تاریخ انتشار: 25 شهریور 1391 - 17:50:23
کد خبر: 61662

سیدمهدی موسوی چه کسی است؟

خود وی در مصاحبه با یک روزنامه می گوید: "چند تا کتاب چاپ کرده ام که نصفشان بدون مجوز بوده و نصفشان هم توقیف شده اند یا اجازه ی چاپ مجدد ندارند"!

خبرنامه دانشجویان ایران: افشاگری باشگاه خبرنگاران در خصوص دست‌های پشت پرده حمایت کننده از شاهین نجفی ،خواننده مرتد و هتاک به مقدسات دینی، که چهره مهره‌های نقاب زده داخلی جریان ضددین را رسوا ساخت با عکس العمل شتابزده این عناصر مواجه شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی موسوی از مهره های اصلی حمایت کننده شعری خواننده هتاک در صفحه فیس بوکش با توهین و افتراء به باشگاه خبرنگاران، خبر منسوب به خودش را که به صورت اختصار نیز آمده بود کاملا کذب خواند.

مهدی موسوی چه کسی است؟

مهدی موسوی چه کسی است؟

البته وی به دلیل آنکه خود می دانست ممکن است کامنت ها و مطالب نوشته شده در صفحه فیس بوکش او را رسوا کند، سعی کرد با پاک کردن مطالب کاربران که مستندات کارهایش با شاهین نجفی را در پاسخ به مشارکت او در آلبوم جدید خواننده مرتد ارائه کرده بودند خود را مبرا جلوه دهد.

وی گویا در آخرین مطلبش اعلام کرده می خواهد به خارج از ایران سفر کند!

شاهین نجفی خواننده مرتد اسامی چند تن از اعضای حلقه فعال در ایران را که در تولید آخرین آلبومش به او کمک کرده بودند بر روی جلد آلبوم ذکر کرده است.

مهدی موسوی چه کسی است؟

بر اساس وبگردی های خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران و بنابر قضاوت کاربران اینترنتی و نه قضاوت خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این آلبوم علاوه بر بی احترامی به ساحت مقدس امام معصوم(ع) در دیگر آهنگ‌ها به رذایل اخلاقی دیگرنیز پرداخته شده است و ادبیات به کار برده شده در اشعار این اثر مستهجن از سخیف ترین نوع ادبی و با استفاده از ناسزاهای رکیک شکل گرفته است.

مهدی موسوی چه کسی است؟

حلقه به اصطلاح ادبی شاهین نجفی خود را در فضای مجازی با عنوان گروه "ما شرّیم" معرفی می کند. این حلقه ضدفرهنگی سعی می‌کند با حمایت ناتوی فرهنگی غرب و با وجود طرح شکایت دستگاه قضایی از خواننده مرتد و محکومیت اجتماعی توسط ایرانیان مسلمان از او حمایت کند و در این راه با تشکیل کمپین‌هایی در شبکه‌های به اصطلاح اجتماعی اثر موهن خواننده مرتد را تبلیغ می‌کند.

مهدی موسوی چه کسی است؟

مهدی موسوی چه کسی است؟

خبرنگار وبگردی در ادامه به نتایج دیگری از اقدامات حلقه ضد دین برخورد از جمله اینکه"مهدی موسوی" به همراه "فاطمه اختصاری" که خود را شاگرد" موسوی" می داند، حلقه ای را در بین اهالی علاقمند به شعر(البته به اصطلاح شعر) مدیریت می کنند که در شبکه های اجتماعی فیلتر شده به تبلیغ بی بند و باری جنسی و انحرافات اخلاقی و تولید اشعار سیاسی در حمایت از فتنه 88 مشغولند.

این حلقه در بیرون فضای مجازی با حضور در کافی شاپ های شهرتهران و برگزاری میهمانی های مختلط در شهرهای دیگر برای اقدامات خبیثانه خود برنامه ریزی می کنند. همه میهمانی های مختلط آنها بدون رعایت مسایل اخلاقی صورت می پذیرد که تصاویر آن برای جذب نیروهای بیشتر برای گروه " ما شرّیم " در شبکه های اجتماعی نیز منتشر می شود.

مهدی موسوی چه کسی است؟

مهدی موسوی چه کسی است؟

مهدی موسوی چه کسی است؟

"مهدی موسوی" که تخصصش داروسازی است نقش پدر خوانده این حلقه را برعهده دارد. وی خود را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می داند. وبلاگ او از وبلاگهای فعال در پرشین بلاگ و بلاگفا بوده است. او بعد از شکست فتنه 88 و در حمایت از جریان اعتراضی ضد نظام وبلاگش را بست؛ اما بعد از شش ماه دوباره به نوشتن پرداخت.

