان از کیفیت و خدمات پس از فروش لاماری ایما است.

کراس اوور “لاماری ایما” به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژر GDi مجهز است که این موتور توسط شرکت میتسوبیشی ساخته‌شده است. این خودرو می‌تواند ۱۹۵ اسب بخار با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند و جعبه‌دنده اتوماتیک استفاده‌شده در آن نیز از نوع دو کلاچه ۷ سرعتِ تَر (Wet) توان پیشرانه را به چرخ‌های جلوی منتقل می‌نماید. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، ۶٫۶ لیتر در صد کیلومتر و شتاب صفر تا صد رسمی آن ۹٫۵ ثانیه است.

این محصول مجهز به استارت دکمه‌ای، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی برقی راننده ۶ حالتِ، دوربین ثبت وقایع، دوربین و حس‌گر پارک عقب، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، ترمز پارک برقی، اتو هلد، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، دسته‌دنده الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و یک پارچه با مالتی مدیا، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک با پاک‌سازی هوای کابین، کروز کنترل، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو و… است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ماجرای درگیری فیزیکی ماموران ارشاد با عوامل کنسرت یگانه
واکنش تند فاطمه مهاجرانی به بیانیه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر ایران
عفیف یا خفیف؟
رونمایی از شهاب‌سنگ ۱۰۰ کیلویی در برج آزادی تهران
دشمن روی نیمکت سه‌شیرها
کشف ابعاد نفوذ اطلاعاتی اسرائیل به حزب‌الله
دستگیری ۳ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی
حساب بازکردن اینزاگی روی طارمی
نخستین محله‌ زرتشتی‌نشین تهران کجاست؟
اهدای عبای رهبری برای همراهی با پیکر شهید نیلفروشان
در دیدار مهم عراقچی با بدر عبدالعاطی چه گذشت؟
پیکر شهید نیلفروشان در دل خاک آرام گرفت
شیوه دریافت حق کمیسیون معاملات مسکن تغییر می کند
فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت قطعی
قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید
سپاه با اسرائیل جلسه داشت؟
اعلام موضع اتحادیه اروپا درباره غزه و لبنان
حزب‌الله ۲ تانک مرکاوا را منهدم کرد
شیوه دریافت حق کمیسیون معاملات مسکن تغییر می کند
۵ اختراع مهم انسان در طول تاریخ
مهمتربن علائم خرابی گیربکس خودرو
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top