تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/08/15 - 15:31
کد خبر: 146862

قدردانی بیت آیت‌الله مهدوی کنی از رهبر انقلاب

خبرنامه دانشجویان ایران: بیت آیت الله مهدوی کنی طی اطلاعیه‌ای از مردم به پاس اظهار لطفشان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش فارس، بیت آیت الله مهدوی کنی طی اطلاعیه‌ای از مردم به پاس اظهار لطفشان تشکر و قدردانی کرد.

متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یعظم شعائر الله فإنها من تقوی القلوب

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین

اکنون که روح ملکوتی عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله مهدوی کنی رحمه‌الله‌علیه پس از ماه‌ها بستری شدن، در آستانه ایام عزای سیدالشهدا علیه‌السلام میهمان حضرتش گشت و مراسم نماز، تشییع، تدفین و بزرگداشت این مرد الهی و مخلص، با شکوه هرچه تمام تر برگزار گردید،

از مقام معظم رهبری مدظله العالی که از ابتدای بستری شدن این یار دیرین امام و انقلاب چندین بار بر بالین ایشان حاضر شده و برای شفایشان به صورت مستمر دعا می‌فرمودند و پس از ارتحال نیز با انتشار پیام بلند، متقن و آرامش بخش، و با اقامه نماز بر پیکر مطهر و نیز برپایی مجلس بزرگداشت نهایت تکریم و تجلیل را به عمل آوردند صمیمانه و خاضعانه تشکر می‌کنیم.

از مراجع عظام تقلید، رئیس محترم جمهور، رئیس محترم قوه قضائیه، رئیس و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، هیات رئیسه و اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری، رئیس و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر و اعضای محترم شورای نگهبان، وزرا و استانداران و سایر مسئولین دولتی، فرماندهان محترم نیروهای نظامی و انتظامی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از علماء بزرگ بلاد خصوصاً علمای قم، نجف،‌ مشهد و...، اساتید و طلاب محترم حوزه های علمیه، ائمه محترم جمعه و جماعت تهران و سراسر کشور،دبیرکل محترم حزب الله لبنان، تولیت محترم آستان حضرت عبدالعظیم حسنی‌(ع)، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، هنرمندان و... که با حضور یا ارسال پیام و نیز برگزاری مجالس دعا و ترحیم مراتب احترام و لطف خود را ارزانی داشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از خانواده محترم امام راحل رحمه‌الله علیه، خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و عموم ملت مومن و خداجو که در ایام بستری و نیز ارتحال، همراهی و همدردی خود را ابراز داشتند صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از تیم پزشکی و کادر درمانی بیمارستان بهمن، بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان شهید مسیح دانشوری که از روز 14خرداد تا 29مهر از هیچ گونه تلاشی برای بهبود حال آیت الله فروگذار ننمودند خصوصاً از آقایان دکتر ولایتی و دکتر نوحی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

از صدا و سیمای جمهوری اسلامی و نیز از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و سایر اصحاب رسانه بخاطر پوشش مناسب خبری و تولید برنامه و محتوا در قالب‌های مختلف در اطلاع‌رسانی و معرفی شخصیت و خدمات آیت الله مهدوی کنی صمیمانه تشکر می‌کنیم.

در ایام عزای سید الشهدا سلام الله علیه ضمن عرض تسلیت به محضر مقدس آقا و مولایمان حضرت ولیعصر حجه‌بن الحسن‌المهدی عجل الله فرجه الشریف، این آیه را -که غالباً پیر سفرکرده‌مان خطاب به حضرتش می خواندند- زمزمه می کنیم که: «‌یا ایها العزیز مسّنا و اهلنا الضّر و جئنا ببضاعه مزجاه فأوف لنا الکیل و تصدّق علینا إنّ الله یجزی المتصدّقین».

از خدای قادر متعال مسالت می‌کنیم علوّ درجات را به روح مطهر امام و شهیدان و پیروان راستین‌شان مرحمت و این ثلمه وارد شده بر اسلام و مسلمین را جبران فرماید و توفیق ادامه راه و دوام باقیات صالحات آن عالم ربانی را به ما عطا فرماید و از عموم مؤمنین و مؤمنات تقاضای عاجزانه داریم که در این روزها و شبهای پر از غم و ماتم و در مراسم عزاداری و سوگواری امام حسین علیه‌السلام، روح مطهر مرحوم آیت الله مهدوی کنی را نیز از دعای خیر خویش بهره مند سازند. اجرکم عند الله

عاشورای 13/1436 آبان1393

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
عضو کارگزاران: ثابت شد اسرائیل پوشالی‌ترین رژیم منطقه است
نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
سرکوب اعتراضات در حمایت از فلسطین در آمریکا
تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
نگارش پایان نامه: راهنمای گام به گام
با این پنج نکته، بهترین غرفه نمایشگاه امسال مال شماست
انواع موتور گیرلس
افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
تمرین پدر و دختری دروازه بان استقلال +عکس
کارگری که در روز کارگر به آرزویش رسید +فیلم
اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات در غزه +عکس
چرا دندانپزشکی در بارداری خطرناک است؟
تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای غزه
مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ ۵ +عکس
افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال
معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد +عکس
لحظه بازداشت خشونت‌آمیز استاد اقتصاد دانشگاه اموری در آمریکا +فیلم
دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top