تاریخ انتشار: 27 تیر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 684

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت: هاشمی فرزندانش را هم به رعایت قانون دعوت کند

هاشمی از این به بعد دیگر به نماز جمعه تهران نیاید زیرا نیروهای دلسوز و ارزشی از ایشان قطع امید کرده‌اند و با توجه به مواضع هاشمی و اطرافیانش و عملکردش دیگر اعتمادی نسبت به وی از سوی نیروهای انقلابی، دلسوز و آحاد جامعه وجود ندارد.

خبرنامه دانشجویان ایران:دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه هاشمی و اطرافیانش به خصوص دختر و پسر وی مهدی، جزو قانون‌شکنان هستند، تصریح کرد: هاشمی دیروز باید خانواده‌اش را نیز به رعایت قانون فرامی‌خواند. ز دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با « خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، در خصوص سخنان روز گذشته هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه تهران، اظهار داشت: هاشمی با طرح بحث انتخابات، شورای نگهبان و وضعیت کلی جامعه به نوعی دنبال یارگیری و دسته‌بندی حزبی بود و حرف خودش را مبنی بر اینکه من فراجناحی هستم، نقض کرد.
وی ادامه داد: هاشمی با سخنان دیروز خود هم جریان اصلاح طلب و هم جریان اصولگرا و نیروهای انقلابی و دلسوز را از دست داد، زیرا سخنان رفسنجانی در نماز جمعه دیروز دو پهلو بود و فقط دل دشمنان ایران را شاد کرد.

این فعال دانشجویی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی از این به بعد دیگر به نماز جمعه تهران نیاید زیرا نیروهای دلسوز و ارزشی از ایشان قطع امید کرده‌اند و با توجه به مواضع هاشمی و اطرافیانش و عملکردش دیگر اعتمادی نسبت به وی از سوی نیروهای انقلابی، دلسوز و آحاد جامعه وجود ندارد.

بیاتیان در ادامه با بیان اینکه هاشمی و اطرافیانش به خصوص دختر و پسرش جزو قانون‌شکنان هستند، تصریح کرد: در واقع بحرانی که دیروز هاشمی در سخنانش به آن اشاره کرد را خودش به وجود آورد.

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت اضافه کرد: نامه هاشمی به رهبری نه سلام داشت و نه والسلام؛ و به تهدید شبیه بود و در کنار نامه هاشمی به رهبری که به عنوان اولین عامل ایجاد بحران‌های بعد از انتخابات محسوب می‌شود، عملکرد فرزندان هاشمی نیز در ادامه به اصطلاح  بسیار موثر بود و همچنین جواب مثبتی که به صورت کاملا پشت پرده از طرف هاشمی به موسوی و اطرافیانش داده شده بود نیز در ایجاد بحران‌های بعد از انتخابات بسیار موثر بود در نتیجه هاشمی نباید فرافکنی کند و با دعوت دیگران به رعایت قانون خود را که اولین نقض کننده قانون است برهاند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نامه هاشمی به مقام معظم رهبری نوعی بی‌ادبی بود و بوی تهدید از آن به مشام می‌رسید و حتی بعد از نامه وی شاهد بودیم که عوامل اصلی اغتشاشات اخیر از طرف خانواده هاشمی به کار گرفته شده بودند.

بیاتیان در ادامه با بیان اینکه اگر هاشمی خود را یکی از استوانه‌های نظام می‌داند ابتدا باید برای خانواده خود استوانه باشد، اظهار داشت: اگر هاشمی رفسنجانی دیگران را به رعایت قانون دعوت می‌کند ابتدا باید خود و خانواده‌اش قانون را اجرا کنند زیرا نمی‌توان زمانی که خود نقض کننده اولیه قانون هستیم دیگران را به رعایت آن دعوت کنیم.

بیر سابق دفتر تحکیم وحدت همچنین تاکید کرد: نگاه ملت به سمت مقام معظم رهبری است و آحاد مردم ایران گوش به فرمان رهبر خود هستند.

بیاتیان در پایان با بیان اینکه محکوم کردن شورای نگهبان از طرف هاشمی با توجه به عملکرد قانونی این شورا جای سوال دارد، خاطر نشان کرد: این شورا حتی 5 روز بیشتر به کاندیداها فرصت داده بود تا شکایت خود را به این شورا ارائه داده و مسائل خود را مطرح کنند اما آن‌ها فقط از بیرون به دستگاه‌های قانونی کشور حمله کردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
شناسایی نقاشی‌های جعلی با هوش مصنوعی
کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟
استقبال از رئیسی در جشن دختران آرمانی +فیلم
وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند
"مثل ستاره‌" با نوای عبدالرضا هلالی +فیلم
درهای نمایشگاه کتاب تهران به روی مردم باز شد
تغییر نام استقلال منتفی شد
چرا موبایلمان هک می‌شود؟
کاهش دمای محسوس در شمال شرق
زنان می توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟ +فیلم
لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان و خانواده
درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
زمان واریز وام تحصیلی دانشجویان اعلام شد
ماجرای بلوکه شدن دارایی جمهوری اسلامی ایران در عراق
داروی رشد مجدد دندان‌ در فاز آزمایش بالینی
سرمربی استقلال احضار شد
ظرفیت جذب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شد
دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های علوم پزشکی تجمع می‌کنند
مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت با ۳۵ جایزه ویژه به‌مناسبت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
با اعلام برگزاری همایش ملی پیشگیری از خودکشی در شهریور ۱۴۰۳ عنوان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top