تاریخ انتشار: 09 بهمن 1388 - 00:00:00
کد خبر: 5224

میرحسین به دلیل مطالب چاپ نشده از ما شکایت کرده!

سید‌ نظام موسوی ، با اشاره به نوع ادبیات و حرکات اغتشاشگران پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آنها قصد داشتند تا از جهت استبداد، اختناق و دیکتاتوری،‌ نظام جمهوری اسلامی را به رژیم شاه شباهت داده و فرآیندشان را به حرکتی انقلابی تشبیه کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایرن»به نقل از فارس، سید نظام الدین موسوی با بیان اینکه جمهوری اسلامی هیچ هراسی از نقد و انتقاد ندارد، گفت: بسیاری از اصلاح طلبان بر این باورند که اصلاحات جریانی بود که نظام آنها را پذیرفته بود؛ اما نوع برخورد موسوی و ائتلاف وی با این جریان موجب شده است که ظرفیت اصلاح طلبان سوزانده شود.

وی ادامه داد: با استناد به جزوه محمد‌ رضا تاجیک، مشاور اصلی میرحسین موسوی، آنها خواستند با نمادهای مذهبی، جوانان و حتی روحانیون را به صحنه آورده و یک شبکه اجتماعی وسیعی را ساماندهی کنند.

مدیر مسئول روزنامه جوان خاطرنشان کرد: در جریان فتنه، به تقلید از دوره‌ قبل از انقلاب که بیانات امام خمینی (ره) در قالب نوار و اعلامیه به مردم ارائه می‌شد، سران فتنه نیز از طریق بلوتوث و سایت‌ها، صحبت‌های خود را ارائه دادند.

این فعال سیاسی به ماهیت جریان انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مبنا و محتوای انقلاب اسلامی، مبتنی بر هویت دینی 1400 ساله است و رهبریت و مرجعیت دینی نیز در مبارزات انقلاب اسلامی حضور داشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی فراگیر بود و روند گسترده‌ای در مساجد و روحانیت داشت به طوری که قدرت‌های جهانی تا لحظه آخر، مقابل آن ایستاده اند اما روند تحرکات بعد از انتخابات و فضایی که در این ایام مشاهده شد، کاملاً با ماهیت انقلاب اسلامی متفاوت است.

وی تاکید کرد: جریان فتنه اخیر یک رهبریت جامع دینی نداشت و کسانی که بعد از انتخابات مدعی رهبری شدند، ظرفیت و هویت آن جایگاه را نداشتند؛ ضمن اینکه کسانی که در خارج از کشور دستوراتی را صادر می‌کردند، صراحتاً مبانی دینی را نفی کردند که این خط با هویت انقلاب کاملاً متعارض است.

موسوی با بیان اینکه حامیان انقلاب اسلامی از طبقه محروم جامعه بودند، تاکید کرد: در جریان بعد از انتخابات فقط روی طیف متوسط به بالا و برخی از نخبگان سیاسی، اجتماعی و هنری سرمایه‌گذاری کرده بودند، در نتیجه این جریان، فراگیری انقلاب را پیدا نکرد.

این فعال سیاسی در ادامه افزود: مسیر این جریان پیش از اینکه به جریان انقلاب شبیه باشد، به جریان منافقان شباهت داشت و تکنیک‌ها و پایان آن هم روند منافقانه بود.

مدیر مسئول روزنامه جوان حادثه عاشورای امسال را با حادثه هفتم تیر سال 60 مقایسه کرد و اظهار داشت: منافقان در روز عاشورا حرکتی را انجام دادند که غیر از مسیر اسلام و دین بود و در نهایت حماسه 9 دی این جریان را مثل طوفان با خود بُرد و مردم متوجه شدند که مبنای جریان فتنه از سوی چه کسانی است.

موسوی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هیچ هراسی از نقد و انتقاد ندارد، خاطر نشان کرد: بسیاری از افرادی که در درون جریان اصلاحات منتقد میرحسین موسوی هستند، بر این باورند که اصلاحات جریانی بود که نظام آنها را پذیرفته بود و با نظام تعامل و ارتباط داشتند؛ اما نوع برخورد موسوی و ائتلاف وی با این جریان موجب شده است که ظرفیت‌ اصلاح طلبان سوزانده شود.

مدیرمسئول روزنامه جوان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی خود مبنی بر اینکه صندوق رأی برای جلوگیری از لشکر‌کشی خیابانی گذاشته شده است، افزود: موسوی با رأی 13 میلیونی می‌توانست توفیق پیدا کند و در انتخابات شورای شهر شرکت کند در نتیجه وی با توهم و خود بزرگ‌بینی، جریان اصلاحات را از بین برد.

وی با اشاره به شکایت موسوی از روزنامه جوان گفت: میر حسین به دلیل مطالبی که هرگز در این روزنامه منتشر نشده شکایت کرده در حالی که ما در روزنامه خودمان هرگز مطلبی که وی ادعا کرده منتشر نکرده‌ایم و به همین دلیل روزنامه جوان نیز به جرم افترا، از موسوی شکایت خواهد کرد و ما با مستندات کافی آمادگی حضور در دادگاه هستیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top