تاریخ انتشار: پنجشنبه 1348/10/11 - 03:30
کد خبر: 5622

آقای غفاری!یوزی در پایگاه بسیج چه می کرد؟

یک منبع آگاه در گفت و گو با اشاره به ادعای هادی غفاری از حامیان موسوی و کروبی مبنی بر این که انبار تسلیحات کشف شده از وی ، متعلق به بسیج مسجد الهادی بوده است ، گفت: آقای غفاری ظاهرا" فراموش کرده اند که میلیون ها ایرانی عضو بسیج بوده و با فعالیت ها و امکانات پایگاه های بسیج آشنایی دارند ، وگرنه هیچ گاه چنین ادعایی را مطرح نمی کرد.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، ادعای هادی غفاری مبنی بر تعلق انبار اسلحه کشف شده از وی به بسیج ، فرار به جلو و برای شانه خالی کردن از پاسخگویی در این زمینه است.

وی افزود: کدام آدم عاقل و مطلعی می پذیرد که در یک پایگاه بسیج با فعالیت های مختلف و مکان محدود که در سال 1373 – یعنی 17 سال قبل تعطیل شده ، نزدیک به 150 قبضه سلاح و مقادیر زیادی فشنگ وجود داشته و بعد از تعطیلی آن در محل باقی مانده باشند؟

این منبع مطلع تصریح کرد: سلاح های کشف شده از انبار هادی غفاری شامل «قناسه» ، «یوزی» ، «ژ-3» و «کلت» است که این سلاح ها هیچ گاه اسلحه سازمانی در بسیج نبوده است. همچنین سلاح های کلاشینکف موجود در انبار نیز آکبند و نو بوده که طبیعتا" نمی توانسته متعلق به یک واحد فعال باشد.

وی همچنین با اشاره به این نکته که مکان پایگاه بسیج مسجد الهادی- که سال 73 تعطیل شده – ارتباطی با انبار محل کشف سلاح ها نداشته است ، افزود: کسانی که با نحوه انبار گردانی ، تغییر و تحول و جابجایی امکانات و وسایل – بویژه اسلحه – در سازمان ها و نهادها آشنایی دارند به خوبی می دانند که واحدهای نظارتی و حفاظتی چه حساسیتی در این زمینه به خرج می دهند. زمانی که مفقود شدن حتی یک قبضه اسلحه حساسیت های زیادی را در یک سازمان ایجاد می کند چگونه ممکن است بعد از تعطیلی یک پایگاه بسیج ، نزدیک به 150 اسلحه و تعداد زیادی فشنگ از قلم بیفتد و در انبار جا بماند و تا 17 سال بعد هیچ کس از این موضوع اطلاع پیدا نکند؟

این منبع آگاه در عین حال تاکید کرد: حتی اگر بر فرض محال دریک پایگاه بسیج (نه پادگان!) تعداد 150 اسلحه وجود می داشت ، وجود اسلحه در اختیار بسیج با توجه به ماموریت های مختلف آن ، عرفا" و قانونا" معارضی نداشت و موجب تعجب و حیرت کسی نمی شد اما این که آقای غفاری برای شانه خالی کردن از مسئولیت هایی که به واسطه کشف این انبار اسلحه متوجه اوست ، فرافکنی کرده است نوعی تاکتیک فرار به جلوست و او باید برای ادعاهای خود استدلال های محکمه پسند ارائه کند که با توجه به موارد پیش گفته بعید است چنین استدلال های نزد وی وجود داشته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
دانشگاه‌های آمریکا بوی فلسطین گرفت +عکس
قول عجیب شهید سیدمهدی جلادتی +فیلم
ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
زلفی‌گل: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
خبر جدید وزیر صمت درباره واردات خودرو
فرآیند برنامه ریزی طرح محور در چشم انداز امید بخش آموزش و پرورش
چرا نوعثمانی‌های ترک از فلسطین حمایت می‌کنند؟
مهدی طارمی به اینتر پیوست
وعده یحیی گل محمدی به تبریزی‌ها
سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری
وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
چیزهایی که باید والدین کنکوری‌ها این روزها بدانند
مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟
حمله بلاروس به اوکراین؟
یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد
سرمربی سپاهان چگونه مسلمان شد؟
سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top