تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/07/07 - 12:20
کد خبر: 143495

معرفی برترین‌های سومین مسابقات روباتیک شریف کاپ

معرفی برترین‌های سومین مسابقات روباتیک شریف کاپ

هیات داوران پس از ارزیابی شرکت کنندگان شریف کاپ در لیگ روبات کاوشگر، تیم های «ایمورتالز» از پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، «کی ان طوسی» از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و «زورو» از دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هیات داوران پس از ارزیابی شرکت کنندگان شریف کاپ در لیگ روبات کاوشگر، تیم های 'ایمورتالز' Immortals از پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، 'کی ان طوسی' KN2C از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و 'زورو' Zorro از دانشگاه صنعتی شریف را به عنوان تیم های اول تا سوم معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در لیگ روبات های همکار، تیم های زاینده رود از پژوهش سرای دکتر فقیهی، 4+1 از دانشگاه صنعتی شریف و چمران 4 از دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

در لیگ فوتبالیست وزن آزاد نیز تیم های IMBK+ از دبیرستان فرزانگان 1، خرد از دبیرستان خرد و 'اترنال ا' Eternal A از دبیرستان فرزانگان 2 رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیم های 'فرزانگان 1 'Farzanegan 1 از دبیرستان فرزانگان 1، 'فاست اند اسمارت' Fast &Smart از پژوهش سرای دانش اموزی ابن سینا و 'فرزانگان 6' Farzanegan6-lw از دبیرستان فرزانگان موفق به کسب جایگاه اول تا سوم در لیگ فوتبالیست وزن سبک شدند.

هیات داوران همچنین رتبه های اول و دوم را در لیگ روبات های پرنده به تیم های EMC+ از دانشگاه آزاد واحد سما اسلامشهر و دانشگاه آزاد واحد تهران غرب و ARC از شرکت روبات سازان آسمان اختصاص داد و تیم های آسمان (کرمان) و KN2C از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر به طور مشترک، رتبه سوم را از آن خود کردند.

جایگاه اول تا سوم سومین مسابقات روباتیک شریف کاپ در لیگ مسیریاب ویژه نیز به تیم های 'کوزوپارس'، 'مشهد روبو' Mashhad Robo از دانشگاه آزاد اسلامی و 'کیان' از دانشگاه خیام مشهد رسید.

در لیگ آتش نشان نیز تیم های آنالوگ از دانشکده فنی حسن زاده آملی، بارمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و روبو حافظ از دبستان غیرانتفاعی حافظ شهرستان فریدونکنار مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رتبه های اول و دوم در لیگ کنترل ترافیک به تیم های 'ریلکس' Relax از دانشگاه فردوسی مشهد و 'پایدار' رسید و دو تیم MVLab و CVPR به طور مشترک، رتبه سوم را به دست آوردند.

هیات داوران سومین مسابقات شریف کاپ همچنین جشنواره برنامه نویسی موبایل شریف و برنامه سرآشپز پاپیون را به عنوان برگزیدگان ویژه و سه برنامه کفشدوزک، هیولا رو بترکون و کافه موزیک را به عنوان تیم های برگزیده معرفی کرد.

سومین مسابقات شریف کاپ از روز چهارشنبه، سوم مهرماه به مدت سه روز در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top