تاریخ انتشار: شنبه 1393/04/14 - 16:28
کد خبر: 134799

ثبت 150 ایده قرآنی در نمایشگاه قرآن

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ثبت 150 ایده قرآنی و عرضه 2500 نرم افزار قرآنی در این نمایشگاه خبر داد.

حسین واعظیان در گفتگو با مهر، با اشاره به تفکیک بخش فروشگاهی و نمایشگاهی در این دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن، اظهار داشت: امسال با توجه به اختصاص 750 مترمربع فضا به بخش فروشگاهی رسانه‌های دیجیتال، شاهد حضور 55 مؤسسه فعال فرهنگی در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از 2500 نرم‌افزار قرآنی در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده افزود: حدود 20 درصد از این نرم‌افزارها در سال جدید تولید شده‌ است.

مدیر بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره برنامه های بخش  رسانه های دیجیتال گفت: معرفی نرم افزارهای رسانه ای حوزه قرآن و عترت، معرفی برنامه های کاربردی رسانه های هوشمند و همراه حوزه قرآن و عترت و همچنین معرفی بازی، سرگرمی و نرم افزارهای آموزشی کودک و نوجوان در حوزه قرآن و عترت ازجمله برنامه های این بخش است.

وی معرفی پایگاه های اینترنتی حوزه قرآن و عترت، معرفی نرم افزار و پایگاه های مرتبط با سبک زندگی قرآنی و معرفی نرم افزار و پایگاه های مرتبط با بیداری اسلامی را از دیگر برنامه های این بخش برشمرد.

واعظیان با اشاره به برنامه های محتوایی بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نیز گفت: انتقال مفاهیم قرآنی از طریق ابزارهای دیجیتال، کارگاه نقاشی کودکان، معرفی خیر و شر در فضای مجازی، برگزاری دو نشست با موضوعات قرآنی در فضای مجازی، ثبت پایگاه های اینترنتی ارائه دهنده خدمات قرآنی، ثبت ایده های قرآنی و معرفی و رونمایی از  نرم افزار های جدید و فاخر قرآنی در حوزه رسانه های دیجیتال از جمله دیگر برنامه های این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: امسال در نمایشگاه قرآن برای نخستین‌بار جشنواره وبلاگ‌نویسی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند وبلاگ‌های خود را با مضامین قرآنی به روز کنند.

مدیر بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افزود: ثبت ایده‌های قرآنی یکی از پربازدیدترین غرفه های این بخش است و تا امروز بیش از 150 ایده قرآنی به ثبت رسیده است.

وی افزود: ما قصد داریم در این دوره از برگزاری نمایشگاه قرآن با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایده‌های قرآنی را به طرح تبدیل کنیم تا بتوانیم از این طریق فعالیت‌های قرآنی در فضای مجازی را گسترش داده و به نوعی از ایده‌پردازان قرآنی حمایت کرده باشیم.

بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 23 تیرماه از ساعت 18 هر روز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top