تاریخ : 1399,پنجشنبه 14 اسفند17:31
کد خبر : 387834 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

در «خبرنامه دانشجویان ایران» منتشر شد؛

دانلود آرشیو کامل جزوات دست‌نویس دانشجویی در تمامی رشته‌ها

بسیاری از دانشجویان هستند که به دنبال مرجعی برای جزوات دستنویس به تفکیک، گرایش خاص، دانشگاه و حتی استاد هستند. خبرنگاران «خبرنامه دانشجویان ایران» طی سال های گذشته با جمع آوری این جزوات آرشیو قابل توجهی از جزوات را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سالی که گذشت برای دانشجویان با پدیده های تازه ای همراه بود؛ دیگر مثل قبل خبری از خرید کتاب های گران قیمت و مراجع لاتین نبود و اشتراک «جزوه» در شبکه های اجتماعی بیش از گذشته دست به دست می شد.

در این میان بسیاری از دانشجویان هستند که به دنبال مرجعی برای جزوات دستنویس به تفکیک، گرایش خاص، دانشگاه و حتی استاد هستند. خبرنگاران «خبرنامه دانشجویان ایران» طی سال های گذشته با جمع آوری این جزوات آرشیو قابل توجهی از جزوات را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

آنچه که در ادامه آمده جزوات درسی هفت گروه آموزشی می باشد که با کلیک روی آن جزوات آن گروه قابل دریافت به صورت رایگان است.

قابل ذکر است، علاقه مندانی که جزوات دست نویس و یا تایپی دارند می توانند با ارسال به میل خبرنامه دانشجویان ایران به آدرس eiusnews@gmail.com یا info@iusnews.ir دیگر دانشجویان را یاری کنند.

 


کد خبرنگار : 16