مهدی موسوی چه کسی است؟

بسیاری از کتاب‌های او توسط وزارت ارشاد برای چاپ در ایران نامناسب تشخیص داده شده و ممنوع می‌باشند. او هم‌چنین در زمینه‌های نقد، داستان و سینما هم به فعالیت مشغول است.

خود وی در مصاحبه با یک روزنامه می گوید: "چند تا کتاب چاپ کرده ام که نصفشان بدون مجوز بوده و نصفشان هم توقیف شده اند یا اجازه ی چاپ مجدد ندارند"!

پدرخوانده حلقه " ما شریم " با ارائه سه کتاب در نمایشگاه کتاب امسال و سفر به شهرهای مختلف ایران نظیر کرج ، تهران، شاهرود، مشهد و ... به منظور گسترش حلقه ابتذال به ایجاد کارگاه‌های شعر و داستان در این شهرها مشغول بوده و متاسفانه هنوز فعالیت های ضد دینی و فرهنگی او در کنار تبلیغات منفی او علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

در کنار این اقدامات موسوی کارگاهی را نیز با عنوان کارگاه مجازی آنلاین برای جذب نیرو فعال کرده است.

از دیگر فعالیت های او حضور در نشست ها و شعرخوانی در دانشگاههای داخل کشور است.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از وبلاگ "موسوی"، او از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول است. در آخرین آلبوم خواننده مرتد سه اثر از وی دیده می شود که از آنها میتوان بعنوان سخیف ترین و مستهجن ترین ترانه های فارسی نام برد. ترانه هایی که با تولید کلیپ برای آنها و انتشار در فضای مجازی، رفتارهای جنسی غیرمتعارف ، همجنس بازی ، مصرف مشروبات الکلی ، بی بند و باری و رذائل اخلاقی دیگر تبلیغ می شود.

وی با اظهار برادری با خواننده مرتد و در تأیید و تبلیغ اثر مبتذلش می گوید : " خبر خوب این روزها انتشار آلبوم خواننده ی محبوب «شاهین نجـفی» است. باعث خوشحالی و مسرّت است که لطف برادر عزیزم شامل من هم شده و سه شعر از من را در این آلبوم قرار داده است. از دور، دست همه ی آنهایی را که با همکاری در به وجود آوردن این آلبوم، بهترین لحظات این روزهایم را ساختند می بوسم و می گویم: متشکرم! "

پدر خوانده گروه "ما شریم"با اظهار تاثر از عدم حضور شاهین نجفی در عکس های دسته جمعی شان در یکی از کافی شاپ های تهران آرزو می کند که روزی وی را در تهران در آغوش بکشد!

مهدی موسوی چه کسی است؟

"موسوی" همچنین هر ساله در روز منحوس تولد خواننده مرتد شعری را برای او سروده و تقدیم به برادر عزیز مرتدش می‌کند! که همه گی برگرفته از اجراهای سخیف خواننده مرتد است.

مهدی موسوی چه کسی است؟

وی همچنین با بوسیدن دست طراح جلد اثر بی شرمانه خواننده مرتد به اعتقاد دینی ایرانیان که با اکانت گروهی "رضا احمدی پیج" فعالیت می کند از به روز بودن صفحات مستهجنش در فیس بوک اظهار خوشحالی و تشکر می کند!

هشدار جدی باشگاه خبرنگاران به مسئولین و فعالان فرهنگی کشور اینکه، این حلقه اجتماعی پس از افشای اولیه باشگاه خبرنگاران در خصوص فعالیت شان در یکی از اماکن زیر مجموعه یکی از مراکز فرهنگی تهران، به فعالیت در شهرستانها روی آورده است به طوریکه پدرخوانده گروه "ما شریم" در سایتش اعلام کرده است که نا امید نشده و با سفر به یکی از شهرستانها به عضو گیری برای این حلقه ادامه خواهد داد!

وی حتی برخی از اشعارش که محتوای سخیف در خصوص ارتباطات غیر اخلاقی را دارد کما فی السابق در سایت های داخلی و اختصاصی به انتشار می رساند!

مهدی موسوی چه کسی است؟

باشگاه خبرنگاران براساس رسالت اطلاع رسانی وآگاهی سازی جریانهای نفوذی سازمان ناتوی فرهنگی غرب که با نیت خناسانه قصد تخریب پایه های اعتقادی مردم مسلمان کشورمان را دارند در ادامه اسناد و تصاویر به اثبات رساننده خبرش را به انتشار می رساند. امید که مسئولان و متولیان امر زین پس با هوشیاری بیشتر بر این جریانات نفوذی نظارت داشته و برخورد لازم را صورت دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top