تاریخ انتشار: شنبه 1403/07/28 - 13:33
کد خبر: 520095

کمر به نابودی استقلال بسته‌اند

کمر به نابودی استقلال بسته‌اند

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به وضعیت این تیم گفت: اکنون همه چیز به هم ریخته است و کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. یک مدیر را گذاشته‌اند و فکر می‌کنند که چون در صبا باتری بوده اینجا هم می‌تواند باشد. متاسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر دیروز (جمعه) در ورزشگاه شهر قدس به مصاف ذوب آهن رفت که با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد. بلافاصله پس از این بازی سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت معرفی شد.

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست این تیم در خانه گفت: اصلا سابقه نداشته و اگر در گذشته اتفاق افتاده بود تکرار نشده بود. مدیریت باشگاه و هلدینگ ضعیف عمل می‌کنند و آقای شهریاری (رئیس هیات مدیره) فکر می‌کند چون در صبا باتری بوده اینجا همه کاره است. او خیلی غد و پر مدعا است. استقلال را دارند نابود می‌کنند.

او درباره وضعیت باشگاه استقلال اظهار کرد: اکنون همه چیز به هم ریخته است و کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. قبلا هم با مدیرانی که معرفی می‌کردند، تیم هیات مدیره نداشت و مدیر عامل انتخاب می‌کردند.

هلدینگ پنج شرکت دارد که این‌ها دوست ندارند تیم‌داری کنند ولی پرسپولیس را به بانک‌ها داده‌اند که خوب کار می‌کنند و آن‌ها را تغذیه می‌کند. اما در استقلال یک مدیر گذاشته‌اند و فکر می‌کنند که چون در صبا باتری بوده اینجا هم می‌تواند باشد. متاسفانه استقلال را دارند نابود می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ارزیابی از وضعیت آکادمی این تیم گفت: شرایط آکادمی افتضاح است و حرف آن را هم نمی‌شود زد. قبل از این خوب کار می‌کردند.

علی جباری درباره معرفی مربی جدید استقلال بیان کرد: من او (موسیمانه) را نمی‌شناسم، مگر آفریقا تاکنون در دنیا مربی داشته است؟ من که چیزی نشنیده‌ام. در قهوه‌خانه نشستند و با او قرارداد بستند. هر کسی را که آوردند متاسفانه بیکار بوده است. آن کسی هم که خوب بوده، نگذاشتند تا کار کند. اینجوری که نمی‌شود تیم درست کرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
تتلو و رفتارهای عجیب‌اش تا پیش از دستگیری
کاهش ۴۳ تومانی نرخ یورو در مرکز مبادله ایران
ذره‌بین روی موسیمانه، از قهرمانی تا اخراج؛ قاتل مجیدی و ویلموتس، مغلوبِ قایدی
استیناف، اعتراض پرسپولیس و ذوب‌آهن را رد کرد
جنایت هولناک پس از مرگ برادر دوقلو
عبدی سرمربی تیم جوانان پرسپولیس شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top