به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یادداشت از کمال لطفی/// سالها بارها ما را به پیروزی وعده داد
به نصرت الهی در صورت ثابتقدم بودن در مسیر جهاد فی سبیلالله؛ این ماههای آخر وعدههای او رنگ و بوی دیگری گرفته بود.
از وعده تاریخی خداوند متعال پیروزی را برای ملت ایران تضمین کرده است تا نقل آن جمله سراسر عزت و پایمردی و وفای به عهد با سالار شهیدان که آیتالله العظمی شهید سیدعلی حسینی خامنهای در آخرین سخنرانی خود در حافظهی این ملت ثبت کرد که مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمیکند.
اما ما شرمندهایم که خون مطهر نوادهی مقدس رسول خدا بر زمین ریخته شد تا خط بطلانی بکشد بر خیلی تصورات ما و عیان و برملا کردن ایمان سست ما به وعدههای این وَلیّ خاص خدا.
خیلی از ما قبل از شروع جنگ هم عملا جنگ را از پیش باخته میدیدیم و اشتباه هم شاید نمیگفتیم، روی کاغذ ناوشکن ها بودند و صدها جنگنده بود و تاد و پاتریوت و دفاع لیزری و سیادت هوایی دشمن و اشراف و نفوذ احتمال حذف آقا و...
اما خدا به برکت خون مطهر امام شهید انقلاب و مجاهدت رزمندگان گمنام و همین فرماندهانی که بعضاً قبولشان هم نداریم، چنان ورق را برگردانده که دشما رسما برای آتشبس به التماس افتاده است.
طرف ملت مظلوم اما مقتدر ایران آمریکاست، رژیم صهیونیستی است و هر دو مجهز به بمب اتمی؛ طرف ملت ایران ناتو هست؛ شورای همکاری خلیج فارس هست.
اما در ده روز تمام آنچه که آمریکا ظرف ۵۰ سال ساخته بود به آتش کشیدیم، او را بیحیثیت کردیم، تا حالا اینجور سیلی نخورده بود.
کشورهای پر زرق و برق و صاحب برجهای بلند و شوکت پادشاهی اما از درون پوشالی اطراف خلیج فارس را تبدیل به سرویس بهداشتی کردیم، تنگه هرمز را بستیم و براساس فرمان امام سوم انقلاب همچنان آن را مسدود نگه خواهیم داشت، سرزمینهای اشغالی را شخم زدیم و...
شرق و غرب عالم اعتراف کردند که ایران پیروز این جنگ بود و معادلات منطقه قطعا تغییر کرد به نفع ایران و مقاومت.
یک نکته دیگر هم که در این جهاد مقدس عیان شد این بود که همه ما که به ساختار اداری و بروکراسی داخلی خیلی نقد داریم و بعضا فحش و بد و بیراه روانه آن میکنیم اعم از دولت، نهادها، سازمانها و...، به چشم دیدیم که در این دو هفته هیچکس فرار نکرده، ساختار پابرجا مانده و ماموریتها و خدمات و کارها را به پیش ببرد.
این خیلی فاکتور مهمی اسا و کمتر به آن توجه شده زیرا اگر هر جای دنیا بود الان کل سیستم خوابیده بود و نصف مدیران پنهان و نصف دیگر هم فرار کرده بودند.
آری! این جهاد مقدس تبلور و تجلی مردمشناسی دقیق و برآمده از واقعیت ملت ایران بود که امام شهید ما بارها فرمود دشمنان ملت ایران را نشناختهاند!
انشاءالله زنده باشیم ببینیم روزی را که وعده حتمی امام شهید ما هم محقق میشود که فرمودند خداوند متعال پیروزی ملت ایران رو تضمین کرده است.



