تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/02/16 - 13:00
کد خبر: 128476

قابل توجه کنکوری های 93؛

فیلم های آموزشی پیش دانشگاهی را به رایگان تماشا یا دانلود کنید

فیلم های آموزشی پیش دانشگاهی را به رایگان تماشا یا دانلود کنید

از ابتدای سال 1392، دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار در سطح کشور پروژه-ای با هدف توسعه عدالت آموزشی و آموزش با کیفیت برتر به تمام دانش آموزان کشور با هر سطح آموزشی و توان مالی شروع کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: از ابتدای سال 1392، دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف برای اولین بار  در سطح کشور پروژه-ای با هدف توسعه عدالت آموزشی و آموزش با کیفیت برتر به تمام دانش آموزان کشور با هر سطح آموزشی و توان مالی شروع کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی- آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ آموزش مجازی آلاء فیلم کلاس های درس دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف را به همراه جزوات آموزشی آن را بر روی پایگاه اینترنتی خود به صورت رایگان قرار داده¬است که مهم ترین ویژگی این فیلم های آموزشی، حضور دانش آموزان در کلاس درس و وجود بحث های سازنده علمی و اعتقادی بین معلمان و دانش آموزان است.

همچنین آلاء با تعبیه ی اتاق های گفتگو در پایگاه اینترنتی خود، امکان این را برای دانش آموزان فراهم کرده است که با حضور در اتاق های گفتگو به صورت آنلاین مشکلات و سوالات درسی خود را مطرح و جواب مربوطه را به صورت مباحثه ای دریافت کنند.

بدین ترتیب آلاء توانسته است بحث¬های علمی بین دانش آموزان دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف و پرسش و پاسخ هایی که خارج از کلاس درس صورت می گیرد را شبیه سازی کند.

شامیزاده مسئول آموزش مجازی آلاء در پاسخ به این سوال که آیا طرح شما در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد، گفت: هدف آموزش مجازی آلاء همان بند سوم، فصل پنجم این سند، توسعه عدالت آموزشی است و در بند هفتم، فصل ششم مجوز بهره مندی از فناوری های نوین از جمله اینترنت و محتوای آموزشی الکترونیکی و چندرسانه ای صادر شده است، همچنین  شیوه¬ی استفاده¬ی آموزش مجازی آلاء از فناوری های قید شده منطبق بر راهکارهای 1-17 و 2-17 می¬باشد، بنابراین بله طرح آموزش مجازی آلاء در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می¬باشد.

وی در پاسخ به این سوال که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر پوشش کامل دوره¬ی آموزش و توانمندسازی دانش آموزان سراسر کشور تاکید شده است، آیا آلاء توانسته است به این مهم دست پیدا کند، گفت: هم اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی از تاسیس آموزش مجازی آلاء، علی رغم محدودیت های مالی این پروژه، توانسته ایم مقطع چهارم دبیرستان که مهم ترین دوره¬ی آموزشی در رقابت کنکور سراسری است را به طور کامل تحت پوشش قرار دهیم و به زودی امتحانات نهایی مقطع سوم دبیرستان که 25 درصد کنکور را شامل می¬شوند تحت پوشش قرار خواهند گرفت. اما تقبل این هزینه ها در سطح کلان و پوشش کامل دیگر مقاطع تحصیلی، رقم بزرگی برای مجموعه محسوب می گردد. لذا استفاده استعدادهای ناپیدای این مرزوبوم در اقصی نقاط کشور، کمک همه  خیرین گرامی را به این طرح می طلبد.

برای کسب اطلاعات می توانید به وب سایت این طرح به آدرس http://sanatisharif.ir مراجعه نمایید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top