تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/28 - 10:52
کد خبر: 520062

ماجرای فرود اضطراری پرواز مشهد به تهران چه بود؟

ماجرای فرود اضطراری پرواز مشهد به تهران چه بود؟

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: دیروز جمعه پرواز مشهد- تهران دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه، در بخش یکی از موتورها دچار نقص فنی شد و مجبور به بازگشت و فرود در فرودگاه بین المللی مشهد شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از همشهری؛ رضا عباسی نیشابوری افزود: دیروز پرواز مشهد - تهران هواپیمایی آتا، ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه، دقایقی پس از برخاستن از باند فرودگاه مشهد، دچار نقص فنی شد و در نهایت چند دقیقه بعد از حادثه، پرواز از نیمه راه بازگشت و هواپیما به سلامت در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

آخرین وضعیت پروازهای ابطال شده ایران ایر به اروپا | ایران ایر چه تمهیداتی برای مسافران دارد؟

یکی از مسافران پرواز ذکر شده گفت: دقایقی پس از برخاستن پرواز و زمانی که هنوز هواپیما در آسمان مشهد بود، شنیده شدن صدایی از ناحیه بال که مربوط به یکی از موتورها بود، موجب ترس و اضطراب مسافران شد و مسافران همه دست به دعا برداشتند تا پرواز سقوط نکند.

وی به بد حال شدن برخی مسافران به دلیل اضطراب ناشی از حادثه هوایی ذکر شده اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه خلبان توانست هواپیما را که از ناحیه موتور آسیب دیده بود به سلامت به زمین بنشاند اما متاسفانه عدم پاسخگویی مسوولان پرواز و شرکت هواپیمایی و همچنین عدم دلجویی از مسافران، موجب ناراحتی مردم شد.

این مسافر گفت: در نهایت با هواپیمای جایگزین حوالی ساعت ۱۸ به سمت تهران پرواز کردیم.

امامی، یکی از مسافران حاضر در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز گفت: عصر جمعه، منتظر پرواز به تهران بودم که در سالن پرواز گفته شد موتور یک هواپیما هنگام تیک‌آف دچار آتش سوزی شده و خلبان مجبور شده است هواپیما را با یک موتور روی باند بنشاند و این اتفاق سبب شد حال چند نفر از مسافران پرواز یاد شده بد شود.

وی ادامه داد: این فرود اضطراری سبب ترافیک در باند فرودگاه مشهد شد و بعضی از پروازها به صورت سلسله‌ وار با تاخیر انجام شدند و اعلام شد یکی دیگر از هواپیماها به دلیل توقف زیاد روی باند باید دوباره سوختگیری کند و یکی دیگر از پروازها به تهران با تاخیر سه ساعته انجام شد.

امامی گفت: مسافران پروازی که من نیز قرار بود با آنها پرواز کنم به شدت به تاخیرها اعتراض کردند و از آنجایی که مرتضی محمودی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در همین پرواز بود وی پیگیر تاخیرها شد و در نهایت این پرواز با بیش از سه ساعت تاخیر انجام شد.

پاسخ روابط عمومی فرودگاه خراسان رضوی

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی به مهر گفت: پرواز مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت. حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بخشنامه جدید بانک مرکزی درباره نحوه پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری
حکایت هیئت دو نفره‌ای که در سنگلج پا گرفت
آستین: اوکراین به‌ جای موشک دوربرد از پهپاد استفاده کند
دستگیری عامل شهادت سرباز رئوفیان در زاهدان
فرصتی برای تحول
جدیدترین تصاویر از پرواز پهپاد حزب‌الله به‌ سمت محل اقامت نتانیاهو
طرح نمایندگان در زمینه برنامه هسته‌ای تقدیم مجلس شد
واکنش طالبان به شهادت یحیی السنوار
کاهش ۷۳۰ کیلومتری تردد شهروندان با ساخت ۹۸ تقاطع
تصویری از حضور شهید «یحیی السنوار» در دیدار با رهبر انقلاب
کلاهبرداری از ۱۳۲ نفر در تهران ؛‌ پرونده ۱۳ متهم دارد
مصوبه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
آغاز فروش بلیت قطار مسافری آبان
نرخ سود بین بانکی دوباره اوج گرفت +جدول
چه تصاویری ابوابراهیم!
زمان برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس مشخص شد
شورای نگهبان با ۲ برابر شدن سقف معافیت مالیاتی موافقت خواهد کرد؟
چرا سلطان عمان شخصاً به پزشکیان زنگ زد؟
آیا همتی مقابل روند کاهش نرخ تورم می‌ایستد؟
واکنش شدید تهران به ادعاهای شورای اروپا علیه ایران
پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top