تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/28 - 10:52
کد خبر: 520062

ماجرای فرود اضطراری پرواز مشهد به تهران چه بود؟

ماجرای فرود اضطراری پرواز مشهد به تهران چه بود؟

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: دیروز جمعه پرواز مشهد- تهران دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، در بخش یکی از موتورها دچار نقص فنی شد و مجبور به بازگشت و فرود در فرودگاه بین المللی مشهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از همشهری؛ رضا عباسی نیشابوری افزود: دیروز پرواز مشهد - تهران هواپیمایی آتا، ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه مشهد، دچار نقص فنی شد و در نهایت چند دقیقه بعد از حادثه، پرواز از نیمه راه بازگشت و هواپیما به سلامت در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

آخرین وضعیت پروازهای ابطال شده ایران ایر به اروپا | ایران ایر چه تمهیداتی برای مسافران دارد؟

یکی از مسافران پرواز ذکر شده گفت: دقایقی پس از برخاستن پرواز و زمانی که هنوز هواپیما در آسمان مشهد بود، شنیده شدن صدایی از ناحیه بال که مربوط به یکی از موتورها بود، موجب ترس و اضطراب مسافران شد و مسافران همه دست به دعا برداشتند تا پرواز سقوط نکند.

وی به بد حال شدن برخی مسافران به دلیل اضطراب ناشی از حادثه هوایی ذکر شده اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه خلبان توانست هواپیما را که از ناحیه موتور آسیب دیده بود به سلامت به زمین بنشاند اما متاسفانه عدم پاسخگویی مسوولان پرواز و شرکت هواپیمایی و همچنین عدم دلجویی از مسافران، موجب ناراحتی مردم شد.

این مسافر گفت: در نهایت با هواپیمای جایگزین حوالی ساعت ۱۸ به سمت تهران پرواز کردیم.

امامی، یکی از مسافران حاضر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز گفت: عصر جمعه، منتظر پرواز به تهران بودم که در سالن پرواز گفته شد موتور یک هواپیما هنگام تیک‌آف دچار آتش سوزی شده و خلبان مجبور شده است هواپیما را با یک موتور روی باند بنشاند و این اتفاق سبب شد حال چند نفر از مسافران پرواز یاد شده بد شود.

وی ادامه داد: این فرود اضطراری سبب ترافیک در باند فرودگاه مشهد شد و بعضی از پروازها به صورت سلسله‌ وار با تاخیر انجام شدند و اعلام شد یکی دیگر از هواپیماها به دلیل توقف زیاد روی باند باید دوباره سوختگیری کند و یکی دیگر از پروازها به تهران با تاخیر سه ساعته انجام شد.

امامی گفت: مسافران پروازی که من نیز قرار بود با آنها پرواز کنم به شدت به تاخیرها اعتراض کردند و از آنجایی که مرتضی محمودی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در همین پرواز بود وی پیگیر تاخیرها شد و در نهایت این پرواز با بیش از سه ساعت تاخیر انجام شد.

پاسخ روابط عمومی فرودگاه خراسان رضوی

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی به مهر گفت: پرواز مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت. حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
ذره‌بین روی موسیمانه، از قهرمانی تا اخراج؛ قاتل مجیدی و ویلموتس، مغلوبِ قایدی
استیناف، اعتراض پرسپولیس و ذوب‌آهن را رد کرد
جنایت هولناک پس از مرگ برادر دوقلو
عبدی سرمربی تیم جوانان پرسپولیس شد
نکونام شوکه شد و خبر را تکذیب کردید!
دلیل غیبت وحید شمسایی در جلسه کمیته فوتسال
روش کاشت دانه عناب در گلدان [۷ مرحله گام به گام]
پرسپولیس به دنبال شکایت خارجی‌ها به فیفا!
وزیر نیرو به چین سفر می‌کند
بازار طلا در انتخابات آمریکا داغ شد
مقایسه محلول تقویت مژه سریتا و اکسیلیا (کدوم بهتره؟)
۲۰۰۰ واحد نهضت مسکن تا بهمن‌ماه‌ تحویل داده می‌شود
با علائم دیابت در انواع دیابت آشنا شوید؟
مخبر: تحولات علمی و فناوری شیوه‌های حکمرانی را تغییر خواهد داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top