تاریخ انتشار: پنجشنبه 1348/10/11 - 03:30
کد خبر: 6126

فاتح تریم جانشین احتمالی قطبی

در این زمان سرمربی تیم‌ملی در کشور هلند به‌سر می‌برد و وقتی به ایران بازگشت، شنید کنوپ قراردادش را با فدراسیون فوتبال فسخ کرده است! جالب اینکه کنوپ در مصاحبه با سایت فدراسیون دلیل ترک فوتبال ایران را دوری از خانواده‌اش عنوان کرد اما او به تازگی در قطر مشغول به کار شده است!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، افشین قطبی مدت زیادی است سکوت اختیار کرده و درخصوص هیچ موضوعی اظهارنظر نمی‌کند. این سکوت از زمانی آغاز شد که یکی از دستیاران هلندی او (ابه کنوپ) را خیلی محترمانه از کار برکنار کردند بدون اینکه خود قطبی خبر داشته باشد.

قطبی بعد از باخبر شدن از برکناری دستیارش حسابی شوکه شد اما خوب فهمید خیلی نمی‌تواند روی قول و قرارهای این فدراسیون حساب کند. سرمربی تیم‌ملی با وجود این دلخوری به هیچ عنوان قضیه رخ داده را رسانه‌ای نکرد.

در شرایط فعلی خبر می‌رسد جایگاه پیم بیوتر هم در تیم‌ملی خیلی محکم نیست و بعد از فاش شدن گذشته او هر لحظه ممکن است این مربی هلندی نیز به سرنوشت هموطن خود دچار شود.

این مسئله نشان می‌دهد نباید به تداوم حضور افشین قطبی در رأس کادرفنی تیم‌ملی هم خیلی امیدوار بود. موردی که خود قطبی هم به خوبی به آن پی برده و نسبت به آینده خود در تیم‌ملی و حمایت فدراسیون تردید دارد. حتی از فدراسیون خبر می‌رسد واسطه‌های زیادی در تماس با علی کفاشیان و مهدی تاج چند گزینه خارجی را معرفی کرده‌اند که فاتح‌تریم یکی از آنهاست. بدون شک در صورت برکناری قطبی، یک مربی خارجی نامدار جانشین او خواهد شد اما مشخص نیست این اتفاق چه موقع رخ خواهد داد. مسئولان فدراسیون به این فکر می‌کنند دو، سه ماه مانده به جام ملت‌ها یک مربی بزرگ خارجی جذب کنند تا مجبور نباشند در 7، 8 ماه آینده به او حقوق دهند.

تا آن موقع هم تیم‌ملی چند بازی دوستانه انجام داده و نتایج آنها می‌تواند بهانه خوبی برای برکناری محترمانه سرمربی تیم‌ملی باشد. یک احتمال دیگر اینکه شاید فدراسیون و قطبی بعد از بازی با تایلند بر سر انتخاب دستیار ایرانی به مشکل بر بخورند و این دلیل باعث جدایی سرمربی شود. به هر حال باید منتظر نشست و دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. موضوع قابل اشاره دیگر اینکه در بین اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هستند افرادی که به شدت با ادامه حضور قطبی در تیم‌ملی مخالفند و برای برکناری او از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مقابل این تلاش شاید رئیس فدراسیون هم نتواند مقاومت کند و شاید برخلاف میل باطنی‌اش رأی به برکناری سرمربی تیم‌ملی دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top