تاریخ انتشار: یکشنبه 1403/07/29 - 14:49
کد خبر: 520262

دیدار نابغه تنیس روی میز ایران با مشاور رهبرانقلاب

دیدار نابغه تنیس روی میز ایران با مشاور رهبرانقلاب

بنیامین فرجی نوجوان ۱۴ ساله تنیس روی میز ایران با محمد مخبر مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب دیدار کرد دکتر مخبر: باید شرایطی فراهم کنیم که بنیامین اولین مدال آور تنیس روی میز در المپیک بعدی باشد

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  به نقل جهان نیوز؛ فدراسیون تنیس روی میز؛ بنیامین فرجی نوجوان نابغه تنیس روی میز ایران امروز همزمان با هفته تربیت بدنی، با حضور در دفتر مشاور و دستیار رهبرانقلاب با وی دیدار و گفتگو کرد.

این نوجوان ۱۴ ساله که برای اولین بار به عنوان عضو تیم بزرگسالان ایران، قهرمان المپیک را شکست داد، در این دیدار شرحی از مسابقات اخیر خود در رویدادهای بزرگ جهانی و بین‌المللی ارائه داد.

دکتر محمد مخبر با ابراز خوشحالی از موفقیت های ارزشمند نوجوانان و جوانان ایرانی در عرصه های بین المللی، این اتفاق اخیر را منحصربفرد و بی نظیر خواند و نشانه ای بر نبوغ و استعداد جوانان ایرانی در عرصه های ورزشی دانست.

وی استعدادیابی، پرورش و پشتیبانی از نیروهای نخبه در همه زمینه ها را موضوعی مهم خواند که باید بیشتر در کشور مورد توجه قرار گیرد و این ماموریت بزرگی است که در صورت موفقیت در آن می‌توان آینده باشکوه ایران اسلامی را تضمین کرد و پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشور خواست با برنامه ای مدون و علمی شرایطی را فراهم کنند که این نابغه تنیس روی میز ایرانی بتواند در المپیک بعدی برای نخستین بار مدال آور این رشته ورزشی برای ایران باشد.

در این دیدار که قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور و خلیلی نیا عضو هیات رئیسه فدراسیون و مشاور رییس کنفدراسیون آسیا و رضا فرجی پدر این نوجوان قهرمان کشور نیز حضور داشتند، رئیس فدراسیون گزارشی از پشتیبانی هشت ساله از این نابغه تنیس و نحوه آماده سازی او برای مسابقات جهانی و برنامه های تدوین شده برای آینده او ارائه داد.

همچنین بنیامین فرجی در این دیدار پیراهن قهرمانی خود را به دکتر مخبر اهدا کرد.

گفتنی است بنیامین فرجی در چهارده سالگی به عنوان کوچکترین عضو تیم بزرگسالان تنیس روی میز ایران قهرمان کشور شد و در ماه گذشته توانست با شکست وانگ چوکین، نفر اول رنکینگ جهان و قهرمان المپیک پاریس از چین شگفتی ساز جهان شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خبر خوش سازمان اداری و استخدامی کشور برای بازنشستگان
بقائی: رژیم صهیونسیتی به دنبال اضمحلال هویت ملت فلسطین و اماکن مقدس این سرزمین است
وقتی صهیونیست‌ها حتی از محل شهادت «السنوار» هم می‌ترسند
نسخه تصویری تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» +فیلم
بررسی دوباره اصلاح لایحه تعطیلی روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی
اعلام آمادگی فراجا برای اجرای قانون حجاب
یک اثر هنری
وام‌های جیب به جیب
انحراف در اقتصاد
مراسم سومین روز شهادت سردار شهید نیلفروشان +عکس
فقدان «قهرمان غزه» خللی در عزم مقاومت به وجود نمی آورد
نکوداشت آیت‌الله مهدوی‌کنی (ره) +عکس
اقدام متفاوت یک شهروند تهرانی در حمایت از لبنان
تصویری متفاوت از نادر سلیمانی در سریال «رویای نیمه شب»
عالیشاه: قهرمانی دور از دسترس نیست
خبر مهم برای بازنشستگان مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان
اهدای سرویس طلا به لبنان توسط زن تبریزی
این خودروها مشمول مالیات شدند
شلیک ۱۷۵ موشک از لبنان
احضار سفیر مجارستان به وزارت امور خارجه
ارائه گزارش رئیس دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top