تاریخ انتشار: 15 خرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 147

حرکت های ایذایی برای اختلال در سیگنال رسانی ماهواره ای در کشور

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به شور کم نظیر انتخاباتی در این دوره گفت: فضای رقابتی در هفته آخر به اوج هیجان و گرمی خود خواهد رسید و منتقدان دلسوزی که نگران روند برنامه‌های تبلیغاتی بودند، امروز شاهد موفقیت رویکرد علمی رسانه ملی هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران:رئیس سازمان صدا و سیما گفت: حرکت‌های ایذایی مشکوکی برای اختلال در سیگنال رسانی ماهواره‌ای در کشور صورت گرفته که خوشبختانه با هوشیاری کارشناسان فنی سازمان و اقدامات مناسب جایگزین در کم‌ترین زمان با آن مقابله شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل ازفارس، به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به شور کم نظیر انتخاباتی در این دوره گفت: فضای رقابتی در هفته آخر به اوج هیجان و گرمی خود خواهد رسید و منتقدان دلسوزی که نگران روند برنامه‌های تبلیغاتی بودند، امروز شاهد موفقیت رویکرد علمی رسانه ملی هستند.

سید عزت‌الله ضرغامی با اشاره به هیجانات انتخاباتی تا ساعت‌ها پس از نیمه شب در میان خانواده‌ها افزود: ابتکار مناظره مستقیم و رو در رو، در مقابل ده‌ها میلیون مخاطب مشتاق، نقطه عطفی در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها به شمار می‌رود.

رئیس سازمان صدا و سیما در پاسخ به سؤالی درخصوص امکان استفاده از رسانه ملی برای افرادی که در این مناظره‌ها به نحوی از آنان نام برده می‌شود، گفت: رسانه ملی موظف به اجرای مصوبات قانونی کمیسیون ماده 62 بوده و تلاش می‌کند تا اگر در جریان مناظره‌ها نسبت به نامزدهای غایب مطالب انتقادی مطرح شود، فرصت مساوی پاسخگویی را برای آنان فراهم کند ولی در سایر موضوعات به حسب رویه گذشته و نظرات قانونی شورا، پس از برگزاری انتخابات تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر درخواست‌های فراوانی از سوی افراد حقیقی و حقوقی مربوط به هر دو طرف مناظره 13 خرداد به رسانه ملی واصل شده است که با مشورت نهادهای نظارتی نحوه پاسخ و انعکاس توضیحات آنان بررسی و اقدام خواهد شد.

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: به دلیل استقبال بسیار گسترده مردم از برنامه‌های تبلیغاتی رسانه ملی، حرکت‌های ایذایی مشکوکی برای اختلال در سیگنال رسانی ماهواره‌ای در کشور صورت گرفته که خوشبختانه با هوشیاری کارشناسان فنی سازمان و اقدامات مناسب جایگزین در کم‌ترین زمان با آن مقابله شده است.

رئیس رسانه ملی افزود: متأسفانه مدیریت ماهواره اینتل ست، هنوز پاسخ قانع کننده‌ای درخصوص این منبع فرکانسی مزاحم که به سیگنال‌های شبکه‌های جمهوری اسلامی ایران در ورودی ماهواره حمله می‌کند، ارائه نکرده است.

ضرغامی با تشکر از تمامی نامزدها و ستادهای آنان ابراز امیدواری کرد: این همکاری خوب تا پایان انتخابات ادامه یابد تا شاهد حضور کم نظیر و دشمن شکن مردم در روز 22 خرداد پای صندوق‌های اخذ رای باشیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top