به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» ، طی چند روز گذشته جلسات مشترکی بین برخی از عناصر قومگرا و برخی از حامیان جریان فتنه برگزار شده است.
گفته می شود در این جلسات یکی از حامیان جریان فتنه گفته است:برای ایجاد آشوب در کشور فعالین اصلاح طلب و قوم گرایان باید تعامل بیشتری با هم داشته باشند. ما باید تلاش کنیم قبایل و قومیت هایی را که حاضر به گفتگو و تعامل می باشند شناسائی و جهت ایجاد فضای تردید در جامعه با آنها ارتباط برقرار کنیم.
شایان توجه است که اعضای حلقه یک حامیان فتنه جهت ایجاد آشوب در مناطق مختلف کشور جلسات بسیاری را با سران قبایل برگزار کردند اما سران قبایل با اعلام وفاداری به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دست رد بر سینه آنها زدند .



