تاریخ انتشار: 23 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 657

پخش اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر به نظر قاضی بستگی دارد

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از عوامل جریانات ضد انقلاب تابلو دار از جمله افرادی وابسته به منافقین دستگیر شدند.

خبرنامه دانشجویان ایران: وزیر اطلاعات در خصوص پخش کامل اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر گفت: پخش اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر به نظر قاضی بستگی دارد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران »به نقل ازفارس‌، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر گفت: در اغتشاشات اخیر برخی از عوامل جریانات ضد انقلاب تابلو دار از جمله افرادی وابسته به منافقین دستگیر شدند.

وی در خصوص به تاخیر افتادن اعدام برادر عبدالمالک ریگی گفت:‌اعدام وی بستگی به دستور و نظر قاضی پرونده دارد که طبعا روال عادی خود را طی می‌کند و اگر درخواست یا اشکالی داشته باشد مورد بررسی قرار می‌گیرد و این شایعه که به تاخیر افتادن اعدام وی از سوی وزارت اطلاعات بوده است صحت ندارد.

وزیر اطلاعات در خصوص پخش کامل اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر گفت: پخش اعترافات متهمان اغتشاشات اخیر به نظر قاضی بستگی دارد.

وزیر اطلاعات در خصوص نتیجه پرونده متهمان اغتشاشات اخیر گفت: متهمان در حال تحقیق و بازجویی هستند و اجمالا برخی از این افراد نقش‌شان در اغتشاشات اخیر مشخص شده و تا زمانی که تحقیقات کامل صورت نگیرد نمی‌توان جواب روشنی به این سوال داد ولی باز هم تاکیدمی‌کنم اجمالا نقش این افراد در اغتشاشات اخیر روشن شده است.

اژه‌ای در خصوص طولانی شدن نتیجه پرونده این متهمان گفت: اصولا پرونده تحت نظر قوه قضائیه است و ممکن است که پرونده در اختیار ضابط قوه قضائیه برای تحقیقات بیشتر قرار گیرد لذا پرونده متهمان از نظر کلی زیر نظر قاضی است ولی برای ادامه تحقیقات به دستگاه‌های دیگری نیز پرونده‌ها داده شود و نمی‌توان زمانی را برای مشخص شدن نتیجه پرونده‌ها تعیین کرد چرا که بخش زیادی از آن به خود متهمان و بخشی دیگر به تحقیقات و استعلام‌ها بستگی دارد و اینکه در مورد یک پرونده چقدر تحقیقات لازم است و باید در چه مدت زمانی انجام گیرد عمدتا زیر نظر قاضی و ضابط قضایی است.

اژه‌ای شایعات مطرح شده در خصوص اعدام تاج‌زاده را تکذیب کرد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد و کسی که هنوز به دادگاه نرفته چگونه ممکن است چنین حکمی برای او صادر شود.

وی در خصوص حضورش در کابینه دولت دهم گفت: من از این امر اطلاعی ندارم و ما از اول انقلاب تا به امروز تلاش‌ کرده‌ایم تا سربازی برای انقلاب و نظام باشیم و از این به بعد نیز سرباز این انقلاب و نظام خواهیم بود و هیچ وقت از سرباز نمی‌پرسند که شما را در کدام مسئولیت قرار دهیم و من چون سرباز نظام هستم هر کجایی که باشم و درهر مسئولیتی که قرار بگیرم برایم هیج تفاوتی ندارد.

اژه‌ای ادامه داد: سخت است که من در مورد عملکرد خودم نظر بدهم و من تمام تلاشی را که ممکن بود انجام دادم و کار و مسئولیتی که برعهده ام گذاشته شده بود تلاش کردم به خوبی انجام دهم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
تلسکوپ فضایی هابل به زندگی برگشت
وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده
فیلم/ روضه شهادت امام صادق حاج محمود کریمی
فیلم/ نماهنگ شهادت امام صادق
فیلم/ مداحی حاج مهدی رسولی در رثای شهادت امام صادق
ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران آرام گرفتند
حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم
اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه
آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top